Saturday, June 23, 2012

Recycling-DIY Necklace

I lost the rest of this storage box and I was on my way to the trash can for regular recycling purposes.
And an idea came up to me! 
With the help of my glitter nail polishes, I have a DIY statement necklace now:)

Saklama kabimizi bir partide kaybedince, kapagiyla basbasa kaldik. 
Bir sure mutfak dolaplarinda bir basina takildi. 
Tam elime almis, geri donusume atarken, geri donusumu kendim yapma fikri geldi aklima.
Kullanamadigim simli ojelerimin ve 'statement' kolyelerin ilhamiyla yeni bir kolyem daha oldu:)

Ben sevdim, siz de sevdiniz mi?




Cogu zaman Firat gibiyim:)




14 comments:

  1. aahaha senin yaratıcıılıgını ve fırat ruhunu severim ben yaaa:)) aynı benim ruhum, aynı benim çöpçülüğüm:) çok degisik bisi olmuş bu, boynuna tak da öyle görelim neye benzemiş hacı ^.^
    öperim seni sagdan soldan *.*

    ReplyDelete
  2. :)))) güle güle kullan!
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. allam yarebbim yurdum insanı ne kadar yaratıcı,ne kadar üretken ve evet bizde bi beyin göçü var,ülkene geri dön Sevgicaann!! :)) ülkenin senin gibi yeteneklere ihtiyacı var,bırakma bizi,noolurrr :))
    çok güzel bir hafta sonun olsun,öperim çiçeğim,kelebeğim :))

    ReplyDelete
  4. çılgın kız :)
    güzel ve değişik bir tasarım olmuş.

    ReplyDelete
  5. haha sevgicim ya süpersin, kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi heralde =) nefis olmuş =)

    ReplyDelete
  6. ben çok sevdim! hele rengi harika olmuş sevgicim nerden aklına geldi kapaktan kolye yapmak :)

    ReplyDelete
  7. woow! ışıl ışıl çok güzel olmuş :) ama benim ilk fotoğrafı görünce aklıma direkt onu şerit şerit kesip (belki farklı boylarda) ojelerle boyayarak kolye yapma fikri geldi.. belki bir daha başka saklama kabının gerisi kaybolursa bunu da denersin :P

    ReplyDelete
  8. Haha çok güzel olmuş ama bu, kim inanır sahipsiz kalmış bir saklama kabı olduğunaa :D

    ReplyDelete
  9. ahahaha çok hoşşş:D:D bişi yaparım ki ben bunla:D:D yapmışssın olmuş kuzum eline sağlık:D:D

    ReplyDelete
  10. hem de çok beğendim.Tam bir yaratıcılık örneği, bravo

    ReplyDelete
  11. Canim sen ne kadar yaratici bir insansin, en ufak seyde bile bir isik gorup degerlendiriyorsun ve sonunda boyle guzel seyler ortaya cikiyor. ellerine saglik

    ReplyDelete
  12. @MinikKus, biz Karadenizlilerde bir Firatlik var di mi:D Daha bi cok sevdim simdi bizi;) Taktim aslinda, sukse de yaptim, bloga koymasi kaldi:P

    @Enda, hos geldin bloguma;) Cok tesekkurler!

    @Fido can, beynimin bu kisminin gocmesinde bi sakinca yok bence:D Ya da var mi, bilemedim simdi:P Beynim gocmus gitmis bugun icin:P
    Kocaman sarilirim operim seni guzel insan Fido!

    @Shadoweyes, haha, cilginlik degil yahu:D Sadece degisik olmus desen, ‘himm, nasil yani’ diyecektim ama begenmissin;) Tesekkur ederim;)

    @Irem’ciim, malzemesizlik, eline gecene DIY gozuyle bakmanin sonuclari bunlar. Pek cok tesekkur ederim canim;* Sen ki DIY kralicesi olarak begenmissin, ne mesudum<3

    @Alice’m, arada ilhamlar, cin fikirler ugruyor iste bana;) Ben de senin sevmeni sevdim<3

    @Eda’cim, ilhamlanmak boyle bir sey iste! Valla tuttum ben senin fikrini! Her an evdeki kaplardan biri kaybolabilir:P

    @JD, beybikusum, onceki hayatinda oyleydi bu:D

    @Hande kuzum, icime Firat kacmis halim iste;) Tesekkurler beybi;*

    @SJ, Seda’cim gercek bir geri donusum oldu benim icin;))

    @Lulu’cum, arada geliyor bana ilham perileri iste, yoksa hep degil;)) Cok tesekkurler canim benim, opuyorum;*

    ReplyDelete
  13. yaratıcılığında sınır yok çok güzel olmuş çok beğendimm

    ReplyDelete
  14. Yaraticiligimiz sagolsun Gunes'cim;))

    ReplyDelete

I♥Comments!