Wednesday, June 20, 2012

Tightrope!

Already mid-week...
Enthusiasm that we had by the start of the week has been fading away.
So, to me, Wednesdays are to revive it!
Let's start the day with that amazing song by Janelle Monae ( you may recognize her by the previous song I posted)



Pazartesi gununun, yeni haftaya baslamanin verdigi enerji hafta ortasina gelince azalmaya basliyor.
O yuzden hafta ortasini da, yeni bir baslangic yapiyorum ben. Enerji tazelemek icin de yukaridaki Janelle Monae sarkisina basvuruyorum;)
Bu ufacik, tefecik, ici dolu tursucuk kizimizi bir onceki post'un sarkisindan taniyacaksiniz.
Ben de kendisiyle oradan tanistim zaten:)
Ama o nasil bi kipir kipirliktir yahu! Sarkiyi bir kere dinlemem, goruntulere soyle bi bakmam bile, oturdugum yerden dokturtuyor bana. Is yerinde dinlememeye calisiyorum;)


It is so hot in here in these days. There is not even a move of a leave, no wind at all!
I wish it rains and gives us a fresh air with a fresh smell of the soil:)

I also wish we had our workplaces next to pool:P This won't happen of course unless we work in the pool:D 
The best I can do is to wear a dress that looks comfy and chic and will give the wind effect while walking.
This dress is perfect for that and I can wear it for whole summer!

The shoes that I got from OASAP are the perfect match for that dress. High heels but comfy...


Dun Instagram'dan 'gunun ayakkabisi' halinde gorucuye cikmis OASAP ayakkabilarim tam surumu ile karsinizda;)
OASAP'in hep ayakkabilarini denedim, henuz kiyafetlerine sira gelmedi. Ama Zey'in basarili secimleriyle, bir sonraki tercihimi elbiselerden yana kullanacagim.
Internetten ayakkabi alinca hep bir supheye dusuyorum ama simdilik suphelerimin gercege donusme orani cok dusuk. OASAP da yuzumu kara cikarmadi bu konuda:)

Bu Mango elbisemi bu yaz cok goreceksiniz ama bir yapragin bile kipirtamadigi su gunlerde boyle efil efil elbiselere ihtiyacim var. Kalkip, ofisin ortasinda donup, ruzgar efekti yaratip, serinleyecegim:P






Kolyemiz de bir DIYimsi urunu olmaktadir. 
On tarafinda kocaman demode bir tas var bu kolyenin. Ben bunu adam ederim diye aldim, kendime aztekimsi bi desen yarattim bantlarla, ojelerimin yardimiyla da ortaya bunu cikardim, cok da sevdim:)

A DIY necklace...Aztec pattern with the help of nailpolishes! God save the nailpolishes! :)



Sarkiyi dinlediniz di mi? Bu sonraki postta soru sorcam ona gore:P
Dinleyin ve dans edin;)





24 comments:

  1. Sevgicim, renk uyumunu super yakalamissin, coral rengine bayilirim, ayakkabilarini cok sevdim ozellikle : ) Sarkiyi dinliyorum su anda, oynatiyor cidden ; )
    Asagidaki 4 renkli outfitin de nese enerji veriyor, goz aliyor : ) Sorun icin de, gelini icine girerken gormedim ama, sanirim o cifte aitti o araba da, ogle yemegi kesin tepelerde manzarali bir villadadir, oralara atli araba ile gidemeyecekleri icin o harika arabayi ayarlamislardir.

    ReplyDelete
  2. ayyy şarkı kıpır kıpır cidden oturduğum yerde muhabbet kuşu gibi bir sağa bir sola oynuyorum şuan :) bu arada pespembe şahane olmuşsun fıstıkçım, ayakkabı-oje uyumu mükemmel olmuş :)

    ReplyDelete
  3. Sevgicim bayıldım bu OASAP ayakkabılara öncekileri de çok begenmiştim.Elbisenle kemerinle nasıl da güzel uymuş:)

    ReplyDelete
  4. Bu ayakkabıları da beğendim, zaten son zamanlarda bir ayakkabı çılgınlığı başladı habire alıyorum ne olacak bunun sonu:=)

    ReplyDelete
  5. şarkıyı dinleyip labda hafif hafif oynuyorum kendi kendime, iyi geldi =)

    ReplyDelete
  6. sarkıyı dinleyemiyorum cünkü ofiste streaming yapan bütün siteler yasak bebenk:)
    ama ben zaten seni izlemeye gelmiştim, bi baktım burda her yer yavru agzı mı desem, pembe mi desem, nar cicegimi bilemedim, şahane ^ ^
    burda kalabilirim bi süre daha. bide tabi o ayakkaplarla 2 tur koşmak isterim izninle <333 yanık tenini severim senin, kıvırcık salatam, sevgi kelebegim benim ^.^

    ReplyDelete
  7. Ne guzel hep rengarenk ,hep guleryuzlusun:)

    ReplyDelete
  8. yyyyaaaaa ama ayakkabılarına baa-yıııılll-dııııımmmm :D

    ReplyDelete
  9. hip hop anem acep o kavun mu kokar buarada road trıpı en ksıa zamanda gonderıcem kuzum cok yogunum buaralar operım senı buarada mılanda moda cekımımı yapsak bılemedım :)

    ReplyDelete
  10. Ojelere bayıldım çok mu çok yakışmııııııııııııııış !!
    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ayakkabıların rengine bayıldım bayıldım

    ReplyDelete
  12. Ayakkabilarin cok guzeel :) blogun da oyle! Basarilar!

    nazlierdenphotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Great look, dear~!
    What a lovely dress! Looks perfect on you )
    Just pass by your blog and found a lot of inspiring outfits and posts and I thought that
    it would be great to have you among my followers and be your follower also~!
    Just drop the message in my blog if you like the idea~
    Happy blogging~!


