Monday, June 4, 2012

Bi-color

It is already Monday!
To overcome Monday syndrome, we did not go to work today, it is home-office day.
And also, since the photos were taken on last Friday, I may still feel like it is Friday!
(Self-defense for Monday syndrome:P)

Hope you like my bi-color dress with bi-color belt and multi-color shoes:)
Have a nice week!

Gune yagmur sipirtilariyla uyandik bugun. 
Pazartesi sendromu yasamamak icin ise de gitmedik. Salilari yasiyoruz biz onu:P
Su an muazzam bir sessizlik var ki evimizde, oldukca sasirtici.
Islerine, okullarina giden insanlarin birbir konusmalarini duymamiz gerekirdi. Olmadi Roman komsularimizin muzigini duyardik.
Simdi kus sesleri, marti bagirmalari ve birazdan evimize gelecek temizlikci ablalar disinda neredeyse ses yok.

Zaten Italyanlar Pazartesileri ogleden sonra dukkan actiklari icin, onemli bi ses kaybi oradan geliyor aslinda.
Okullar da tatil olmustur belki. Belki de saat 11'e geldigi icin insanlar islerine coktan gitmistir. 
Romanlar da artik (insallah) muziklerini tum Pavia'ya dinletmemeye karar vermistir.
Bizim de artik ev-ofis ortamina gecmemiz gerektiginin isaretidir belki bunlar.

Fotograflar cumadan oldugundan, ben hala o havadayim sanki.
Belki de kafamizin guzel gunlerde kalmasi iyidir:)











Tam renk uyumumu iste tam da burada yakaladim;)
Sizce de oyle degil mi?



Musmutlu bi haftamiz olsun!

18 comments:

  1. öyleyse güzel bir pazartesi :) renk uyumuna bayıldım:) pembe tonlarını sana yakıştırıyorum.çiçekler içinde fotoları da çok sevdim

    ReplyDelete
  2. oyy canim yerim ben seni,
    yine cok cici bir kombin, cok guzel renkler... ! Civil civilsin, cok merak ediyorum, hic suratin asilir mi senin :D? Bence imkansiz bir olay :)
    Sanada musmutlu bir hafta diliyorum canim!

    ReplyDelete
  3. ay ne güzelmiş o roman komşular öyle, ben de istiyorum onlardan yaaaa:) bizimkiler paso kavga kıyamet savaşıyolar evlerinde:( bıktık ailecek..
    ama senin şöyle haftasonları alıp başını hayatınla birlikte gittiginiz bu yerler var ya, benim ermanı da alıp oralara taşınma sebebim olabilir bigün:)
    kemerinle çiçek böcenklerin uyumunu yerim kelebek kadını <3

    ReplyDelete
  4. pazartesi pazartesi içimi açtın yine fotoğraflarınla reprenkli şipşirin yine çok güzel çok şık olmuşsun:)

    ReplyDelete
  5. pazartesi günü böyle renkli postlar çok güzel oluyor da nedir =) istanbuldahava çok güzel orada da yağmur biran önce dinsin güneş açsın =) bir de aramızda kalsın sanırım elbisene benzer bişeyler dikmeye niyetliyim ;)

    ReplyDelete
  6. bu elbiseye mango da bakıp bakıp bayılıodum ama kendime hiç yakıştırmadım sende pek tatlı durmuş gözlük ve clutch ının tatlılığına dicek bişiy bulamadım =)

    ReplyDelete
  7. Ben sevdim pembişleri, çok hoş.. favorim gözlükler oldu, renkli aksesuarları bayılıyorum..

    ReplyDelete
  8. Amaaan sen pek bi şeker olmuşsun bi-color seni:)

    ReplyDelete
  9. o ne güzel bir elbise ya o canlı fotolara ne demeli:) tam bahar fotoları:) çok beğendim seni:)

    ReplyDelete
  10. Renkli komşular kulağa süper gelse de sizin için öyle değil sanırım renk uyumunu mükemmel yakalamışsanız öpüyorum kocaman

    ReplyDelete
  11. ay pembiş pebiş nasıl güzel olmuşsun sen yaaa :) ayrıca o yeşilli sarılı çiçekler ve kemerlerin perfect fit yani :D

    ReplyDelete
  12. Sevgicim tam bir sirinlik abidesi olmuşsun:)

    ReplyDelete
  13. güneş gözlüğüne aşık oldum sanırım :)

    ReplyDelete
  14. amanın pembe ne cok yakısırmıs sana :)))) dunya tatlısı olmusun sen :))) o cıceklere ayrıca hayran kaldımda pazartesı ıse gıtmemek nasıldır cok ıyı bılırım eger cumartesı calısmıyorsan harıkadır:))))


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Cidden renk uyumunu yakalamissin, civil civilsin, canli renkler cok yakisiyor sana. Gozluklerdeki detay da cok hos : )

    ReplyDelete
  16. Balböcüğüm, pembe bence sana çok yakışıyor ^^
    Dışında içinde ayrı bir güzel bitanem, her giydiğinişte bu yüzden çok yakışıyor <3
    Koccamnnn öperim :*

    ReplyDelete
  17. galıba pavia burnumda tutttu sısı sı dıye her yerı gezecegım benjı ıle hayatın ellerıne kamerayı verdık mı degmeyın keyfımıze safak 20 gün :)kuzum renk senı acmıs ama bunu hep sıyorsun dıyeceksın ama sen hangi rengi giysen mükemmel duruyr ve acıyor napcaz onu,:)

    ReplyDelete
  18. Kombin süper olmuş yine , elbisenin rengine bayıldım :)
    Konser salonun fotoğrafına bakarken bile başım döndü :) :) eminim süper bir atmosferi vardır .

    ReplyDelete

I♥Comments!