Sunday, May 13, 2012

SunFunDay

It is SunFunDay!
And Mother's Day, as popular life imposes!
Anyways, every mother or mother-to-be deserves lovely flowers, to them, to us! 


Canim annelerimizi bugun daha cok hatirlamak, hediyelere, opucuklere bogmak bence pek dogru degil.
Ama iste populer sosyal yasam diye bir sey var!

Bu gelincikler anneligi tatmis olan ve bir gun tadacak olan herkese gelsin!

And an unfinished business: Challenge photos w/ the last thing I drew, bottle and vegetable...
Pazar post'una konuk olanlar arasinda bitmeyen challenge fotolari da var.

En son cizdigim sey..                                                        Sise 

Sebze

And not the song but the band of the week: Snow Patrol... Loving them; melancholic but calming... 
Bu haftanin sarkisi degil, grubu var: Snow Patrol... 
Huzunlendiren ama huzur veren sarkilarindan biri...

Could this be a part of new week's outfit?
Belki yeni haftaya konuk olacak bir kombinin ucundan...

Mutlu haftalar!





7 comments:

  1. gelincik <3

    en son çizdiğin şey de senin gibi renkliymiş:)

    kesme tahtası ve şişe de ööle:D ama ben senin leoparlarını severimmm:D

    Muck! ( çok not bırakamıyorum ama okuduğumu bil baby):)

    ReplyDelete
  2. ah o ayakkabılar! sabırsızlıkla bekliyor oliciğiim ^^ gelincik tarlasının manzarası da nasıl güzell :) son olarak konudan konuya zıplamak gibi oldu biraz ama snow patrol'u ben de severim, normalde dinlediğim tarzda olmasalar da..

    ReplyDelete
  3. en son çizdiğin şeyi ayakkabılarını yerim:)

    ReplyDelete
  4. Mavi kemer mı hayal ediyorum yoksa o leopar ayakkabını kombimlerken ? Aman allahım sevgimm ne beceriklisin kuzum!! Maşallah diyorum hemen!

    ReplyDelete
  5. yogunluktan sukur kavustum sana ya
    o ayakkabılar nasıl seksı guzel bısıy oyle leoparı pek gıymem ama gorsem ben de alırdım bu abıkı diye dusunuyorum
    ask ask ask işte

    ben kucukken gelıncıklerden korkardım ya neden hıc bılmıyorum :)

    o şisenın aynı ama set olanı var bi<de de .
    oyle sıselerı sevıyorum ben
    kırsamda bol bol sevıyorum ıste

    ReplyDelete
  6. ben o gelinciklerin arasına yatsammmm orda zaman geçirsem :))) huzur böyle bişi :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. gelinciklerr çok güzel, işyerindeki bilgisayarıma masa üstü yaptım, çok rahatlatıyor beni :)

    ReplyDelete

I♥Comments!