Monday, June 25, 2012

Royal


Vibrant colors are always 'must-have' for me, for every season. 
Blue is one of them.
I don't remember a day wearing blue and feeling blue! 
It is always joy and happiness. 

And in summers, I am fan of every shade of yellow. Sun always needs accompany;)

This blue can also be called as royal blue, representing British queen. 
But, did you know that a shade of yellow is also called as royal or imperial yellow?
It is called so because it is the color of the robes worn by Chinese Emperors. 
(Only my shoes are suitable for Chinese yellow though)
So, that outfit is unintentionally combined by the royal colors;)

Fenerbahce'nin renkleri sari lacivert midir, yoksa sari mavi de olur mu?
Fenerbahce'ye bir garezim olmasa da (futbol fanatigi olmadigimdan), tuttugum takimlardan olmadi.
Evet, itiraf ediyorum, takimimi ask hayatima gore degistirdim:P 
Simdi Besiktaliyim:)

Bu renklerdeki bir kombin Turkiye'de futbol takimi benzetilmesi kurbani olurdu, o yuzden acilis Fenerbahce'yle oldu;)

Halbuki ben cok sevdigim, icimi hep kipir kipir yapan iki rengi birlestirdim, takim kaygim olmadan.
Bu maviyi, hatta bu mavi etegi ne cok sevdigim belli oluyordur sanirim. Hem renginden, hem modelinden dolayi her yere uyuyor, rahatlikla kombinleniyor. Boyle parcalara karsi derin bir sevgim var;)
Bu ikisi bir araya geldiginde, ben onlari giydigimde hep neseli, hep bicir bicir oluyorum! Enerji kaynagi bu ikisi;)

Mavinin bu tonuna 'royal blue' denir ya, duydum ki sarinin bir tonuna da 'royal' ya da 'imperial yellow' denirmis.
Mavinin asaleti Ingiliz kralicelerinden gelirken, sarinin asaleti Cin hukumdarlarindan geliyormus.

Boylelikle, farkinda olmadan asil renkleri bir araya getirmisim.
Tabi sadece ayakkabilarim 'imperial' sariya uygun;)









Iki rengi on plana cikarip, guzelim pembe cicekleri, yemyesil yapraklarini atladim sanmayin.
Onlar da sizin icin gelsin;)




21 comments:

  1. Canım resimlere renklere kombinine enerjine ve sana bayıldımmmmmmmm..
    Asil sevgi'm benim...
    Bu renkler sana çoook gitmiş, özellikle mavinin bu tonunu sana çok yakıstırdımmm;)

    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    ReplyDelete
  2. çoook yakışmış royal renkler sana tatlım :) saçlara bayıldımmmmmmmm :))) etek mikemmel:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. İlk fotodaki oturuşta o royal asaletine uygun olmuş canım:))) Mavi ve hatta tüm canlı renkler, ha bir de gülmek sana feci yakışıyor:)

    ReplyDelete
  4. çekim mekanına bayıldım...özellikle ilk fotonun kompozisyonu süper olmuş ihihi...kesinle sana canlı renkler yakışıyor...saç bandı da diğer bi favorim^^

    ReplyDelete
  5. Mavi sever biri olarak cok begendim bu outfiti, ve o cicekler harika fon olmus : )

    ReplyDelete
  6. Sana bu mavinin en güzel tonları ne kadar yakışmış canım çok hoş olmuş :)

    www.buketpoyraz.com

    ReplyDelete
  7. mavi çok yakışmış, sarı da güzel gitmiş evet, royal deniyosa royal diyelim biz de, o da kabul. ama ben başka bişi diycem sana.
    ciddi durdugun pozları istemiyorum ben, hepsinde katıla katıla gülmeni istiyorum ^.^ kabulse çekiliyorum şimdilik:) soğra yine gelcem, kontrol etçem :))

    ReplyDelete
  8. ben de beşiktaşlıyım ama...
    bu kombine bayıldım:))

    ReplyDelete
  9. ama şimdi oldu mu sevgiciiim :(( hııı hıııı!!! darılırım valla ayrıca kemer ve etek bildiğin bizim renklerimiz yani ;))

    ReplyDelete
  10. Sevgiiiiii bayıldım bayıldım bayıldım, süper bir kombin olmuş. Çok zevklisin wallaaa

    Bu arada Fenerbahçe candır yaaa :)

    ReplyDelete
  11. bu kombini hem takım konusundan bağımsız olarak, hem de bir fenerbahçeli olarak çok sevdim! hele verdiğin pozlar ^^ bilirsin mavinin her tonuna bayılıyorum ama royal blue, cobalt blue ve çivit mavisini tek geçerim ;)

