Wednesday, May 23, 2012

Photo challenge/ Last 2

We're almost there...
My April photo challenge is almost over, with a little delay:P
Actually, I enjoyed it a lot and did not want to rush.
I waited for the inspiration to compose a nice theme. 
Sometimes it was like a flash, sometimes there was nothing at all, as the ones left;)

Photo challenge'imi oyle sevdim ki bitirmek istemiyorum:P
Bir aylik iddiayi iki aya yaydim, icime sine sine (cogunu) cektim fotograflarimi.
Esinlenmek bazen cok zordu. Kendimi zorladim, hos bir seyler olusturayim temalarla diye.
Ama zorla guzellik olmuyor, ilhamla oluyor. Hic beklemedigim anlarda ilham perileri pir pir ucustu kafamda.
Sona kalanlar, henuz ilham perileriyle bulusamadiklarimiz.

Something I am grateful for:
To be able to see...It is worthless, brings love, joy and more...

Sukrettigim bir sey, gorebilmek...Her sey onunla baslamaz mi? Sevgi, nese, dahasi...

Hair...This might seem to be an easy theme but it was not!
I mixed my need for inspiration to have hair cut and the photo theme inspiration.

Sac; kolay gorunse de, komposizyon olusturmak icin kolay olmayan bir temaydi.
Ben de, saclarim icin aradigim ilhami, foto ilhamiyla birlestirdim. Hangisi yeni sac kararim olacak acaba;)


Somewhere I went...Bella Bellagio;) Not much to say...

Gittigim bir yer; Bellagio! Adi gibi guzel yer...


Circle: I admit I had to think about this theme a lot!
One morning, while I was watching my husband sleeping, the idea just flashed!
Two circles that presents our love is the most meaningful circle for me...

Daire, cember, halka, ne denirse artik... 
Bu tema uzerine ilham gelmesini cok bekledim, kafa yordum.
Ilham perileri bir sabah yeni uyanmisken ugradi bana. 
Hayatimdaki en anlamli halkayi hatirlatti bana




7 comments:

  1. Harika olmuş kuzum :) halkalar hakketten en maanlı halkalar :) diğerlerine bayıldım çicekler muhteşem acaba onlar ne çiceği sevginin çiceği olsun bundan sonra :)))


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. o halkalar bir ömür boyu hep parmagınızda olsun, sadece ilham için cıksın parmaklardan ^_^
    sevgi bide beni Bellagio'ya götürmek ister misin boş bi vaktinde?

    ReplyDelete
  3. lovely post!

    love your blog, definitely going to be a new follower!

    from, helen at www.thelovecatsinc.com

    ReplyDelete
  4. o gittiğin yer ne güzel yermiş öyle yaaaa...

    ReplyDelete
  5. Bellagio ne güzel yer oyle. bu arada haziran sonu roma flaransa venedik dusunuyoruz:) oralardamısın..

    ReplyDelete
  6. Tüm fotoğrafların çok güzeldi ve bence bu konuda oldukça başarılıydın, bana kalsa sen böyle devam et, pek keyifliyidi ve çokta yaratıcıydı;)

    ReplyDelete
  7. Biz İtalya'ya doyamadık SvG'cim, bu masalsı karede yer alan Bellagio sonra Como, Venedik, Floransa yakın gelecekteki hedeflerimiz :) kırmızı minik kalplerin üzerindeki halkalar inanılmaz romantik ve içten bir kare olmuş, bu challenge hiç bitmesin istiyor insan :))

    ReplyDelete

I♥Comments!