Monday, June 18, 2012

Forever Young

The first going-out outfit in Cagliari...
I had a small backpack while travelling. I tried to be wise to pick the clothes, shoes etc.
Those shoes and that little purse, they are the life savers! They go well with everything! At least, I think so :P


Enjoy your week;)


Bazen sirf genel kani oyle diye pazartesilerin sevilmedigini dusunuyorum.
Halbuki ben bugun oyle neseli, oyle enerjigim ki! Ustelik ise gelmis ve isim basimdan askinken bile...
Dusundum, acaba niye mutluyum diye?

Cunku hafta sonu yapmak istediklerimin neredeyse hepsini yaptim. 
Yapmak istediklerim de bi ilginc zaten! 

Eglenceli bir rutinimizin olmasini seviyorum haftasonlari. 
Bi kere cok uyumayi sevmiyoruz (kendi adima konussam iyi olur belki de:P). 
Sabah erken kalkip, can esin hazirladigi kahvaltiyi yeyip, hazirlanip, yuruyuse cikmaya bayiliyorum/z.
Mesela cumartesileri buyuk kahvalti yapariz (Turk usulu), pazarlari kucuk kahvalti (Italyan usulu).
Yuruyusumuzu mudavimi oldugumuz kafede kahve-muffin ikilisiyle taclandirir, alisverisle senlendiririz.
Yorulup eve donunce, belki biraz guzellik uykusuna yatar, ya da calisiriz.

Pazarlari ise, evde gecen is gunu gibi. Ama ben ev hanimi moduna giriyorum genelde.
Pazartesi gelecek olan temizlikciler,  beni pis kadin sanmasinlar diye temizlik yapiyorum:)
Sonra kendime ve hobilerime (hobi dediysem DIY:Padiyorum kendimi.

Bu hafta sonu, niyetlendigim her isi yapmanin sevinciyle, uykumu almis bir sekilde uyandim guzel Pazartesiye.
Sabah, kosu bandinda gecirdigim yarim saat ve yanmis 300 kalori ile karin kaslarimi hissettiren pilates topum gunume enerji pompaladi.
Cok ugrasmadan, dolap onunde dakikalar gecirmeden giyindim.
Hatta Sezar salata bile yaptim sabah sabah:)

Yahu ne anlatiyorsun Sevgi kiz derseniz; Pazartesi degil sendromlu olan demek istiyorum, biziz o!
Mutlu olmak, neseli olmak, enerji olmak yapabildiklerimizle orantili.
Hep dogru orantili olsun o zaman!

Ee gelsin bakalim, Cagliari'den ilk suslenip, gezme kombini...
Minik sirt cantama dolusturdugum kiyafetlerden az burusmayla neler cikacak bakalim;)







Bu ayakkabilarimi her tatilde yanima aliyorum sanirim.
Tasimasi kolay, kombinlemesi kolay, kendisi sirin. Daha ne olsun! 
Simdi bulsam alirim bi kac tane daha, omurluk;))


Song of the day:


Dinlemeden, eglenmeden, hissetmeden gecmeyin lutfen;)



14 comments:

  1. Bence de sendrom falan yok..çünkü haftasonu İstanbuldan geldim ve bugün çok mutluyum..ev işlerinin birikmesi bile mutluluğuma engel değil yani o derece Sevgicimm:)) Bu mavi ayakkabılarına bayılıyorumm inanılmaz güzeller..bulursan bana da haber ver noolur:)) Sevgiler..

    ReplyDelete
  2. senin enerjik olmadığın bi zaman dilimi olup olmadığını merak ediyorum :) ki sanırım yok harikasın tatlım bayılıyorum sana :)))



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bende pazar gecesi sendromu var :P
    tatlım ne güzel olmuşsun rengarenkk:)

    ReplyDelete
  4. şarkıya bayılıyorum ama glee versiyonuna daha çok ;)

    sana renkli kombinler o kadar çok yakışıyor ki her yeni postunda içim açılıyor =) bu arada ben de pazar günü arı gibi çalışıp bir sürü dıy yaptım haydi yavaş yavaş yazalım da neler yapmışız görelim ;)

