Tuesday, July 24, 2012

Paris is...

Love...







To be continued...



26 comments:

  1. kıyamam ya tatlı otesı varlıklarrr!

    ReplyDelete
  2. severim sizin aşkınızı yaa,ne tatlısınız öyle! :))
    aşkınız hiç bitmesin kelebeğim :))

    ReplyDelete
  3. maşallah yaaa:) harikasınız bayıldım yine yeniden:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hep böyle kalın, sonsuza dek...

    ReplyDelete
  5. ıkı uc bes ay hepsı guzel ask ask ask :)

    ReplyDelete
  6. Ask sehrine cok yakismissiniz, devamini bekliyorum : )

    ReplyDelete
  7. Hiyaaaa! Resmen yerim! ^^ Allah'ım muhteşem kere maşallah ya özellikle son iki fotoğrafa bakıp gülümsemeyeninin insanlığından şüphe ederim ^^

    ReplyDelete
  8. maşallah size, ne güzel yansıtmışsınız aşkınızı bu karelere:)

    ReplyDelete
  9. Ahh paris paris parisss bir daha gitmek istediğim şehir....

    ReplyDelete
  10. Sevdicegimi simdi yolcu etmis biri olarak bu fotograflari gormemeliydim :(((((((

    ReplyDelete
  11. Gördüüm en güzel Paris fotoları;) Tatlım ne diyim Süpersiniz masallahhh size:))

    ReplyDelete
  12. yaaa ama ben bu resimlere bayıldım çok tatlısınız.Size kocaman maaşallah korkarım ben nazardan .

    ReplyDelete
  13. bunlardan güzel paris fotoları olmazdı sanırım aşkınızla idolümsüzünüz:) nazar değmesin hiç inşallah

    ReplyDelete
  14. Harikasınız sevgicim bayıldım sizeeee ve parise:))

    ReplyDelete
  15. Supersiniz tatlim ya,masallah diyim,cok neseli fotograflar,cok guzel cok...Ben pembe ceketini pek sevdim <3

    ReplyDelete
  16. Allah'ım bu nasıl bir aş nasıl bir enerji. allah sizi birbirinizi tamamlayasınız diye göndermiş. Fotolarda öyle bir enerji varki bana da yansıdı. Hemen kocama sarılıp öpmeliyim :)

    ReplyDelete
  17. bence "siz çok sevimlisiniz ve allah mutlulugunuzu hic bozmasın" demektir :)

    ReplyDelete
  18. Sevgicim çok ama çok tatlı görünüyorsunuz. Mutluluğunuz hiiiç bozulmasın. Şu ilk kareleri önceden görseydim kopya çekip Paris'e gittiğimde aynı pozları vermeye çalışabilirdim itiraf ediyorum :)

    ReplyDelete
  19. Sevgi sen de bir elmayralık, bir sevgide şiddet severim eğilimi görüyorum:))
    Çook tatlısınız, fotoğraflar çok güzel <3

    ReplyDelete
  20. aşk kentinde bu kadar aşık bir çift...

    pek sevgi dolu bir post olmuş <3

    ReplyDelete
  21. Ne kadar tatlısınız yaaa maşallah size:)

    ReplyDelete
  22. Aşıklar şehrinde buram buram aşk kokan bir çift! :)) harikasınız SvG'cim :) postun devamını Paris'e dair tavsiyelerini sabırsızlıkla bekliyorum :))

    ReplyDelete
  23. Çok güzel fotoğraflar bunlar, maaşallah size. Mutluluğunuzun bir ömür boyu sürmesi dileğimle ;)

    ReplyDelete
  24. Maşallah canım size, harika fotoğraflar♥

    ReplyDelete

I♥Comments!