Monday, July 9, 2012

Giorno migliore


I love wearing shorts like that. They look like skirt and are quite convenient for work. The only thing I don’t like is that they get easily wrinkled! Before the photo shoot, I should iron it and should not sit down!
As choosing pale colours for outfit, I wanted to have vibrant colours on accessories, red is good choice ;)


  
HAYAT gecenlerde kucuk bi hesap yapmis; gunde ortalama yarim saat olmak uzere bir ayda bir gunden fazla beni bekliyormus.
Benim dudak buzme eylemine girismem uzerine, ‘bundan kesinlikle sikayetci olmadigini’ da ekledi!:)
Tamam, hesap konusunda hakli olabilir. Lakin ben de soyle bir hesap yaptim:

-          Normal zamanda (bu aralar ders asistani oldugundan anormal zamanlardayiz) ben daha erken kalkiyorum, spora gidiyorum. O bu arada uyuyor.
-          Spordan dondugumde ya uyanmis dus almis aliyor, ya da hala uyuyor. Ben hemen dusa giriyorum.
-          Onun banyo isi benden once de, sonra da olsa tabi ki cok daha kisa suruyor.  Bense en az 20 dk. banyo sonrasi aktivitelerle zaman geciriyorum.
-          Giyinme faslinda yarisiriz:P Saka tabi ki! Dolap onunde gecirdigimiz zamanda da buyukce bir fark var.
-          Ben giyinip, suslenirken HAYAT da kah ders calisir, kah kahvalti hazirlar, kah ogle yemegini hazirlar, ya da hepsi birden:P
-          Sonra ben gider bi daha kiyafet degistiririm, bi daha bi daha...

Ben bu hesabi burada birakmaya karar verdim, icinden cikamayacagim. 
Adam hakli! Bunlara ragmen beni bekliyorsa, hatta yeri geldiginde bundan yakiniyorsa, bana hesap falan yapmak dusmez!

Ha bir de ustune haydi cekime diye yorgun argin surukluyorum oraya buraya. Allahtan fotograf cekmeyi ve beni seviyor^_^
Hatta 4. cicek olarak beni koyuyor fotograf konseptine;)














Haftaya baslangic sarkisi da bu olsun mu?
En guzelinden bi hafta olsun!

Giorgia- Il mio Giorno Migliore


22 comments:

  1. Çooook tatlısın, şortuna da bayıldım yalnız:)
    Sevgiler!!

    ReplyDelete
  2. Bu beklemeler konusundan çok şikayetçi olan bi insan var hayatımda benimde:))) işin kotusu benım savunabileceğim bişi yok :)))) sen ne minnaksın ole ayakkabıların senın gıbı dunya tatlısı :)))))



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ama ben sana bayıldım ki yine!
    Kalpli şorta mı , çiçekli ayakkabılara mı? Hangisine baksam şöyle bi kocaman woww dedim!

    Kapı önünde çekindiğin foto fa ayrı bı konusuyor! Guzellığime kocaman sevgiler,

    ReplyDelete
  4. şortuna bayıldım. ayrıca ne çok şanslısın fotoğraf çekmeyi seven bir eşin olduğu için biliyorsun di mi ? :) benimki nefret ediyor çünkü (tabi bunda yıllarca çektirdiğim fotoğrafların adetinin de payı olabiler :)

    ReplyDelete
  5. erkekler yakınsa da beklemeye mecburlar bizim hazırlanmamız bitmez :) çok tatlısın yine çok şıksın fotoğraflar da harika :)

    ReplyDelete
  6. Beklemek isi cok sıkıcıdır ya genelde bekleyen taraf olarak cok iyi bilirim :(( canta ve ayakkabilar kombinde gozalici parcalar olmus :))

    ReplyDelete
  7. o şort nasıl bi tatlılıktır ya :)

    ReplyDelete
  8. seni sevmeyen ölsün sevgiciiiim Hayat sana kurban olsun bee :D bekleyecekler tabi işleri ne!! :) çok cicisin bu arada o şorttan istiyorum aşırı beğendim süper :D ayrıcaaa saat kardeşliğiiiii :D

    ReplyDelete
  9. kalpli şortunu ayrı o yazdığın yazı ayrı güzel:) nasıl içten nasıl tatlısın:)

    ReplyDelete
  10. Sirinlik abidesi seni:) dudagini buktugunde bile hala sikayetci degilim diyorsa uradan hayat a kocaman bir alkis:) Allah nazardan saklasin sizi

    ReplyDelete
  11. çok tatlısın-çok tatlısınız demeden sayfayı kapatmak içimden gelmedi :))

    ReplyDelete
  12. Ne tatli bi yazi bu boyle :) bizde de tam tersidir her zaman bekleyen ben olurum tabiki kiyafet secmek degil bekletilme nedenim bilgisayar basindan zamaninda kalkamamak tam o anda akla yapilmasi geken biseyin gelmesi ki bu istisnasiz her zaman olur :)
    beklemek en nefret ettigim seylerden biriydi hala ole tabi de iste Hayat gibi bende cok hesap yapmiyorum alistim bi sekilde :)

    Son olarak ama genede lutfen bizi daha az bekletin ;)

    ReplyDelete
  13. ay seker sey o saclarına hayranım unutma nasıl guzel olmususn sen..demek hayat hesap yapmıs haha cok sekersınız ya:))) ayda 1 gun beklesın canım hahhaa :)) cok tatlısınnn kalplı sortun on numaraaaaaaa

