Monday, May 21, 2012

Back to track

Crazy busy days are over!
We were in Bellagio to celebrate it. 
Although the weather was rainy, it was still nice to be in a lovely place with beloved ones.

I'll be back to my blog with more posts;)


Son iki ayin, son olayini da gecen hafta atlattiktan sonra attik kendimizi gol kenarina. 
Tabi guneye inmek yerine, kuzeye cikmayi tercih edince puslu, yagmurlu bir hava bizi karsiladi.
Yagmurlu havayi kotu gibi aksettirdim sanki ama hic de oyle degildi tabi.
Hem muhim olan sevdiklerinle, sevimli bir yerde olmak degil mi?

Pas tutmusum kac gundur yazmayali...Bu post'a acilamadim, bir saattir ayni ekran duruyor onumde.
Biraz bloga calisayim, isinayim ben:)






Haftaniz pek tatli gecsin;)


14 comments:

  1. OOffff o nasıl bir dondurmadır öylee yaaa canım çektiii :(( Sen de çok cici olmuşsun maviler yakışmııış ;)

    ReplyDelete
  2. valla bende ulkyee doner donmez postuna baktım ama yoktun sımdık gelmıssın hosgeldın kuzum son dondurmayı canımı cektırsende sımdık benjı ıle arnavutkoydekı ıtalyan dondurmacısına gıderek kapatıcagız arayı buarada senden guzel haberler beklerım :)

    ReplyDelete
  3. İcim açıldı sevgicim hem renkler harika hem de sen ;)

    ReplyDelete
  4. hele şükür canım yaa... özlettin kendini... o son fotodaki muzlu dondurmamı? çok canım çekti, bilesin! daha dondurma sezonunu da açmamıştım zaten;)
    bu arada ben herseyeragmenhayatguzel :) artık adım değişti:)

    ReplyDelete
  5. papişleriine bayıldıııımmm :) çok tatlılar nirden aldın bacııım :D bi de bende de hiphop saat var ama eflatunundan :D

    ReplyDelete
  6. Fashion is on your colors:) ne güzel olmuş bu renkler sana:D papiklerini de severim:)

    ReplyDelete
  7. renkler ortamla uyum içinde çok güzel(:
    çantaya da ayrıca bayıldım!

    ReplyDelete
  8. tüm o maviliklerin yeşilliklerin içindeki minicik pembe tüy ne şirin durmuş =)

    ReplyDelete
  9. Şu son fotoğrafı hiç yakıştıramadım :( Ekrana öylece bakakaldım bi an ,süper görünüyor :)

    ReplyDelete
  10. yazmaya yazmaya kuruyo tabi insan, biraz ısınmak iyi geliyo ama:) güneye de atsan kuzeye de atsan sizde manzaralar hep şahaneki kelebegim, yine içimi açtın ^_^
    ayrıca o tatlı fotografını koymasan iyiydi, hiç hoş olmadı ilişkimiz açısından!:P

    ReplyDelete
  11. sen dogustan blog yazma ısıne we sewvımlı olmaya alısmısın gene ıc acan bı post kuzu :)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ohhhhh saclarına kolyene ve dondurmaya bayıldım resmen:)

    ReplyDelete
  13. Tatlı mı tatlı beybikuşum, seninde haftan çok güzel geçsin!!
    Fotoğraflarına bakarken nazar değiricem diye korkuyorum ^^

    ReplyDelete
  14. SvG'cim çılgın yoğunluk günlerinin geçmesine çok sevindim darısı benim başıma inşallah ama durumum her gün daha da kötüye gidiyor :/// Where is fashion çantasının mesajına "fashion is here" cevabı vermiş kombinin :)) mavinin her tonunu başarılı bir şekilde farklı kumaşlarla bir araya getirmişsin canım benim, takılar ise her zamanki gibi özenli, zevkli ve bütünleyici :))

    ReplyDelete

I♥Comments!