    ReplyDelete
  12. pozlarina bayildim,
    kombini cok sevdim,
    renkler harika,
    pozlar muhtesem...
    eee daha ne soyleyim...
    ben yaz yaz yoruldum :D
    senin masallahin var :) enerjin hhep boyle kalsin!
    Optummmmm

    ReplyDelete
  13. ne guzel olmussun sen kuzum bayıldım ya hele kı o sac bandın yok mu ıste o benı benden aldı :)

    ReplyDelete
  14. ask kadını senı takım da değiştirmiş
    :)
    benım de futbol fanatıklıgım yoktur ama fb dsında tum takımlara ılgım var nedense :)

    mavi ve tonları tam senlık
    pek bi guzel olmussun
    mucks

    ReplyDelete
  15. Nası yakışmış bu renkler sana:)epeydir bakamıodum bloguna ben çok özlemişim seni güzel surat:)saçlar mükemmel yaa orda olup yanaklarını sıkasım geldi gerçekten!!!öperim kocaman!!!

    ReplyDelete
  16. @SWL, canim benim ben de yorumuna bayildim, cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Begum kuzu, saclarimin bu uzun halini bile sevdin mi;) Tesekkur eder, operim;*

    @Reyhan’ciim, bu konuyu dusunmeden once vermistim bu pozlari, demek ki icimde varmis:D
    Gulmeyince guzel gorunen insanlardan olmayinca, bol bol siritiyorum:P

    @Valki’cim, cekim mekanini biz de yeni kesfettik, daha kullaniriz:P
    Cok tesekkur ederim<3

    @Aylin’cim, bir kere de mavi lila birlikteligi uzerine calismayi dusunuyorum:) Pavia’mizin cicekleri hala canliyken faydalanalim istedik;)

    @Buket’cim, cok tesekkur ederim;)

    @Minikus’um, ben cool poz veremeyecek miyim hiic!:P Gulme kaslarimizi calistirmayaa, kirisikliklarimizi olusturmaya devam o zaman:P
    Operim, yine beklerim;)

    @CepAynasi, demek ki kombin farkli, takim farkli olabilirmis o zaman:P

    @Hamide kuzum nolduu? En cok sen seversin bu kombini diye dusunmustum. Hic Fenerli olmadim diye mi darildin. Darilma darilma, bizim ailede bolca var sizden:D

    @Zeynep’cim, demek sen de sari-lacivertsin;) O zaman bu kombini size ithaf ediyorum:D

    @Eda’cim, hihi, mutlu oldum, binbir surat pozlarimi sevdigin icin;)
    Bilmem mi mavici oldugunu! Tirnaklarindaki guzel mavi oje hala aklimda;)
    Tonlarinin hepsini bilmiyorum, du bi civiti arastirayim ben;)

    @Kiymetli Kiymet’ciim, cook tesekkur ederim bicir guzel;* Boyle coskulu yorumlar alip, enerji duser mi? Dusse bile doner, tekrar okur, mutlu olurum;)

    @Missipisi, tesekkur ederim;)

    @Grace’im, almasin o sac bandi seni senden. Sen gel, biz ondan sana alalim;) Hadi cabucak gecsin gunler, gel;)

    @KovaKadini’m, asik kova kadini tanimina uygun muyum:D
    Hehe, demek sen de anti-fb’ci:P
    Oper kocaman, tesekkur ederim kuzum<3

    @Gizzy’im, beni unutmaa!;)) Ben de senin bloguna biriktirip giriyorum, asiri doz oluyorum;) Ozluyorum da. Gelince bi kapini calacagim;) Opuyorum seni neseli guzelim;*

    ReplyDelete
  17. senin resimlerine bakmaya bayılıyorum ya canlı renkler içten gülümsemeler:))

    ReplyDelete
  18. tatlım saç bandın bana süper bir diy fikri verdi :)
    renkler harika

    sevgiler

    ReplyDelete
  19. Kaç gündür postlara yorum yazıcam, tatilde olduğum için telefondan yazmak zorundaydım ve hep bi sorun çıkardı telefonum :(

    Saçların ve mavinin bu tonu o kadar güzel uymuş ki ^^

    ReplyDelete
  20. Ne seker olmusun yine. Kiyafetin her detayina bayildim :) etek, kemer, ayakkabi... Hepsi cok yakismis :)

    ReplyDelete

I♥Comments!