Thursday, May 3, 2012

Wallet/Flower/Orange/The last purchase/Looking Down

Yeah, it is already May and I could not finish my photo challenge, but I keep going, will finish soon;)
 Topics are as indicated in post title...
1) Inside of my wallet: Not an actual wallet, but I like to keep my daily stuff in a small wallet-like purse.
2) Flower: An exterior table of a bar in Pavia. Loving those little details on tables which cheers me up!
3) Orange: How many of them in that picture;)
4) The last thing I bought: Is a night lamp with changeable cup by Toncadò;)
5) Looking down: From Ponte Coperto in Pavia;)


Challenge fotograflarina aralardan sectiklerimle devam ediyorum. 
Bazi konular basit olsa da, konsept olusturmak fotograf cekmek cok daha zor, bkz. 'hair'!

Iste objektiften sicak cikmis fotograflarimiz:

1) Cuzdan ici

Cuzdan tasimamak da, telefon kullanmamak gibi, Italya'ya geldigimizde alistiklarimizdan...
Cuzdan derken hani boyle kartligi, kagit para, bozuk para yeri olandan bahsediyorum. 
Arada kullansam da, genel olarak, boyle minik bir cuzdanimsi ile gunluk yasamda siklikla kullandiklarimi tasiyorum.
- Muhendisin blogger'in her iki amaca da hizmet eden defteri, kalemi yaninda olmali
- Bilumum magaza alisveris kartlari,
- O aralar favori olan ruj (bu aralar Rimmel by Kate fusya;))
- Is,ev anahtarlari
- Kahve makinesi anahtari
- Ve tabi ki para!

Normalde bir de oturum kartim olur ama o henuz cikmadi.


2) Cicek

Salas bir bar'in bile masalarina konulmus cicek, gercek olmasa da, mutluluk verebilir...

3) Turuncu

Bakalim kac turuncu var bu fotoda?

4) Son aldigim sey

Kagit bardaklardan abajuru olan, yatak basucu lambasi. (Toncadò)
Kafasini degistirip, degistirip kullaniyorum;)

5) Asagi bakmak

Pavia'daki kapali kopruden, kopru ayaklarina ve Ticino'ya bakis...

That's all for now! 
See you next time;)

13 comments:

  1. SvG'cim o cüzdanın içi senin içsel renkli dünyanın aynası olmuş adeta!:) rujunu sürmüş, çiçekli kalemin elinde o güzelim deftere yazarken hayal edebiliyorum seni :))) ben de saksı çiçeğine bakmaktan ümidi kesince yapma çiçeklerle doldurdum her yeri dediğin gibi, gerçek olmasa da bakarken renkleri mutluluk veriyor :) bir de turuncu içinde barındırdığı pozitif enerjiyi yansıtmış kareye adeta, o turuncu binanın fosforlu parlayan turuncu çiçeklerini sevdim en çok da :))) yine detayları bu kadar güzel yakalayıp yansıttığın için güzel yanaklarından öpüyor ciao diyorum tatlım! :P

    ReplyDelete
  2. Bir de unutmadan o bardak abajur ne kadar orjinal bir şeydir öyle, her gece hatta günde 2 kere değiştirir insan, çok eğlenceli düşüncesi bile gülümsetiyor! :)))

    ReplyDelete
  3. cüzcanın ve içi ne guzelmıs oyle
    tama dedim işte kova defter ve kalemı gorunce

    bittim ayrıca defter ve kaleme desenıne

    su bardak olayı cok ııymıs kırılan abajurun kafasına takmalıyım heemn ama bıraz buyugunu bulmalıyım sanırım senınkılerden

    turuncu detayını ne guzel yakalasmıssın
    ayrıntıyı hemen gorebılen kova kadınım benım
    ozledım senı

    ReplyDelete
  4. cüzdan süpeeer rengarenk tam senlik hiç şaşırmadım biliyomusun? ayrıca o defter ve kalem ha-ri-kaaa...

    ReplyDelete
  5. Çantaya da kaleme de deftere de abajura ve değişken kafalarına da... bayıldım da bayıldım!

