Tuesday, May 8, 2012

Triangolo

Kararsizlik, usengeclik, yeteneksizlik ucgenindeyim bu aralar.

Sacimi kestirip, kestirmemeye karar veremiyorum. 
Kuafore gitmeye useniyorum. 
Saclarimi kontrol edemedikce deliriyorum!

Ne tur pantolon giymem gerektigine karar veremiyorum. 
Bu sicakta soyunma kabininde pantolon denemeye useniyorum.
Etek insani oldugumda, pantolonlara ust, ayakkabi secemiyorum!

DIY yapmayi ne cok seviyorum biliyorsunuz.
Her seyi dokuyorum ortaya, onu mu yapsam, bunu mu yapsam diye zamanimi bosa geciriyorum
Ortaligi toplamaya usenip, oylece birakiyorum.
Hem darmadagin oldugu icin, hem de bir sey yapamadigim icin kiziyorum da kiziyorum kendime!

Bu fotograflari da, giydiklerimi de begenmedigime karar vermistim dun.
Bugun kararimin diger yone dogru hizli bi donus yapti.

Flickr'e yuklemeye usenmistim, yavas Italyan interneti yuzunden. 
Ama bugun is yerine gelince bi cirpida yukledim.

Dun sabah 'ya HAYAT ben iki parcayi bi araya getirmedeki yetenegimi kaybettim, giyinemiyorum' demistim.
Halbuki bugun renklerim, takilarim birbirine pek uymus geldi. Aferin bana dedim:P

Ikilemlerimde (uclem diye bir sey varsa uclemlerimde:P) benimle oldugunuz icin bir tesekkur edesim geldi;)







Bu post'u hazirlarken bir kac karar aldim, usenmeden yazayim:

- Hayatimin pembe ve lacivert ayakkabilarini bulana kadar sanal, gercek tum alisveris magazalarini dolanacagim.
- Hafta sonu ev hanimligimin sinirlarini zorlayarak derleyip, topladigim, utuledigim kiyafetlerimi, usenmeden aksamdan hazirlayip, sabah kararsizligindan kurtulacagim.
- Kislik DIY'lari bir kenara birakip, rengarenk yaz DIY'larima can verecegim.

Daha baskalari vardi ama baliklasmis hafizamla unutmasaydim iyi olacakti:)


21 comments:

  1. Yuvarlak poponu çimdiklerim, bi zahmet benim yerime yapıver:)))

    ReplyDelete
  2. Düşüncenin olumluya dönmesine sevindim çünkü harika bir kombin olmuş! Kesinlikle ilham alınası!

    ReplyDelete
  3. Sevgi'cim sarılar nasıl yakışmış sana öyle ayakkabına kemerine ojelerine hayran kaldım:))
    Kombinide çok sevdim. Resimlerde harika. Çok öperim sevgilerle...

    ReplyDelete
  4. pantolonunu sevdim çıkar onu bebeyim :))) bide o totoyu mıncırırsam görürüm, bak reyhan da aynı şeyi söylemiş zati. sen ikimizin yerine bi zahmet kaşıyıver :P
    DIY ler hic bitmesin, hergüne bir DIY procem var benim. dolapta orcinal parça bırakmayana kadar hepsini elden gecirmek ve başkalaştırmak istiyorum. keşke buralarda olsaydın bigün sende bigün bende çalışır dolapları baştan yaratırdık diimi kelebegim ^_^ balık hafızanı da seni de pantolonunu da(:P) öperim :)))

    ReplyDelete
  5. Sevigicm çok şık ve uyumlu bir kombin olmuş.Bilekliğine ve kolyene bayıldım, güle güle kullan.

    ReplyDelete
  6. canımmm ne tatlı olmuşsun sennn ;) hani pantolon altına ayakkabı uyduramıordun sen, bak mis gibi olmuş. Çift kemer kullanmanda şahane fikir. Victoria kemeri 2 kez sardı akım başlattı, çift kemeride sen başlatacaksın haberin olsun. mucks;)

    ReplyDelete
  7. ayy canim yine cok seker olmusun:D ayakkabilarin rengi cok hos!
    bence cok guzel bir kombin olmus yine;) insallah isteklerini birbir gerceklestirirsin:D kolay gelsin sana!

