Monday, May 14, 2012

Skinny Cargo w/ leopard

I love skinny cargo pants. They go well both with flats and heels but I mostly prefer with heels;)

'Skinny cargo'lara zaafim oldugu asikar olmustur artik, di mi?



Bu goz kisikligimin nedeni 1.5m otemde fotograf ceken kocami gorememden kaynaklaniyor.
Gozumu cizmem sonucu, bir sure lens kullanmam HAYAT tarafindan yasaklandi da...


Rengarenk ojeler. 
Her kiyafete uygun oje, zor is bence...

After having a scratch accident on my eye, I am not allowed to use my lenses. So here is nerdy me!

Size bilge gorunumumden mahrum edecek degilim ya:P

Son yogun haftamiza basliyoruz, sonrasi biraz tatil, yey!
Mutlu bir hafta diliyorum^_^



17 comments:

  1. çok sade ve güzel olmuşsun kelebegim:) bu kargolar senin icin yaradılmış bence, onların hepsini al ve giy;)
    papilerinle de ayrı bi güzel olmuş pantolon.
    o şehla bakışlarını severim senin heeheh:))) o vakit öpçem buraya gel :*

    ReplyDelete
  2. Süper bi kombin kan kaynatan renkler desenler:) bayıldım her zamanki gibi:))) kıyamam sen gözüne naptın kuzucum geçmiş olsun:(


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ahhh bu leopar insanı nasılda cekiyor. En sade parçalarla cok güzel bir kombin olmuş :)

    Sevgiler!!

    ReplyDelete
  4. Yerim ben senin bilgeliğini :)Leoparlı bilge seni:) Ama şu lazer olayına ben bile hala güvenmiyorum ben bile diyorum 3-4 senemi verdiğim göz hastanelerinde çalışırken..İnşallah iyi olsun sevgi dolu gözlerin!

    ReplyDelete
  5. Pek bi güzel ve bilge olmuşsunuz sevgili beybikuş :))
    Ayakkabılarda ayrı bir güzel ^^

    ReplyDelete
  6. ay ben senin fiyonklu leopar desenli ayakkabılarını yerim şeker :) ayrıca skinny cargo sana çok yakışıyor bulsam bile almam ben senin eline su dökemem bu konuda çünkü :)

    ReplyDelete
  7. bilge görünümünü sevsinler :D

    ReplyDelete
  8. valla kuzum yıne sıksınız ayakkabınız benı benden ala dursun suracıkta ben tuttı 30 muydu sıper ıtalyancam ıle telafuz edemedım :) vallahıde bırıktırdım 60 euro bılesın :)

    ReplyDelete
  9. canim benim
    sen yine harika olmusun!
    bayildim renklere, cok tatlisin cooooook
    masallah sana :D
    seviyorum senin fotograflarini =D
    yuzun hep boyle gulsun!

    ReplyDelete
  10. Very nice outfit! great shirt and shoes!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    ReplyDelete
  11. sanirim surekli ayakkabilarina bayildim diyorum, ama yine bayildiim! Cok gecmis olsun bu arada :|

    ReplyDelete
  12. Ahhhh zayif olmak ahhhh :)

    ReplyDelete
  13. benım guzel sevımlı bilge kova kadınım
    bak baslıyorum sıkı dur
    o pantolon varya hani su kargo dediğimiz bana hıc mı hıc olmayan yakısmayanve gıymemem gereken sana cok yakışmıs canım

    tam senın vucut tipin
    gecmıs olsun ayrıca dıkkat et kendıne
    cızdırdım deyınce ben lazerle cızdırdın sanmıstım (çizdirdin olucak o )

    gozlukler hem cok bılge hem de gayet seksı olmus
    ahhh o leopar ayakkabı n yok mu ah
    cok sevdım ben onu

    ayakkabına asık oldum desem yerıdır
    cok zevklı secım
    tebrik ediyore


    su kıyafete gore oja ayarlamak ah evet cok buuk dert ya saka maka

    öptüm seni
    sehla bak gözlerinden yanaklarından
    mucks

    ReplyDelete
  14. cokkkk sadec ama bı okadarda sık olmussunn sekerrr..esın super kareler yakalamıs:) hepsını cok begendım

    ReplyDelete
  15. hayret kımse soylememıs bugunun kotusu de ben olayım seyy dısıne ruj bulasmıs son fotografta =(

    ReplyDelete
  16. Mükemmel bir kombin olmuş! Üstündeki herşey cuk oturmuş çook yakışmış. Ayakkabılarda gözüm kaldı ^o.O^

    ReplyDelete
  17. those shoes are absolutely fabulous. love this look. :) great hair! :) love that you're a mommy fashion blogger. new follower on google and bloglovin. i would be honored if we connected on BOTH. :) cheers from usa!
    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    ReplyDelete

I♥Comments!