Thursday, June 7, 2012

HAYAT



4+3 olduk HAYAT...
7 yil boyunca, biz cok farkli iki insan birbirimizi tamamladik. 
Benim tez canliligimi senin sakinligin dengeledi. Senin bocaladigin zamanlari benim atikligim.
Benim umursamaz hallerimi senin ilhamin gaza getirdi. Senin bunaldigin zamanlari benim umursamazligim gevsetti. 
Ben risk alarak yasamayi sevdim, sen her onlemi aldin, her yonu dusundun, oyle hareket ettin.
Birimiz sinirliyse digerimiz sakin kaldi.
Senin sivri zekana benim empatik zekam eslik etti. Bazen de benim cin fikirlerime, senin duygularin.
Senin cilgin kararlarina ben eslik ettim, 
Sen yemek yaptin, ben bulasiklari yikadim.  
Uzun oturmayi sevmeyen beni oturtup, saatlerce film izlettin. Ben en uzun alisverislerimde bile seni alisveris arkadasi yaptim. 
Ikimiz de romantik yemekleri, anlari sevmedik ama ilk uyanan digerini dakikalarca izledi. 
Sen bana sogan yemeyi ogrettin, ben sana corba icmeyi sevdirdim.
Hic dargin, kirgin uyumadik. Geziler disinda hep ayni yatakta yattik.
Ikimiz icin de ne ortadan slkllmis dis macunu onemlidir, ne de klozetin kapaginin nerede oldugu. 
Sen benim ardimda kalan isleri toparlarsin, ben de senin ardini toplarim. 

 Biz iki bambaska insan askin, sevginin ve sayginin sayesinde bir butun olduk, ES olduk.

Bizi buradaki bir kac satirla biraz olsun ifade etmek oyle zordu ki! 

 Seni cok seviyorum, nice yaslarimiza HAYAT!




Fotograflar 7 yillik degisimi gozlemlemek icin;)


36 comments:

  1. Heytt beaaa!!!
    Daha nice kırışık, buruşuk, bol kahkahalı, çok eğlenceli senelere işallah güzel insanlar!
    Bu arada siz birbirinize çok benziyosunuz, evlenmeden önce kardeş olmadığınıza emin oldunuz di mi:P
    Öperimm, bu kez şiddeti vasatın biraz üzerinde ^.^

    ReplyDelete
  2. Yıllar geçtikçe daha daha mutlu olursunuz inşallah. Ne güzel anlatmışsın ! tüylerim diken diken oldu :)

    ReplyDelete
  3. Ne tatlısınız ♥ İlk fotoğrafa hele bayıldım, çocuk siz! :)
    Ömür boyu birlikte böyle devam etmenizi dilerim..

    ReplyDelete
  4. Mutluluklar dilerim. Her zaman böyle olursunuz inşallah ;)

    ReplyDelete
  5. ne güzel ifade etmişsin, Nice mutlu huzurlu anılarınız, yıllarınız geçsin işallah..

    ReplyDelete
  6. birine karşı böyle güzel şeyler yazılabiliyorsa ne mutlu ;) ikinize de uzuuun yıllar boyunca mutluluklar diliyorum =)

    ReplyDelete
  7. cok sekersiniz masallah
    nice guzel yillara olsun!
    :D
    yuzunuz hep boyle gulsun<3

    ReplyDelete
  8. Nice mutlu yıllara canım öyle tatlı bir çiftsiniz ki gerçekten bunu kelimelerle anlatmak zor.

    7 yıl boyunca ortak noktanız ikinizinde saçlarında azalma olmuş. Sen kestirmişsin ama Hayat için bunu söyleyemem :)

    ReplyDelete
  9. Çok güzel yazmışın sevgicim nice mutlu yıllara inşallah. Allah mutluluğunuzu hep daim etsin..

    Sevgilerle...

    ReplyDelete
  10. oyyy benim sevgi kelebegim aşka gelmiş de ne kadar güzel şeyler çiziktirmiş burda sevdicegine ^.^ okurken gözlerim doldu yeminle ve akabinde "vay beeee" dedim, allah huzurunuzu, baglılıgınızı hiç bozmasın sevgili arkadasım! ve biliyomusun, siz yaşlandıkça güzelleşen bi çiftsiniz, çok tatlısınız yahuuu <33333
    nice nice yıllara..

    ReplyDelete
  11. Allah ayırmasın çok güzel anlatmışsın Hayat'ını nice güzel yıllar sizin olsun maşallah...

    ReplyDelete
  12. Maşallah size maşallah :)))) pek güzel yazmışın allah sizi hep mutlu etsin inşallah :) hiç ayırmasın :) boyle gulen gozlerle bakın hayata hep :)



    begumygaci.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ne tatlısınız siz! maşallah diyelim nazar değmesin.. birbirinize olan aşkınız gözlerinizden bile belli.. nice yıllarınız olsun birlikte, hatta 2+1 olarak ;)

    ReplyDelete
  14. harikasınız siz.. hep çooook mutlu olun çook gülün eğlenn sağlıkla mutlulukla e mi? :)

    ReplyDelete
  15. okurken baştan aşağa titredim, sanırım ben aşka aşığım.. hep böyle musmutlu olun.. nazarlar uzak olsun nice güzel seneleriniz olsun tatlımm..

    ReplyDelete
  16. O klozet kapağı kısmına kadar herşey iyi gidiyordu, romantiğe bağlamıştım yine, sonra "sana yüzbin kere dedim şu kapağı kapat" diye çemkirdiğim aklıma geldi utandım:))) Allah bozmasın canım benim, bir bütün yaşayın her daim..