    ReplyDelete
  6. harika fotoğraflar.bardaklar çok sanatsal ve bende aşagı bakarak fotograf çekmeyi çok seviyorum.:))
    veeee bana yazdıgın yorum beni alabora etti.inanmıyorum benımde new zealand lı arkadslarım olsun istiyorum.beni onlarla tanıştırır mısın ? lüfffen :))) *-*mutlu kal :)

    ReplyDelete
  7. Sevgi'cim,bu makineyi aldiniz iyi oldu,fotograflar super renkli ve cok net,cuzdanina bayildim,rengarenk...Keep calm and buy shoes :P Tam senlik :P
    Bu Kate rujlardan hep alsam dedim,istedigim renk kalmamisti,bi ton koyusunu alacaktim ben,bu supermis :) Alirim ben bu renkten :) Kalemin cok cici,bayiliyorum boyle rengarenk herseye :)Insanin icini aciyor :)
    Turuncu temali foto sahane,ne cok turuncu var ama,istesen denk gelmez :)
    Bu arada,fotograf makinesi tasimak nasil bi duygu,agir geliyor mu? Simdi heves vardir ikinizde de ama bi zaman sonra pek agir geliyor onu tasimak :)
    Abajur pek orjinal....Keske hersey tasarima donusse :) Tasarim urunler tavan yapsa ama fiyatlari uygun olsa :))))(Tam tersi ya) ilerde o da olur umarim :)
    Tatilim oncesi son yorumum olsun,optum canim ^*^

    ReplyDelete
  8. çok beğendim bu postu. çantan ve içindekiler de senin gibi renkli ve cıvıl cıvıl. öpüldünn

    ReplyDelete
  9. Turunculari saymaya basladim cidden, ne guzel yakalamissin. Cantanin icindekiler de cok renkli, bloknotlarini cok begendim : )

    ReplyDelete
  10. Pardon abajuru yazmayi unutmusum, cok yaratici bir seymis, ben de mi alsam : )

    ReplyDelete
  11. @KozmetikPerisi, tesekkur ederim;)

    @Mabelle, tesekkurler!;)

    @BeTwinUs, canim benim, hayaline yarasan bi fotograf cekeyim bi gun;)
    Haha, demek sen de cicek yasatamayanlardansin, klubumuze hos geldin:) En iyisi o guzellikleri yasatan ellerine teslim etmek. Turuncu demek enerji demek di mi?
    Ben de tesekkur ediyorum, yine detaylari boyle guzel yorumladigin icin;)
    Bacio e ciao;))

    @KovaKadini’m, hihi HAYAT da o defteri ve kalemi gorunce oyle demis ve almis bana;)
    Aa buyuk abajurlar icin kendin yapabilirsin aslinda, yasasin DIY fikri:D
    Canim benim<3

    @Hamide’cim, cok mu yansittim icimdeki cingene pembesini:D

    @Kitana, hehe, pek cok tesekkur ederiz o zaman topluca:D

    @Habinos, ya bak yorumla ilgili sana donecektim ben! Neden olmasin, bi dusunelim;)

    @FerahFeza’m, acaba o tam benligin ‘tam Sevgi’lik’ oldugunu bilen dost kim<3
    Ya iyi ki aldik di mi? Ben daha acemi olsam da, foto cekmek, o fotolara bakmak pek keyifli. Biliyor musun neredeyse her gun yanimizda foto makinemiz. Lensimiz buyuk olmadigindan tasimasi zor degil:)
    Rujumu da oyle seviyorum ki, depolayacagim sanirim;)
    Cici-bici seyleri bana uygun goren esten o kalem, defter;)
    Ya bu tasarim abajuru hic de pahali degil biliyor musun? Italya’da boyle seyler bulmak daha olasi.
    Hii nasil da ozlemisim, uzun uzuun yorumlarini. Ozledim de seni:/
    Kocaman opuyorum;*

    @SJ, Seda’cim cok tesekkur ederim, opuyorum kocaman;*

    @Aylin’cim, ben bile o kadar turuncu yakaladigimi bilmiyordum:D
    Bir muhendis defter kalem eksik etmez yaninda ama benim gibi olunca da boyle renkli oluyor;)
    Abajuru ve daha fazlasini Coin’de bulabilirsin;)

    ReplyDelete

I♥Comments!