Thursday, June 14, 2012

Pink Paradise



Tatilden donup, kendine gelememek gibi bir sey var.
Kendine gelmek icin tatilin arkasini toplamak gibi bir sey daha var.
Hemen valizler bosaltilmali, kirliler ayiklanmali (ki benim icin hepsi kirlidir), yikanmali.
Buzdolabi bostur, onu doldurmali. Gunlerdir disarida yenen yemeklerden sonra ev yemek kokulariyla doldurulur.
Saclar denizden, gunesten kendinden gecmis durumdadir, gerekli bakimi yapilir.
Tatile cikarken her turlu bakimdan gecmis vucut, tekrar istenmeyen tuylerden, dokulen derilerden uzaklastirilmaya calisilir.
Eger ki 'aman hava bulutlu, gunes yok ki' diye dusunulup, saatlerce sahilde mayisilmissa, yanmis, gergin vucudun acisi, kremlerle, yogurtlarla dindirilmeye calisilir.

Sonra yavas yavas is maillerine bakilir, dosyalar acilir, kaplumbaga hiziyla is yapilmaya calisilir.

Yavas yavas raylar yerine otururken de, yeni gezi planlari yapilmaya baslanir. 
Zira, cizgili moda diye vucudun iki renk cizgilere sahip olmasina gerek yoktur. 
Tum vucut esit sekilde bronzlasana kadar gitmedik havuz, sahil kalmamali:)

Iste boyle sekerler...
Tatile gittik, geldik. Yollarda sizin guzel yorumlarinizla mest olduk. 
Iyi ki varsiniz dedik, icimizden, disimizdan cok cok tesekkur ettik.

Tatile cikmadan once, evlilik yildonumumuzde cektigimiz fotolardan gelsin post'umuz o zaman. 














HAYAT olmadan olmazdi bu post;))


Musmutlu kalin emi?



13 comments:

  1. Tatile gitmeden dönüşüne üşenmeye başladım sayende:))

    ReplyDelete
  2. ahahha..'Zira, cizgili moda diye vucudun iki renk cizgilere sahip olmasina gerek yoktur. ' çok güldüm bu cümleye,aynen hatta kırmızı-beyaz birbirine çok yakışıyor diye vücudun da kırmızı beyaz olmasına gerek yoktur,di mi? :))
    o valiz boşaltma,çamaşırların hepsini yıkama,kaldırma,bakım,şu bu beni de en çok yoran ve zorlayan kısımdır,ne de güzel ifade etmişsin tatil sonrası sendromunu :)kolay gelsin :)
    bir ömür,beraber,elele,dizdize,gözgöze çok çok çok uzun yıllarınız olsun,hep çok mutlu olun,gözlerinizdeki ışıltı hiç bitmesin,e mi? :)
    elbise de pamuk prenses elbisesi gibi,manzarayla da pek güzel,uyumlu olmuşsunuz :)
    sevgiyle,öperim kocaman Sevgi pıtırcığım <3

    ReplyDelete
  3. Amanın ne tatalısınız sız boyle harıka :) pembe ne yakısmıs :) pılelerı sewerız zaten :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hosgeldin : ) Ne guzel anlatmissin tatil sonrasi durumlari. Ben de gitsem de o sendromlara raziyim : ) Pembe elbiseni cok begendim, aksesuarlardaki renk uyumu da cok basarili. Simdi tatil postlarini bekliyorum : )

    ReplyDelete
  5. Ceketine bayıldım bayıldım!!!

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bende bloguma

    ReplyDelete
  6. PARDONNN! Size Pamuk Prenses diyebilir miyim :))

    ReplyDelete
  7. super elbıse bendede var renklerı farklı ne guzel tasımıssın manzara sen ve saclar haırka yıne..kocaman optum:)

    ReplyDelete
  8. Maşallah diyerek başlıyım önce :)) ne kadar tatlısınız allah nazarlardan saklasın. Kıyafet de ayrı bir güzel. Renkleri en sevdiğim tonlar. Elbise, etek hele çiçekli ceket... Çok güzel olmuuuş :))

    ReplyDelete
  9. uuuuyy süpersiniz canım maşallah size ama sana daha da bi maşallah çok tatlı olmuşsun yine hatuun :)

    ReplyDelete
  10. yine bayıldım sana ayy tatilden dönmeden sonunu düşünmeye başladım:) sizde hep böyle musmutlu kalın emi!

    ReplyDelete
  11. sen tatili anlattıkça ben tatil dönüşü o valizleri boşaltıp 5 posta, evet 5 posta çamaşır yıkayacagım zamanları düşünerek henüz tatil yapmadan sogudum haaa:)) ben cizgili severim, bi düz askılı bikini izi olsun, bi ucgen bikinin bogazdan baglama izi olsun, her yer cizgiyle dolsun, yeterki o izler tatil izleri olsun, denizden güneşten geriye kalan izler olsun be bebek ^.^
    elbisene, kemerinle papilerinin uyumuna, bide bol çiçekli ceketine ba-yıl-dım! peri kızı gibi olmuşsun, halbuki seni bi kelebeksin, böyle yapmamalısın :)

    ReplyDelete
  12. En sevdiğim renkler bi arada. Harika olmuş! :)

    busra-erdogan.blogspot.com

    ReplyDelete

I♥Comments!