Wednesday, May 2, 2012

April Hangover

I keep wearing the same stuff in these days. 
Not only I love them a lot, also I have a mess at home and these are the survivors:P
Tonight I will find a solution to that; housewife mode on!;)
Busy days of April is officially over!

Hep ayni renklerden giyiniyorum bu aralar.
Hep ayni ceketi, hep ayni etegi, hep ayni ayakkabilari giyiyorum.
Seviyorum onlari, orasi tamam ama asil sebep o degil!
Nisan ayinin bende ve evimizde yarattigi karisikligi henuz duzeltemedim. 
Dolabimi toplasaydim o da yeterdi bana:) 

Bu aksam ev isleriyle terapi uygulayacagim kendime. 
Baglayacagim basima bandanami (ki HAYAT bu halimden korkar, baska yerlere kacar:P), mis kokutacagim evimizi, derli toplu olacak. 
Camasirlar yikanacak, corba fokurdayacak, mis gibi hava dolacak evimize...
Pembe panjur da taktirdik mi tamamdir;)









Hayir canim canta benim, kimseden kacirmiyorum;))
Baktikca guluyorum kendime, siz de eglenin;)



18 comments:

  1. Her fotoğrafta ayrı bi güzel, ayrı bi tatlı çıkmışsın mavilim ^^

    ReplyDelete
  2. çok enerjik görünüyorsun ben bahar yorgunluğuyla cebelleşiyoruuum ne yapıyosun sen yahu!? ne içiyosun ne yiyosun ne bu güleryüzlülük=))) şaka bir yana hep güül tabikiii=) ama bizlerlede paylaş sırrını:P

    ReplyDelete
  3. Bizi çok ihmal ediyorsun sevgi :)
    Daha fazla yazılarını bekliyorum...

    ReplyDelete
  4. Pembe rujunu pek begendim ben :)
    Turkuaz ayakkabilarini,kemerle ve kupelerle kombinlemen de hosuma gitti,bu yeni aldigin ceketi de cok begendim,civil civil...
    Hehe,cantan da pek hos....
    Modun ne olursa olsun,hep hep tatlisin Sevgi'cim,optum ^*^

    ReplyDelete
  5. Mavi etek accayip yakışmış fıstık olmuşsun yine sevgiler öpücükler ve daha bir sürü şey :))

    ReplyDelete
  6. ooo kolay gelsin o zamann gülen suratımızaaa :)

    Öpüyorum çookk :)

    ReplyDelete
  7. ben de olsam bu nefis ceketi çıkarmazdım üzerimden ;) ama senden ilham alıp bu haftasonu ben de temizlik yapıyorum bahar temizliği yapılsın ki baharın geldiği tam olarak anlaşılsın =)

    ReplyDelete
  8. canıııım yine bu ceketin, çok sevdim ben bunuuu... valla bazen o bandana kafaya takılıp o temizlik yapıldığında rahatlıyor insan :D

    ReplyDelete
  9. ohh ohh ne guzel :D kolay gelsin sana canim, yine cok cicisin! bayiliyorum sana :D cok sirinsin! Bu renkler sana cok yakisiyor, saclarini cok seviyorum :)

    ReplyDelete
  10. benım saskın ordegım yerım senın bakısını bu arada safak 50 :) rujun cok sukala (bu benım yenı sozum bundan boyle romanyadan cok etkılendım )bu ayakkabılar benı hep olduruyor sen nasılsın ıcınde rahat galıba...bende bahar ayları gevser gonul yayları dedık bır baktık dotumuz yer gormedı eskı ceyız eve geldı hatun kısı her hafta sonu y.dısına cıkıyor dıye anasının uzerıne yoktu sonra ne mı oldu anacım senı doguracagıma kulkedısı doguraydım capında muge anlının remıxlerınden bır cover yaptı :)

    ReplyDelete
  11. enerji topum mutluluk kaynağı sen pembe panjuramı bağladın yerim seni:)))) ne güzel bi ceket o ohhh içimizdeki domestik çıksın gelsin pek güzel:))))


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bu ceketi ben de cok sevdim sen de:) çıkarma hiç..