    ReplyDelete
  14. seni ve blogunu çok seviyorum saçlarını da :)) hep böyle kal

    ReplyDelete
  15. haha 4. cicekmıs
    ne hatnsun ya
    bu kovaların ortak ozellıgı galba ne yaparsam yapayım ya cok erken gıderım bı yere ya da gec kalırım ama cabuk hazırlanırız :D
    bak bunu unutmasın
    en azından ben oyleyım

    sortuna bıttım bılıyomusun?
    annem ne guzel of course kalp kalp kalp
    taily kemer o bılıyorum
    ben de sıyahını almıstım kı
    kalplerımız bır zevkelrımız de
    hayata sevgıler
    bu kadın beklenılmeye deger
    kafıye de :D

    ReplyDelete
  16. Ben geldim Sevgi'cim ve bu kombinini pek begendim,kalpler ve ciceklerle,cok hos :))))

    ReplyDelete
  17. sondaki üç fotonun yan yana olduğu kolaj ne kadar profesyonel duruyor. anlaşılan hayat iyice kapmış bu işi :)) senin zevkine onun da ellerine sağlık pek hoş bir post yine ^^

    ReplyDelete
  18. aahahha 4. çiçeği yerim ben :)))
    yannız kocişinin kıymetini bil, bi dudak büzmeyle bile neler yaptırıyosun adama:) yazık kız ona da, arada sen hzırla kahvaltıyı yada ögle yemegini, adamı şaşırt biraz:) bak negüzel fotograflar çekiyo senin için:)
    bide şortunu çok sevdim çıkar onu bebeyim <3

    ReplyDelete
  19. 4. cicek guzelmiş:)
    Giorgia'ın sarkıları cok guzel yahu hatta ben de bu ptesi Tu mi porti su'yu paylasmıstım :)
    Ben sortuna bayıldım, ben de cok severim sort etekler giymeyiii:)

    ReplyDelete
  20. Heheh, gerçekten ben de Dehan ile yarışamam sanırım bekleme konusunda :)) En güzel çiçek, nasıl da mis gibi açmışsın öyle yine! Minik puantiyeler gibi şorta serpiştirilmiş kalpler mi desem, kollardaki dantel detayı mı, yoksa kırmızının albenisi mi daha göz alıcı :) sanırım hepsi! bir de sen böyle güzel, içten gülünce fotoğraflarda daha ne olsun diyor insan :))

    ReplyDelete
  21. @Cinnamum, tesekkurler Tarcin kiz, sevgiler benden de;)

    @Begum’cum, hayatimizdaki insanlar hep sikayetci olacak bu durumdan;)

    @Serap kuzum, nasil da ince ince yorumlamissin! Cok kocaman opucukler gonderiyorum sana;*

    @Missipisi, sansimin tamamini boyle bi es bulmak icin harcadigimi bile biliyorum:) Foto cektirmeyi seven ve cekmeyi seven birlikteligi hic bitmez sanirim;)
    Cok tesekkurler Pisi;)

    @Rosa y Gris, yazik onlara da be! Mecburiyet iste;) Cok tesekkurler fistiklar;)

    @Ayse’cim, cok tesekkurler;)

    @Modarella, oo nadiren olsa da kadinlardan bekleyenler cikiyor demek! Sabir diliyorum sana;)
    Kirmizi aksesuar iyidir, di mi;)

    @Sequin, oyle bir tatli iste;)

    @Hamide’ciim, sevmeyen de olmesin be canim;) Of of, sen cadi ciktin, bol bol bekletiyorsun Serci’yi o zaman:P
    Ooof, o sorttan bulunmaz bi daha, kimbilir nereden, kac sezon oncesinden. Sana yenisini alalim, Turkiye’deki HipHop temsilcisi;))

    @Gunes ya, karsilikli ictenlik hissetmemiz ne de guzel! Opuyorum seni kocaman guzel sozlerin icin;*

    @Lulu’cum, Hayat sana tesekkurlerini iletti;) Ben de sicacik yorumun icin cok tesekkur ediyorum, sicacik sevgilerim esliginde;)

    @Bahriye, bu yorum da, sen de cok tatlisin;)

    @NY Turca, o kadar yorum icinde, kadinlar arasinda bekleyenlerden 2.sin canim:) Ama nasil da isyan etmissin, utandim bekletmeye:) Senin icin HAYAT’i daha az bekletecegim, soz! Darisi sana olsun:)

    @KokosKelebek, ne cosku dolu bi yorum boyle! Cok cok tesekkur ederim canim;)

    @Aslu, pek cok tesekkurler;)

    @KovaKadini’m, HAYAT’in cicegiyim iste:D
    Sortum Ankara’dan;) Gidislerimden birinde buldu beni;)
    Bak kemerin sende de oldugunu biliyorum ama hic gormedim sende:/
    Yerim seni can Kova, opuyorum;*

    @FerahFeza’m, hos geldin<3 Ozlemisim yorumlarini;) Sen pek seversin desenleri, cicekleri:))

    @Laci’cim, HAYAT’in hevesi cok, vakti az. Daha iyi olacak diye umuyoruz, yeni destek lenslerle;) Ben hep hazirim fotograflanmaya zaten:P

    @MinikKus’um, yiyebilirsin bence, hic bi sakincasi yok;)
    Ya olmaz ki, sen benden taraf olacaktin! Hem ben de kendi capimda yapiyorum bisiler:D

    @Ciiden, :)) Acaba hangi taraftan sayinca 4. cicek:P
    Giorgia’nin Pavia’da bugun konseri var, canli canli dinleyebilecegim sonunda;)
    Sort-etek iyidir;)

    @BeTwinUs, canim benim<3 Ne guzel dokturmussun yine, mest oluyorum yorumlarinla biliyorsun! Kocaman opucukler sana;*;*

    ReplyDelete

I♥Comments!