Friday, June 1, 2012

Püskül

Some DIYs for summer. Just to finish up the materials that I have, so that I'll have more space for the new ones;)

Eldeki malzemeler bitsin, yerlerine yeniler gelsin diye yazlik takilar yaptim kendime.
Turkiye'den gelirken bu oya iplerinden 5-10 tane getirmisim; oya oremeyecegime gore, boyle degerlendireyim bari dedim:)



Earring is inspired by the neon and looong ones in H&M.

Haftasonu H&M'de gordugum neon-upuzun kupeler de bana ilham oldu. 
Sacimdan uzun kupemle yakinda ekranlardayim:P

And a new in;)

Ve aramiza yeni katilan kizimiza bir hos geldin diyelim! Cok isler yapacagiz biz onunla;)




12 comments:

  1. aayyyyy püskülü müskülü geçtim ben, en çok aramıza yeni katılan minik setüstü dikiş makinesine sevindim. onla birlikte güzel işler çıkaracagına öyle eminimki, ben bile mutlu oldum heycan yaptım oturdugum yerde:) benimki anca oldugu yerde pinekliyo, bari seninki yannız kalmasın annesi :)

    ReplyDelete
  2. uzun zamandır pek diy yapmıyordun! ne güzel olmuş o püsküller.. eh dikiş makinesi de hoş gelmiş :) cici cici parçalar are coming up ^^

    ReplyDelete
  3. İnanmiyorum dikis makinasimi aldin astin kizim sen kendini, iplerin renkleride harika

    ReplyDelete
  4. bana da yaparmısıııııınnn :)

    ReplyDelete
  5. O singeri gordum ya yine feci gaza geldim:) Simdi ne guzel seyler dikersin sen. bundan sonraki ne diktim postlarini merakla bekliyorum.

    ReplyDelete
  6. Çok güzel olmuş, özellikle saçından uzun püsküllü küpen ve o Singer ile neler neler yaparsın sen şimdi;))

    ReplyDelete
  7. püskülleri çok sevdim her sezon seneye modası geçer diyorum ama yok yine var yine var! klasik olma yolunda ilerliyorlar =)

    ReplyDelete
  8. kızın hayrlı olsun ttalım:)))) harika darısı başıma :) püsküller harika bende gidip bakıcam yarın kemeraltına :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Püsküllü ciciler çok şekerler güle güle kullan canım.Kızın da hayırlı olsun bakalım,bekliyoruz hünerlerini,kimbilir neler yaparsın sen canım..

    ReplyDelete
  10. Püsküllü kolye küpe olayını sevdim. Yeni makinanızdan güzel şeyler bekliyorum:=)

    ReplyDelete
  11. Hihoho bende yapıcam bunlardannn :)
    Yeni katılan pek hamarat kızımız, hoşgeldin Sevgi Ablacığının ellerine ^^

    ReplyDelete
  12. @MinikKus'um, benimki de bi alindigi gece calisti, simdi pinekleme modunda:/ Ama canlandiracagim ben onu;)

    @Eda'cim, aslinda yapiyorum ya da basliyorum ama bitirememe, fotograflayamama gibi engellerim var;)
    Gelecek yeni ciciler, ogrenme faslini atlattigimda:)

    @Bilge'cim, ben de kendimi asan bi is yaptigimi dusunuyorum:P Kismet artik;)

    @Hamide'cim, tabi ki!;)

    @Lulu, senin de mi Singer'in var yoksa;) Canim, once bi ogreneyim, sonra cat pat bisiler dikerim herhalde;)

    @YerdenUzak'im, kupeyi takip da gostereyim di mi;) Singer'le aramizi sicak tutmaya calisacagim;)

    @Alice'cim, ben de ayni seyi dusunuyordum;) Gecmemesi iyi bisi di mi;)

    @Begum kuzum, cok tesekkur ederim, hadi darisi sana o zaman;) Puskulleri ben kendim yaptim, oya ipiyle cok basit;)

    @AktuelModa, ah ah dikiste senin mertebene gelebilsem keske canim!

    @Necla, puskullerle her seyi yapacagim sanirim;) Cok tesekkurler Necla'cim;)

    @JD, yap tabi beybikusum;)
    Hos bulmus di mi;)

    ReplyDelete

I♥Comments!