    ReplyDelete
  8. datlum havadandır o havadan bence:)ben de bu aralar öyleyim:))

    ReplyDelete
  9. Sevgi bebeğim nisan bitince sen mutlu olucaktın diye hatırlıyorum:))
    DIYcılar olarak siz nadide bir türsünüz bırakmak yok, yoksa dünya bizim gibi hazır giyimcilere kalır fena olur:)
    Kemerler nefis, bi de ayakkabının hep hastasıyım <33

    ReplyDelete
  10. Saçlarının bu hali bence çok doğal ve güzel, senin ne giysem kararsızlığını yerim ben, yine yeniden süpersin♥

    ReplyDelete
  11. hahaha bahar çarpmış seni sevgii :) olur öyle arada, ama çok uzatmamak lazım biz seni kelebek gibi uçuşurken izlemeye alışığız :) ayrıca ne demek o yeteğimi kaybettim falan mümkün mü! DEĞİL :) şahane olmuşsun yine, ayakkabıların sarısı en sevdiğim ton ^^
    öpüyorum kocaman, hadi sen de ayaklan :)

    ReplyDelete
  12. acep bahar depresyonumu ya bendede var buaralar ama zaten yeteneksız olan ben cucuk beynımıde bu baharla kaybettım kımılerı bu duruma basımda kavak yellerı esmesınden dolayıdır dıye nıtelendırıyrlar ama o kemerlerıne ayrıca ayakkabılarını cok begendım buarada sacını nasıl kestreceksın kı ay benımkıde uzadıkca topluyorum ama kestırmek ıstemıyorum bır seneye kadar uzun vadelı planlarımız var da :)

    ReplyDelete
  13. Özel isteğim var. Kestirmeden bir gün önce fönlü saçlarını görmek istiyorum Sevgi lüfffffeeeeeennnn

    ReplyDelete
  14. Canim ne guzel olmussun, o senin bahar modundan, ara sira hepimize olur. Bence cok hos bir kombin olmus, ben cok sevdim

    ReplyDelete
  15. sen giyinemiyorum deme canım eğer sen giyinemiyorsan ben inan çıplak geziyorum :(( sen harika giyiniyorsun biliyorsun of-is kombinlerimde seni de önermiştim :D

    ReplyDelete
  16. bence de güzel bir kombin. :)
    xxx,
    Betül

    ReplyDelete
  17. Dirty Dancing in Jenifer i, popisin de ona benziyor, pantalon haliylen cok guzel durmus ve de sari detaylar cok guzel acmis : )

    ReplyDelete
  18. Yahu senin yeteneksiz olman imkansız bu bir çirkin ya da uyumsuz giyinme ihtimalin sıfır bu iki dünya tatlısı kıvırcık sacların İtalyanların hepsini kıskandırıyor buna da eminim bu da uç;) e daha ne olsun sevgim! Ama ev derleme toplama DİY projelerine karar verememe durumunu ben de yasıyorum ve o zamanlar kendimi yerin 7kat dibinde unutasım geliyo heh uSengeclik sanırım mevsim geçişinden ben de dun iki haftadır hatta -3-biriktirdiğim ütülerimi gece 12 ye dek yaptım ! Ara sıra esecek ki yapicaz Canim bize temizlik icin bile ilham gerek ;)

    ReplyDelete
  19. Harika görünüyorsun yaşadığın ikilemleri ne güzel anlatmışsın bunları yazmak bile sonuca ulaştırabilir insanı :) Kıyafetin dediğim gibi çok hoş sen harcama fotoları mümkünse hepsini koy biz bakıp karar verelim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ben ojelere ve kemere bayıldım :)

    ReplyDelete

I♥Comments!