    ReplyDelete
  13. sen bu ceketı cok sevdın cok :)
    zevklı secım yapınca tabi.
    o mis gibi temızlık boya kokusunu cok severım ben bayılırım
    yakında olsan gelırdım hemen yardıma
    kosa kosa

    pembe panjurlarınız en kısa zamanda sızın olsn
    kı ask evı oldugu bellı olsun :)

    ReplyDelete
  14. temizliğe yardıma gelebilirim :)))
    hep böyle mutlu olun, maaşallah :)

    çantalı resim ciddi çok hoş olmuş,
    kikiki :))))

    seni seviyorum :)

    ReplyDelete
  15. Ama sen hep bu renkleri giy biz hep hayranlıkla bakalım SvG'cim! :))) renklerle bu kadar usta bir incelikle oynaman görsel bir şölen tadında oluyor tatlım, gece mavisini turuncu ile kontrast yapıp üstüne vintage minik bahar çiçekleri serpiştirmen bir de cam göbeğini ışıl ışıl üstünde parlatmana bayıldım bittim! :)

    Ev işlerine gelince, tatil dönüşü sürekli çamaşır, ev işi ve bulaşık üçgeninde kaybolmuş birisi olarak yakın olsak da yardıma gelsem keşke der kocaman öperim seni canım :)

    ReplyDelete
  16. Kızıl kafalara mavi yakışıyor cicim, giy.
    ev işleri için de mavi bir hademe önlüğü edindin mi tamamdır bir taşla iki kuş:)))

    ReplyDelete
  17. Bu aralar ben de hep aynı şeyleri giyiyorum ve aynen onları çok sevdiğimden değil, tamamen toparlanamamış olmaktan :)) Ama yine de haksızlık etme kendine, bunlar da 1 kıyafeti başka kaç değişik şekilde kombinlersin yaratıcılığını gösteriyor insanın ;)
    Bu arada güzel yorumun için teşekkür ederim çok mutlu oldum okuduğumda. Bu şanssızlıkla düğün zamanı benim de başıma böyle birşey gelmesi muhtemel.. Hadi hayırlısı diyelim :))

    ReplyDelete
  18. @JD, Beybikusuum <3<3<3

    @CMOS’cum, o fotografa saygidan dogan enerji:D Yoksa benim de gun ici enerji sifirlanmalarim oluyor. Ama sabaha sporla basladiysam, yok oyle bir sey;))

    @Serpil’cim, cok cok yogundum ama:/ Geliyorum artik dolu dolu;))

    @FerahFeza’m, canimsin sen benim<3
    Pembe ruj taa sizin memleketten, Rimmel-Kate Moss;)
    Biraz renkli oldum ama iyi olmus sanki di mi;) Ceketim sagolsun, ilham ustune ilham veriyor;)
    Kocaman opuyorum seni;*

    @BonBon’cum, cok tesekkur ederim! Ne neselisin sen<3 ;*

    @Aysun, hihi, tesekkurler canim;*

    @Irem’cim, uzerimde paralanacak bu gidisle;))
    Yaptik mi bakalim temizlikleri;) Ben gecikmeli olsa da yaptim:D

    @Hamide’cim, ardarda giyerek sevdirdim ceketi sanirim:P
    Oh be, demek ki benim gibi bandanali temizlik modu insanlari var:D

    @Kismet’cim, pek tatlisin sen<3 Cok tesekkur ediyorum, kocaman opuyorum seni;*

    @Grace’im, safak artik daha da az;))
    Saskin ordek de mi oldum:D
    Bebegim, ayakkabilar beni de gun sonunda bitiriyor, bi buyuk numarasi fena olmazmis;)
    Hehe, yine icinden gecenleri, noktalamasiz yazmis benim Prensesim:D Opuyorum seni kocaman kocaman;*;*

    @Begum kuzum, karsilikli hislerimiz nasil da benzer:D Benim icin her sey pembeye baglanir ki:P
    Opuyorum seni;*

    @Aysun’cum, uzun sure cikarmadim, burada gorundugunden cok;)) Simdiler de yenileri eslik ediyor ona;)

    @KovaKadini’m, icten blogger’im benim;) Boya yapmayacagim ama yine de gelirdin yardima di mi;)
    Simdilik panjurlarimiz gri ama pembeye boyamam an meselesi:P (Mumkun degil aslinda, tarihi yapiya tahribattan tutuklarlar beni:P)

    @Maya’cim, temizlik yapmayi sevenlerdensin sen de o zaman:D Ah canim benim cok cok tesekkur ederim.
    Ne tatlisin ya, ben de seni seviyorum ki<3

    @BeTwinUs, canim Giz’cim, kendi yaptigim detaylari senin tasvirlerinle dinlemek gibisi yok, cikolatadan daha cok mutluluk veriyor;))
    Ictenligine karsilik sicacik sariliyor, tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Reyhan’im, kizil kafa kim:D O kadar da degilim, valla:P
    Mavi onluk mu?? Yok daha canli renkler isterim ben:P

    @Shopaholic, yalniz degilim demek ki!;)
    Cok tesekkur ederim canim, bilmukabele diyorum;)
    Yok yok sen dert etme, sanssizligi atmissin sen. Olasiliklarin azalmis:)

    ReplyDelete

I♥Comments!