    Olga
    http://www.myblondegal.com/

    ReplyDelete
  14. ayyy sevgi benim çok sevdiğim bi renktir nar çiçeğinin bu tonu:) bayıldım sanaa:) pamuk şeker gibisin, yakalasam yerim seni yani o derece;))

    ReplyDelete
  15. şarkı gerçekten kıpır kıpır yapıyor insanı :) ojeleri de sayarsak 5 tane pembe tonuyla şeker gibisin hehe:)

    ReplyDelete
  16. Şeker kız Sevgi :)

    Şarkı süper çılgınlar gibi dans etmek için müsait :)

    buarada ojelerin rengide süper :)

    ohhhh ohhhh bu yorumu yazarken bi yandan şarkıya eşlik ederek kalça sallıyorum walla :D

    ReplyDelete
  17. ayakkabılar, elbise, clutch.. bu ne güzellik yaa :) bence biz güzel bir oasap üçlüsü kurmuştuk; sen ayakkabıları keşfediyorsun, zeys elbiseleri, ben de çantaları :D

    ReplyDelete
  18. yaz için en sevdiğim renklerden.sanada çok yakıştırdım canım. enerji saçan bir renk sende enerjiksin.tonsürton harika uygulamışsın bu renkte. çantanın metalik detayı çok güzel bir denge oluşturmuş

    ReplyDelete
  19. Renkler süper. Saçlar süper. Kolye ayrı süper, ellerine saglık:)

    ReplyDelete
  20. @Aylin’cim, ben de bayiliyorum mercan rengine! Ozellikle bu elbisedeki halini cok seviyorum. Her gun giyebilirim!;)
    Bu sarkiyi duyup, oynamayan oldu mu merak ediyorum;)
    Cok cok tesekkur ederim pek icten yorumun icin. Sana biraktigim sorulara boyle donus yapman pek tatli bi davranis. Opuyorum seni;*

    @Laci’cim, bi muhabbet kusu bulup sarkiyi dinletmek lazim;) Hangimiz daha cok oynayabilecegiz;)
    Pembe iyidir yaz icin di mi, pespembe olmak daha da iyidir:P

    @Pellora’cim OASAP’i ayakkabi konusunda tuttum ben. Daha cok alisverisimiz olacak gibi:) Cok tesekkurler canim;*

    @Necla’cim, hepimizde var cilginlik canim, salgin herhalde:P

    @Irem’cim, is yerlerimizde adimiz dansoze cikar bu gidisle:D

    @MinikKus’um, nolcak bu is yeri yasaklari yahu, hic guvenmiyorlar bize:P
    Bence her kilifa uyar bu renk, skalasi genis. Sen gel de, maratona katilmana bile izin veririm:D Hehe, yanikligim geldi mi oralara, belli oldu mu:P
    Operim Mini kusumu;*

    @Safak, hos geldin;)
    Cok tesekkur ederim^_^

    @Hamide’ciiim, tesekkuuuur ederiiiiim (Senin yazdigin coskuyla karsilik vermeye calistim, oldu mu:P)

    @Grace bebek, bak bekleye bekleye bi hal oldu, gonder hadi! Gel bi Milano’yu costuralim;)

    @Nazli, tabi senin ilgi alanin ojeler:D Yanik tene pembe oje benim de cok yakistirdiklarimdan;)

    @Derya, cok tesekkur ederim;)

    @Nazli, hos geldin ve cok tesekkurler;)

    @Olga, thanks honey for the lovely comment;) I’ve already stopped by your blog and will keep passing by. Cheers!

    @Asgaane, hihi seninle bulusursak bugun gelirim boyle, yersin beni kuzucuk;)) Opuyorum seni;*

    ReplyDelete
  21. @Awi, ben de su an dilyerek kipirdaniyorum:D Cok tesekkur ederim;)

    @Zeynep’cim, iste o hareketi yapmak istiyorum! :D
    Hatta kalca sallamayi ben de gerceklestiriyorum su an:D

    @Eda’cim, cok haklisin, iyi bi grup olmusuz;) Ben sizinkileri de merak ediyorum ama denemek icin sabirsizlaniyorum;)
    Tesekkurler bir de;)

    @PembeFiyonk’cum, tek renkle enerji bombasi olmusum di mi canim;) Araya serpistirdigim renkleri farkedip, begenmene pek sevindim;)

    @Tubitos’cuum, pamuk olanindan mi:D

    @Cinnamum, hehe, cok tesekkurler efendim;)

    ReplyDelete
  22. Oh gosh, I am absolutely crazy about your neon pink from top to toe look~! ) This color fits you perfect~! )

    Olga

    http://www.myblondegal.com/
    Summer giveaway in my blog~!

    ReplyDelete
  23. love the pink heels..perfectly matches the whole outfit :)

    Win Prizes worth over $100 products from Mai Lieu CreaClip. Last day to enter!

    ReplyDelete

I♥Comments!