    ReplyDelete
  5. ooof ooof ben de italyaya yerleşmek istiyorum ne kadar çok boş vaktiniz kalıyor sizlere iş günlerinde canım yaaa :(

    ReplyDelete
  6. ıse gıtme sendromu...ama tatıldeyken ohh dunya yansa umrumda degıl sendromu olurdu:)

    bu papılerden bencede almak lazımmıs pembıs sarı felan ne haırka olurdu emınım:)))

    yıne cok seker kombın seker saclarla sırt detayı ıse favorım:))

    ReplyDelete
  7. çok beğeniyorum tarzınızı,renkli ve şirin mi şirin^^ günüm aydın oluyor her postunuzu okuduğumda..ayakkabılarınıza ölebilirim buarada! o nasıl renk! o nasıl bir güzellik!!^^

    ReplyDelete
  8. ya en çok da eve temizlikçi gelmeden önce temizlik yapma ihtimalimizi seviyorum ben:P
    papilerin haKKAten cok sirinler ve her renginden alınası bi halleri var burdan da öyle görünüyo ^.^
    ne güzel bi haftasonu geçirmişsinizki pazartesi de onun devamı gibi olmuş. halbuki bazılarımız için hiç de öyle kolay geçmiyo pazartesiler, hatta kötü biten pazartesiden sonra uyanılan salılar..
    minik bavuldan cıkmasına ragmen hicbiseyinin kırısmamıs olması da sana kocaman bi aferini hak ettiriyo bence kelebegim :)

    ReplyDelete
  9. AYyy senin o kabarik kabarik saclarini yerim, sonra da kendimi durduramaz o mavis papilerini ;))

    ReplyDelete
  10. @Pellora'cim, senin sendrom cozumun de pek guzel olmus;) Hiic olmasin o sendromlar!
    Tatlim ayakkabilar H&M'nin gecen yaz sezonundan, bulursam, alirim ikimize de:P

    @Begum kuzum, oyle hallerim de var, emin olabilirsin;) Ama yerim seni;*

    @PembeFiyonk, pazartesi yasamaktan iyidir, gece uyuyunca gecer nasil olsa;)
    Tesekkurler canimcim;)

    @Irem'cim, ben zaten ilk Glee'de duydum, ki uzun sure o versiyonunu daha cok begendim. Sonra Fun ve Janelle bagimlisi oldum:D
    Cok renkliyim ya di mi? Arada renk degistireyim bari:P

    DIY'lari yayinlamak lazim artik di mi;)) Hadi;)

    @Hamide'cim, geel cok bos yer var burda:P

    @Syhn, peki;) Bi maasallah da sana o zaman:D

    @KokosKelebek, aa o zaman sendrom olmazdi:D
    Ya yoktu ki; her rengi olsa almaz miydim ben:P
    Tesekkurler KokosKelebek'cim;)

    @Ninu, ne tatli bir yorum bu! Cok cok tesekkur ederim;) Bi de kalp gondereyim <3

    @MinikKus'um, niye manyagiz biz boyle;))
    Ya yok iste, yook, olsa alirdim. Keske bu renkten alip, bir bir boyasaydim:O
    Acep noldu diye meraklandim simdi, seni twitleyeyim nolmus diye.
    Bavul bile degildi ki, sirt cantasi.Belki yildizli aferin hak ederim diye soyluyorum:D

    ReplyDelete
  11. hihihih o eve temızlıkcı gelmeden once yapılan temızlıgı bende anlamıyorum ama yanlız olmadıgımı bılmek guzel :) cok fit gorunuyosun cnm herzmnkı gıbı boyle zayıf olunca ınsan hersey guzel duruyo ustunde e bı de cocuk reyonundan ganımetler kapabılıyosun ;))

    ReplyDelete
  12. Ayakkabılar gerçekten güzelmiş:=)Güle güle kullan canım

    ReplyDelete
  13. @Zey'cim, Turk kadini bu konuda yalniz kalmaz;)
    Cok tesekkur ederim tatlim; cocuk reyonu benim icin tam bir ganimet bolgesi gercekten!:)

    @Necla'cim, cok tesekkur ederim. Tepe tepe kullaniyorum iki yildir:D

    ReplyDelete

I♥Comments!