Friday, July 20, 2012

Believe in miracles


Here was an abandoned blog for a while due to its depressed blogger!
We badly wanted to go to Paris for a long time but there was an obstacle every time.
Then, I gave up! My husband had to go to meet his family.
Then, a miracle happened! I learned that I can travel with the visa that I have.
Then, I found myself in Paris:)
Here is the happy me back from Paris and Paris posts are in progress:)



SvGLove’in blogunu oksuz birakmasi, hatta bazen melankolik, bazen neseli buldugu bir sarkiyi son post yapmasinin zincirleme sebepleri var.
Soyle ki; neredeyse bir yil onceden temelleri atilmis Paris gezisi, ikinci defa Turk olma engeli takilmis (vize, oturma izni vs.), her turlu care denenmis, lakin sonuc elde edilememistir.
Mutsuzluk sessizligine burunmus bir halde, icimde kucucuk bir umutla mucize olmasi icin dua ediyordum.
Cumartesi birlikte cikacagimiz yolculuga, HAYAT’i tek basina ugurlayip, teselli niyetli kendimi vitrinlerinde ‘SALDI’ yazan Milano sokaklarinda alisverise biraktim.

Sonra iki melek belirdi karsimda. Hem de cennet gibi bi yerde, Pronovias’ta:P Benim bu iki melek arkadasim mucizeyi oracikta soyleyiverdi bana; su an sahip oldugum vizeyle Avrupa ulkelerinde serbeste dolasabiliyormusum! Ve 2010 yururluge girmis bu kanundan Italyan polislerin henuz haberi yok!

Ne yapacagimi bilmez bi halde, karnimda kelebeklerle, elimde alisveris posetleri ile evime geldim. Bu iki melek benim karnimi doyurdu, hazirlanmami bekledi, evlerinde yatirdi, sabah da uykularindan uyanip beni Paris’e yolcu ettiler. Seviyorum sizi!

Iste boyle...Bir seyin olmasi gerekiyorsa, olacaktir, er ya da gec.
Sizi Paris’ten donmus halimle birakiyorum ve Paris fotolarimi ayiklamaya geciyorum:)

Inanin mucizelere, dualara, olur mu:)







Mesela Marc'cim da bana sans getirmis olabilir;) O gun benimle olan her sey sans objem artik!







With love<3


16 comments:

  1. güzel arkadaşım benim sen enerjini hiç düşürme.hem yine bütün şıklığınla karşımızdasın:)
    sadece vize olayının daha önce söylenmemesine şaşırdım.genelde bizde ülkeler arası geçiş gezi hakkımızı kullanıyordukç

    ReplyDelete
  2. sevgicim paris yaramış sana harika görünüyosun ;) gömleğine çantana kolyene eteğine ayakkabına toptan bayıldım ;)

    ha bir de ben de çok inanırım mucizelere, hiç ummadık yerde ortaya çıkarlar güzel olur ;) sabırsızlıkla bekliyorum paris postlarını

    ReplyDelete
  3. ben bu papaiklerine kesinlikle ba-yı-lı-yo-rum^^

    ReplyDelete
  4. oh la laa :) maviyi ne kadar sevdiğimi biliyorsun zaten, senin üstünde daha bi çok sevdim <3
    fotoğrafları da heyecanla bekliyor oliciğiim ^^

    ReplyDelete
  5. canım benım senın yuregın kalbın o kadar temız kı
    mucızelere de ınanmak lazım tabi her an
    ne kadar kalpten istemıssın demek ki
    ındırımden aldıklarında gozumden hıc kçmadı
    kalbını ferah tut
    cok ıste havale et ve gelsın
    ıste bu

    cok ustune dusseydı ıtıcektın onu kendınden
    boyle mucızelerın tadını cıkarmak baska oluyo tam da umıdı kesmısken

    devamı gelsın artsın cogalsın
    senı sevıyorum
    with love :)
    ( her zaman )

    ReplyDelete
  6. Paris fotolarinI sabirsizlikla bekliyoruuuuum;)) guzellik yine yakiosun ortaligii..bu ne zarafet böyle:))

    ReplyDelete
  7. Sen simdi cok tatlisin ya evrene cok guzel enerjini yayıyorsun ya tabi ki meleklerde evrende gelip seni buluyo;)
    Ben de inanıyorum mucizelere cok sevindim hayatına kavuşuyorsun ;)

    Sevgiyle git gez azıcık Fransız takil bebgim keyifle bekliyorum seni !

    Kocaman öpücükler

    ReplyDelete
  8. ben ınanırım fazlası ıle :)

    ReplyDelete
  9. her zaman bütün dilediklerin böyle gerçeklerşsin inşallah. kesinlikle o senin temiz kalpliliğin zaten:) yine en sevdiğim ayakkabılarını giymişsin bayıldım sana yine

    ReplyDelete
  10. Super, Paris fotolari geliyor demek, ben de cooook ozledim oralari, bekliyorum yakaladigin goruntuleri, tatlari : ) Mavi ve blush lari da cok guzel yakistirmissin : ) Su anda da Liguria dayim, ama hava kapali bugun, tembellik yapiyorum ben de : ) Iyi haftasonlari canim : )

    ReplyDelete
  11. Canım benim, o mucize sensin demek istiyorum! :)) önce okurken çok üzüldüm ama sonra gideceğinizi duyunca çok çok sevindim SvG'cim, biz de kısmetse 15 gün sonra Paris yolcusuyuz. Senin gibi harika bir gözlemciden oraları dinlemek gitmeden önce benim için de ayrı bir miracle olacak :) Mavi kalem etek, pastel çiçekli bluz ve dünya tatlısı papilerinle nasıl yaz kokan, canlı ve insana mutluluk veren bir kombin olmuş! :))) kolyenin her daim şans getirmesi dileğiyle, iyi haftalar canım :)))

    ReplyDelete
  12. hiiii o melekleri bana da yollamak istermisin kelebegim ^.^ ne şahane bişeydir en umutsuz anında böyle bi haber almak :)
    e anlat bakalım paris nasıldı, neler yaptın, ne yedin ictin:) biz totomuz donarken pek bişey anlamadık, hadi sen anlat da dinleyelim sıcak parisi <3
    bide etek ve bluzun uyumu, renkler, papiler, pozlar filan. hepsi ayrı bi güzel sanki bugün hı?

    ReplyDelete
  13. sans melegııı sensın bence cok sevındım..bende parıse gıtmek ıstıyorum ekım veya eylul planımda onerılerını dıkkate alacagım. yalnız vıze engelı ne cok uzuldum ama sans melegı sneın guzellıgın olmnus canım..kocamn sevgıler

    ReplyDelete
  14. Tatlım gömleğini özellikle çok beğendim zaten kombininin güzel olduğunu söylememe gerek varmı?Her zaman ki gibi çok şıksın. Ama ahh o ayakkabılar gene giymişsin çok beğendiğim o mavi ayakkabıları...

    ReplyDelete
  15. Ya Sevgi ! O guzeller guzeli gulumsemene kolye yakismis , sans getirmis.. o tatli ayakkabilar da oyle ;)

    ReplyDelete
  16. ENERJİNLE HERŞEY OLUR POZİTİFLİĞİNE HAYRAN KALMAMAK MÜMKĞN DEĞİL <3 ETEĞİNE BİTTİM RENGİDE MUHTEŞEM :)

    ReplyDelete

I♥Comments!