Friday, June 8, 2012

On the way to Sardegna



It is vacation time. We would like to treat ourselves with a nice one as 3rd anniversary gift. Wait for us Sardegna! 

 Bu bahar cok yogun gecti. Calistik, kosusturduk, eglendik, az biraz gezdik.
Biraz dinlenelim artik dedik. Yazin ilk ayinin evlilik yildonumumuz olmasi firsatlarimizi artiriyor.
Ve biz bugun Sardegna adasina dogru yola cikiyoruz. 
Bir kac gunluk dinlenme, gezme bize cok iyi gelecek, biliyoruz. 
Zira dusunmesi bile iyi geldi kac gundur:)
Bu sezonun cok cesitli moda akimlarini barindirmasi benim tatil bavulumu da yansidi. Dondugumuzde rengarenk post'larla gorusmek uzere. Not1: Telefondan ilk post, hatalarim varsa affola;) Not2: Bir kac taslak post ben yokken yayina gecebilir. Not3: Twitter ve Instagram'dan (svglove) gorusmek uzere. Ciao ciao!

7 comments:

  1. iyi yolcululuklar iyi tatilller şekerim =) maceralarını beklemedeyim ;)

    ReplyDelete
  2. Harika Sardegna, hic gitmedim ve cok istiyorum. Iyi tatiller ve unutulmaz bir yildonumu diliyorum : )

    ReplyDelete
  3. iyi yolculuklar canım gorusebılmek uzere :)opuyorum yanaklarınızdan

    ReplyDelete
  4. iyi tatiller canım:) reprenkli postlarını merakla bekliyorum bol bol eğlende gel

    ReplyDelete
  5. Yıldönümünüz şimdiden kutlu olsun tatlım, böyle güzel, içten Hayat dolu bir çiftin daha nice mutlu senelerini birlikte görmeyi diliyorum :))
    Bavula giren renkler o kadar güzel ki üzerinde kombin olarak görmek için de sabırsızlanıyorum SvG'cim, içinin renklerini dışa bu kadar güzel yansıtmana bayılıyorum :))

    ReplyDelete
  6. bende cok sevdım bu telefondan post olayını..pullu eteklermı gordum oralarda..ohh mıs yaaaa kahkaha dolu tatıller

    ReplyDelete

I♥Comments!