    ReplyDelete
  17. Çok güzel tarif etmissin tatlım..Hep böyle mutlu kalın :)

    ReplyDelete
  18. kırış-mırış, bembeyaz saçlı, elele fotolarınızı görmek dileğiyle:)

    ReplyDelete
  19. çok tatlı bir ileti olmuş :)

    daha nice seneleriniz olur umarım (:

    ReplyDelete
  20. ay çok güzel yaaa kocaman bir nazar boncuğu koy fotolara bence
    bende diyorum MAŞALLAH NAZARLAR DEĞMESİN

    ReplyDelete
  21. Sevgi'cim ne tatlı bir çiftsiniz siz ya, maşallah nazar değmesin. 17, 27, 37, 47,57.. yıl devam etsin bu mutluluğunuz, birlikteliğiniz. Çok çok tebrik ederim ikinizi de. Bu arada sen gerçekten hiç değişmemişsin ama HAYAT'ın resmen çocuk gibiymiş 7 sene once, buyumus, olgunlasmıs, daha yakısıklı olmus bence :)
    Opuyorum sizi guzel insanlar

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ayyy ya ağlatacaktın kız beniii ne güzel bi yazı yazmışsın allah sizi hiç ayırmasın 17 27 37.... lerinizi de görelim inşallah... ikiniz de çok küçükmüşüz hele hayat baya bıyığı yeni terlemiş stayla imiş :D

    ReplyDelete
  23. niceeee uzuuunn ve güzeeelll senelere canım:)
    artık minik sevgiler minik hayatlar da eklenebilir aranızaa;)

    bunu yazarken kendimi kayınvaliden gibi hissettim:) ama kız bebişleri sevdiğini bildiğimden içimden geldi o an, kızsan da idare et sevgicim;)

    ReplyDelete
  24. Şimdi baktım resimlere;) Çok mutlu olun ve hep çok aşık kalın♥

    ReplyDelete
  25. ooo, ben hüzünlendim ama:((( 7 yıl önce (2005te) çocuksu yüzümle fotograflarım aklıma geldi...:((
    sizdeki olunlaşma gözümden kaçmadı, neyse melankoliyi bırakayım, nice yıllara sevgiciğim, :))

    ReplyDelete
  26. Ne guzel yazmissin Sevgi dogal icten ve sade tarif etmissin butun olmayi. Nice yillara ayni duygularla :)

    ReplyDelete
  27. SEVGİ dolu bir HAYAT'ı anlatan en anlamlı cümleler..hep beraber hep birbirinizin hep daha mutlu olun Sevgicim :) Öperim pek çok !

    ReplyDelete
  28. o kadar duygulandım ki yazıyı okurken çok tatlısınız umarım ömrünüzün sonuna kadar mutlu olursunuz birlikte:)

    ReplyDelete
  29. Siz nasıl güzel bir çiftsiniz.. Aşkınız bütün fotoğraflarda belli zaten.. Canım daha nice nice aşk dolu, anlayış dolu harika yıllar geçirin birlikte..

    ReplyDelete
  30. Canım ne güzel yazmıssın... Ve ilişki dediğin böyle olmalı dedirtiyor insana...
    Çok yakısıyorsunuz, çok güzel bir çiftsiniz. Size daima bayılıyorum zaten. Bu arada, Bi ara benimkini Hayat eniştenin yanına yollıcam azcık foto dersi alsın die :)))
    Daha nice birlikte huzur ve sevgi dolu yıllara canım benim...

    ReplyDelete
  31. ne de güzel anlatmışsın, aşk, sevgi budur işte dedirtiyor okuyana, nice 7 yıllara inşallah...

    ReplyDelete
  32. gözlerım dola dola okudum
    cok duygulandım
    yazdıkların o kaar ıcten o kafar samımı ki
    birbiriniz için yaratılmıssınız
    ilk gordugum an hayatı
    oyle dedim
    o kadar yakısıyosunuz kı bırbırınıze
    masallah
    ozenmedım dersem yalan olur
    cok dogru bır ınsan olup dogru ınsanı bulmak bu olsa gerek

    cok sevıyorum senı yuregını
    askını hep atsın buyusun meyvelerını toplasın
    junior boylarınızı gormek cok mtlu edıcek beni :)

    özendım :D yalan değil
    masallahha size
    saf kosulsuz sevginiz hep devam etsin
    güneye tesekur ve sevgılerımı ılet lutfen
    bu kadar gulmene ask kadını olmana katkıda bulundugu ıcın

    ReplyDelete
  33. kuzum benım ne kadar toymussunuz dıyene bak:P hala sevımlısınız ama o zamnlar boyle asıgız cılgınız he bırde okuyom ben ya modundasınız gercı hala okuyoruz bu okuma sevdası ne zaman bıter bılınmez lakın :)supersınız sonrakı yıllarda buresıme junıor ve genıous lar eslık edecek bılesınız

    ReplyDelete
  34. Burnum sızladı ve gözlerim doldu okurken desem? Umarım bu satırlara her geçen yıl yepyeni güzellikler eklenir ve ömür boyu harika bir çift olmaya devam edersiniz. Nice yıl dönümlerine..:) Sevgiler..

    ReplyDelete
  35. oof oof walla okurken gözlerim doldu. İnsanın yarısını bulması çok güzel birşey Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın, hep hep gülün .. Nice Yıllaraaaaa :)

    ReplyDelete

I♥Comments!