Friday, May 11, 2012

Bright as sun

Loving yellow in every tone, especially bright ones.
I can wear any yellow piece during the whole summer. 
I feel like it will attract sun and the sun will never leave us:)
However, in a work place where number of men is way higher than women, I become too much bright!
I hope they accept me as the way I am, colorful and with heels;)


Is yerim icin fazla renkliyim sanirim. 
Tamam, magrur bir sekilde yuruyorum koridorlarda, hem de topuk sesimi tum kata yaymak suretiyle... 
Ama biri dese, 'Yavrucum fazla renklisin, niye?', o magrur basim yana egiliverir, dudagim buzuluverir.
Yalniz bunu diyecek babayigit cikmadi daha, zaten bizim bolumde patronum ve benim disimda hepsi erkek:/
Diyemezler kii!

Is yerinde utu olsa ne iyi olur diye dusunuyorum. Ya da dertsiz, utusuz masa ortuleri gibi kiyafetler olsa.
Sabah gunesi, fotograf cekimi dusmani gibi, golgelerde kayboluyorum.
Fotolari aksam gunesi ile cekmeyi seviyoruz ama o zaman da ev hanimligima golge dusurecek kirisikliklar oluyor, sacim basim dagilmis oluyor, makyaj halloluyor, onda problem yok.





Bence, hava sicakliginin 30 dereceye 2 yaklastigi bir gunde sari elbise iyi gitti. Sarilara daha cok burunurum ben, haberiniz olsun.
Kirmizi cantamdan sonra, bir sure de bu cantayla takilacagim. Hani bir onceki konuda usengeclik konusmustum ya, iste bir ornek daha.
Herkes kollarinda degisik temalarda partiler duzenlerken, benim partimin hep ayni olmasi, gercekte de 'eller havaya' tipi olmadigimin gostergesi mi acaba?
Bu ayakkabiyi PullAndBear'den almayi dusunen varsa, bir buyuk numara tercih etsin, gun sonunda bazi parmaklarda hissizlik olussun istemiyorsa:/

^_^Mutlu haftasonlari^_^



12 comments:

  1. seni yerim ben little miss sunshine:))) kimse sana bişi diyemeyez sen herkesin içini açarsın bayıldım bayıldım:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sanırım bugüne kadar gördüğüm sarının en çok yakıştığı kişi sensin =) güneş gibi olmuşsun valla içimi açtın canım =)

    ReplyDelete
  3. ne şeker olmuşsun, ayakkabılar tam benim rengim,ama iş yerinde böyle bir ayakkabıya dayanamam sanırım:)

    ReplyDelete
  4. Dost Başa Düşman Ayağa Derler Şekerim :) ama Son Postlarda Ayakkabıların Beni Benden Alıyoorr Çok Süperlerr :)

    Ayrıca gün sonu falan ama sen her zaman süper gözüküyorsun ;)

    ReplyDelete
  5. Hep giy sari, cok yakismis, ben de istiyorum civciv bir elbise yada pantalon : ) Turkuazlarla da cok guzel eslestirmissin : ) Bu post gibi renkli haftasonu diliyorum : )

    ReplyDelete
  6. Yine fıstık olmuşuz:) Kombinindeki her bir parçaya ayrı ayrı bayıldım!

    ReplyDelete
  7. gözüm gönlüm açıldı valla ben giysem yakışmaz sarı sen de harika duruyor tatlım mucx

    ReplyDelete
  8. Cok tatlisin ki sen gene! Sarinin tonu ve sana yakisma durumu harika :)
    Canta konusu ayakkabidan daha onemli benim icin sanirim.

    ReplyDelete
  9. bu canlılık, rengarenklilik sana pek yakışıyor, iş yerindeki kimse bir şey demez sen merak etme:))İyi hafta sonları...

    ReplyDelete
  10. yavruuum muhteşemsiin renkler harika :)) Bu aradaq bir numara büyük meselesıne şiddetle katılıyorum...

    ReplyDelete
  11. izninizle bisi demek isterim polyannam bu elbise tam ..... anladın sen onu cok sevdım zamanı gelınce bır daha gıymenı cok ısterım :)

    ReplyDelete
  12. ama...
    sana her renk yakisiyor ki :D
    sari pek bi yakismis, coook cooook guzel olmusun yine! yerim seni ben valla :D:D
    Hollandaya yolun duserse kesinlikle seni misafir etmek isterim!

    ReplyDelete

I♥Comments!