Thursday, May 31, 2012

Asymmetry

Skirts/dresses with uneven hem may compete with the trend of 'mint' color this season.
Maybe some people has already had enough of it but as I still love mint, I still love uneven hem!
I always love asymmetry in clothing! I think I'll keep wearing it for that summer.
It feels great when your tail flowing in the air while you're walking.
Here is the outfit that came to my mind when I first saw that dress. 
Enjoy!

Sonunda ben de asimetrik bir gosteri yapabiliyorum.
Oldum olasi, asimetrik kesimi severim kiyafetlerde. 
Onun disinda simetri hastaligim vardir:P Kim ister ki, tablolar 0.5derece bile olsa yamuk olsun?

'Mint' rengi gibi asimetrik kesimden de sıkılanlar olmustu.
O kadar gordum ama ilk giyisim oldugundan, bende henuz oyle bir durum yok.
Ustelik arkadan, yandan kuyruklu bu etekler, elbiseler ruzgarda oyle guzel ucusuyor ki, sıkılanlar bi giyip, ucustursa, tekrar sevebilir bile;)

Ilk giyisim degil elbisemi. Haftasonu La Scala'ya giderken de giydim, daha hanimhanimcik bi halde.
Ama elbiseyi ilk gordugumde aklimda olusan kombin buydu.

HAYAT'im 'of' demedi 'puf' demedi, taam 80 foto cekti  O da sevmis olabilir elbisemi;)
O yuzden fazlaca foto var bu seferlik;)











Hooplamaya hazirlanirken, ruzgar da benimle oynuyor...

HAYAT'tan siluet calismalari...


Biçi'lerimiz bizi bekler... (Italyanca bisiklet demek pek cici)





14 comments:

  1. elbisenin rengi nefis nefis =) sahi kim sevmez böyle etekleri uçuş uçuş gezmeyi ;) yine enerji saçıyorsun tatlım harikasın =)

    ReplyDelete
  2. Ahh bayıldım bu Sevgi'ye!
    ayakkabılara, elbisenin rengine, çantaya,kemere, hepsinin uyumuna, sana kalp kalp kalp <3

    ReplyDelete
  3. Anacım sizin ne şahane bir hayatınız var böyle. Biçinizi alın karı koca, kırlara koşun, 80 tane fotoğraf çekin, gidin eve sevişin oohhhhh, kıskandım mı evet,
    hemen sabote etmeliyim bu rahatlığı,
    sevgi bence sen artık yaşlandın, hemen çocuk yapmalısın yoksa olmaz falan uğraşırsın bak mazallah:)

    ReplyDelete
  4. Ama bu nası güzel bi renk nası güzel bi elbiseeee arkadan ufak pilileri ve kesimi ne kadar tatlı duruyor! Hele o ayakkabılar off.. Cok güzeel:))

    ReplyDelete
  5. canımmjm...kombine fotolara herşeye bayıldım..hep izliyorum ama yorum bırakamıyorum yanlış anlama, unutmadım seni:))ayakkabılara aşık oldum, demeden geçmeyeyim..öptum şeker!!

    ReplyDelete
  6. Canimmmmmmmm
    bi renk, bi insana bu kadar mi yakisabilir?
    bayildim fotograflarin her birine,
    elbiseni cok cok cok sevdim! Asimetrik elbise askim kabardi birden:D
    son fotografina soyleyecek kelime bulamiyorum:D cooooooooooooooooook tatli<3
    Yine hersey bir arada super bi cekim olmus!

    ReplyDelete
  7. asimetrik kesim bluz elbise etek çook seviyorum. Bu renk sana çok yakışmış.

    ReplyDelete
  8. Coral pink rengini cok severim : ) kahveler ve leopar dokunusuyla cok guzel kombinlemissin. La Scala dan da post yapicaksin degilmi? Ben halen o ortami yasayamadim, cok icimde kaldi : (

    ReplyDelete
  9. stunning dress! that pink is fab on you!

    would you like to follow each other?

    http://mrmrswalsh.blogspot.co.nz/

    ReplyDelete
  10. o elbisenin rengi ne öylee:) nar çiçeğine bayılırım ben:) çok tatlı olmuşsun,çok:)

    ReplyDelete
  11. çok güzelsiiin bu elbiseye aşık oldum resmen ne kadar güzel gördüğüm en güzel asimetrik elbiseymiş :) fotoların da maşallahı var çekenin eline sağlık :D

    ReplyDelete
  12. Wuuuuu elbise harika, rengi süper , ayakkabılar beni benden aldı .. Renk uyumunuda süper yakalamışsın, leopar bileklikte dıy porjesiydi değil mi ?!?!
    10 üzerinden 10 veriyorum :)

    ReplyDelete
  13. Canım yine harika olmuşsun, elbisenin arkasına bayıldım, süpersin♥

    ReplyDelete
  14. @Irem'cim, rengi de kumasi da pek efil efil, pek guzel;) Pek cok tesekkurler;)

    @Fundaa! <3<3
    Sevgi'de yorumuna bayildi;)

    @Reyhan ya, gunlerdir hatirlayip hatirlayip guluyorum bu yorumuna:D
    Ama bak 40 kereye tamamlarsan bi cocuk yapacagiz sonunda:D

    @Pellora'cim, aslinda kemersiz hamileye gidecek bir kesimi var elbisenin;) Cok tesekkurler canim<3

    @Burcu'cum, cok tatlisin;) Ayni durumdan ben de muzdaribim ama yavas yavas islerimi rayina sokuyor, bloglarima vakit ayirabiliyorum;)
    Cok tesekkur ediyor, opuyorum;*

    @Kiymet'cim, pembe benim rengim olsa gerek:)Cok tesekkurler tatlim, opuyorum seni;*

    @Modaerator, ben de ben de;) Tesekkurler;)

    @Aylin'cim, tam dogru rengi bu di mi;) La Scala'dan uzun bir post bu sefer olmadi ama baska sefere umarim. Milano'ya gelmek icin bi sebep daha size;)

    @Jacynta, thanks hun!

    @Asgaane'cim, nar ciceginden azcik acik renklice bu elbise ama hala guzel;) Opuyorum seni kuzum;*

    @Hamide'cim, sizde hazir Mango indirimi baslamisken, kacirma bu elbiseyi;)
    HAYAT'a yorumunu ilettim, tesekkurlerini iletiyor, ben de iletiyorum;))

    @Zeynep'cim, evet evet DIY projesiydi o;) Tesekkur ederim 10 koca puanim icin, opuyorum;*

    @YerdenUzak'im <3 Cok tesekkur ederim Canim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!