Thursday, July 5, 2012

Here we are, again!

My cute blogger friend Grace  put a very lovely end to my weekend. 
She stopped by Pavia during her Italy trip!
This is not the first, won't be the last. We'll keep seeing each other in every couple of months, promise;)
It was all full of laughing, having fun while shooting photos, eating (pizza, gelato), even some gossiping;)


Bir Grace - SvGLove bulusmasina daha hos geldiniz!

Benim bu deli kizim, iki ayda bi yanima geliyor, beni cok alistiriyor bu duruma.
Sanki cevre koylerden cikip geliyormus gibi bi izlenime kapiliyorum;) Ariyor, pit diye yanimda:)
Aslinda uzun yollar katederek geldiler yanimiza; 2500 km'lerden bahsediyoruz burada!
O gun Italya-Ispanya final macinin olmasi sebebiyle kavusmamiz biraz gecikse de, bulusunca iki ay once kaldigimiz yerden devam ettik. 
Sarildik, kikirdastik, hadi fotomuzu cekin, 'blogger'iz biiiz' dedik:P



Dakika bir gol bir! 
Hep macta, hem bizim gezginlerimizde...
Tabi onlar Pavia'mizin guzide(!) sivrisineklerine hazirliksizdilar. 
Hemen onlari elden geldigince koruma altina aldik, sivrisineklerin hedefi yine ben oldum:P

Ama Grace'im 'ama neden beni sevmediler' diye uzuldu biraz:P




Ben tam burada 'bebegim bu nasil ince bir beldir' diye bel olcusu aliyorum. 
Daha falsolu fotolarim var da, onlari gostermiyoruz di mi Grace bebek;)


Her bulusmada bu pozu verip, gelenek haline getirmek gibi bir niyetimiz var.
Tabi yas ilerledikce, teknolojinin imkanlarindan faydalanmak zorunda kalabiliriz:)


Gordugunuz uzere, sandalet, duz taban ayakkabi giymeye alisik olmayan bunyem, surekli bir parmak ucunda yukselme egiliminde:P


Her nazimizi ceken beyleri de unutmayalim:)


Hemen bir sonraki olasi gorusmelerimizi konustuk.
Sonra da daha birbirimize doyamadan ayrildik:/

Bir de Grace'imden dinleyin bakalim bizi;)
Ben de merakla bekleyecegim O'nun postunu.



17 comments:

  1. sapsalsın sen ama :) ne guzelde anlatmıssın bızım oykumuzu ıkı ayda bır yan koy montepulcıanodan cıkıp gelırız kı bız :) ama cıdden annenın hazrlıklı cantası gıbı ıslak mendıl ,offf,ha bırde acıdıysa surelım kremın yok mu :) sen onu bırakta bız donerken arabanın ıcınde bırde sınbek vardı benjamın enseden kopardı attı yere :) son durum cok cıkolata yemekten her yerım sıstı kırmızı garıp seyler cıkardım aksama dr dayım...buarada 1.5 ay sonra tekrarlamak adına arrıvedercı :)

    ReplyDelete
  2. Fotoğraflardan fışkıran enerji patlamasına maruz kaldım. İkinizde çok tatlı görünüyorsunuz. Ayrıca hakikatten bel mi o. :))

    ReplyDelete
  3. yaaa..çok tatlısınız ama sizz :))

    ReplyDelete
  4. cooook cılgınsınız:) cok kıskandım acayıp yanınızda olmak ıstedım nasıl ozendım anlatamam :))) harıkasınız sevgıııı cok yakısmıs sandalet :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ikinize de hasta bir serap var burda !!!
    o nasıl guzel bı pozlar sinsilesidir amanın ahh kader boyle olmayaydı biz de 3.çift olarak eklenirdik hemen yanıbaşınıza :((
    Ama nedelim artıkın fotolardan ızlemeye devam bebişim Bol İtalya'lı bol Grace'li ve Sevgi'li günlere diyorum!
    Sevgi pıtırcıklarımı da buradan kocamaaaaaaaaaaaaaaaaaan opuyorumm!

    ReplyDelete
  6. çok sevdigim iki bıcır bıcır insan bi araya gelirse ne olur, etraf bol neşeli fotograflarla dolar, insanlar sadece o fotograflara bakarken bile insan keyif alır:)
    bide şöyle türkiye sınırları dısında biz bi araya gelsek, grace zaten gezenti, o hep dısarda, bisekilde gelir o da hehe :) öperim sizi şeker suratlar *.*

    ReplyDelete
  7. Bu yazıları yüzümde şapşik bi gülümseme ve azda olsa kıskançlıkla okuyorum ne yalan söyleyeyim :D
    İkinizde o kadar güzel ve neşelisiniz ki bütün fotoğraflardan enerjiniz fışkırıyor ^^
    İkinizi de koccaman öpüyorumm :*

    ReplyDelete
  8. ne guzel bulusmussunuz yine, ikiniz de tam bir sirinlik abidesisiniz :)

    ReplyDelete
  9. <3<3sizi sevdiğimi sölemiş miydim?

    ReplyDelete
  10. Neon renkler cok açmış seni. Ne kadar civil civil sen yaa :)

    ReplyDelete
  11. bu kili bir arada hep yuksek enerji yayıyor:)
    cok keyiflisiniz kızlar:))

    ReplyDelete
  12. yaa grace hiç oturamaz mı yerinde, gitmediği bir ülke kaldı mı acaba :))
    çok ttalısınız enerjiniz buralara kadar geldi

    ilk fotoğrafa bayıldım
    hep gülün...

    sevgiler

    ReplyDelete
  13. ne guzel bır enerjı bu boyle ohhhh ıcım acıldı benım buluşma postundan sonra...ıkınızınde guzel hallerınız rengarenk sev ve suyak grace oyle tatlısınız kı enerjınız burada:))) sandaletler bence cok yakısmıssss :))

    ReplyDelete
  14. süper süper ikinizi aynı karelerde görmek pek hoşuma gidiyor benim, ne güzel bir dostluk, aman nazar değmesin. Sevgiler...

    ReplyDelete
  15. cok kötümüsünüz mü desem aaaa olmaz mı ama bu kadar nıspet yapılmaz kı mı desem
    kıskanclık oklarını mı fırlatsam benım sevdıgım ben de erı cok ayrı olan
    ıkı blogerım bulusmus
    aaaaahhhhhhhhhh
    offfffffffff
    cektırdınız yemınle


    şapşallarım benım ya
    sevıyom ıste banane
    siz isterseniz sevmeyın napimm

    ReplyDelete
  16. Ben bu hikayeyi ilk Grace'de okudum ve nasıl imrendim size :) ilk kez de değil 2. buluşmanız ya bu, ahdettim ben de geleceğim Pavia'lara :))) Umberto Eco'nun son kitabında geçiyor geçtikçe de kulaklarını çınlatıyorum SvG'im :))) nasıl şen, nasıl güzelsiniz birlikte dilerim bir gün hep beraber bu neşeyi yaşabiliriz :)))

    ReplyDelete
  17. Çok tatlısınız yahu valla billa bayıldım du bakim biraz daha inceliyim bloglarınızı=)

    ReplyDelete

I♥Comments!