Friday, May 25, 2012

All I ever wanted was the world

So obsessed with the song below.
It is just perfect to boost the self-esteem:P Only near hubby:)


Baslik ilhami:

Egoyu pohpohlamaya birebir sarki...Tabi ancak sevdicege gecer bu kadar naz:)
HAYAT'a, O'nun 'Primadonna'si oldugumu onaylattirdim, hadi sizde yapin:P

Yine ben ve Zara Kids:)
Istedigim tuvit tarzi ceketi cocuk reyonunda bulmam oldukca ilginc degil mi?
Yani tuvit ceket anneler (ya da anne olabilecekler:P) icin degil midir?
Ustelik tuvit ceket bence kisin giyilir ama bu tam baharlik, ya da bi gun 27, ertesi gun 21 derece olan 'yeni' mevsimlik.
Bir ceketle yetinmedigimi de belirtmek isterim;)


I love Zara Kids! I find exactly what I want in there. There is something wrong with me, I know:P
I got that tweed-like jacket from Zara Kids (and also another jacket), which I am very pleased!
Waiting for the sales, to get more;)

Buyuk patron gecen gun bana, cok 'neon' bir cuzdanim oldugunu soyledi.
'Hii demek oyle' diyerek, daha cok neona burunup gittim ben de. Henuz yorum yok!

Stradivarious'tan bu sezonda aldigim ilk jeanin ikinci giyiste dikislerinin sokulmesi beni hayal kirikligina ugratmisti.
Ama hayallerin bu bilekten kesim jean'le tekrar canlandi. Daha cok rengi lazim bana.
Baslikta da dedim ya, tek istedigim dunya kadar bisiler:P






Son foto da 'Sevgi'nin gulusu nasil degildir?' ornegi icindir.
Isterseniz 'flamingo pozu nasil olur?' ornegi icin de kullanilabilir:P

Aa hatirladim!
Ben burada yokus asagi dururken, dusme tehlikesi geciriyorum ve HAYAT'a, ' hadi ceeek' diye dislerimi gosteriyorum:))

Haftasonu, hosgeldin;)




20 comments:

  1. Hahahah patrona inatlaşmana güldümm çok alemsin. O kadar cıvılcıvılsın ki içimi açtın yine, güne güzel devam edeceğim sayende. Öpüyorum :)

    ReplyDelete
  2. bu ayakkabıları seviyorum <33
    Güzel haftasonları sevgi kelebeğii:)

    ReplyDelete
  3. bilekliğine ayakkabına bayıldım...

    ReplyDelete
  4. adeta ceketine aşık oldum sevgiii! =) çocuk reyonundan bu kadar güzel parçaları bulmakta senin üstüne kimseyi tanımıyorum ben! =)

    ReplyDelete
  5. ayyy negzel bi 13-14 yaş kız cocugu ceketi o öyle, zara kidse mi gidiyim yani şimdi işi gücü bırakıp, onu mu diyosun kelebegim <33
    bide o yokuş aşağı duruşlarda zorunlu sırıtıp "hadi çeksene ulaaan, neyi bekliyon hala" bakışı bende de oluyo ahahah:)))
    bide mesela yoldan kimse geçmezken hadi çek diyorum, bizimki ayar yapana kadar 2 tane amca beliriyo hemen dibimde, ben hala sırıtık bi sekilde onun beni çekmesini bekliyorum falan. işte o zamanda şu bakışı atıyorum ben, ama benimki biraz daha tehditkar oluyo, "ulan adamlara rezil ettin beni, çekeceksen çek artık" tadında:P
    öperimki o sevimli suratını *.*

    ReplyDelete
  6. pek güzel olmussun yine, özellikle kemer ve cekete bayildim :)

    ReplyDelete
  7. zara kids zaten bize çalışıyor yaaa:))çok güzel şeyler oluyor orda.çok datluuu olmuşun bebeimmmm

    ReplyDelete
  8. O nası sevimli bi cekettir öle..cok yakısmıs tatlım zaten bu ayakkabılarına da bayılıorm cok cıvıl cıvılsın yine:)

    ReplyDelete
  9. Canım ceketin süper gerçektende:)ama ben asıl ayakkabılarına bayıldım, sana da mutluluk dolu bir hafta sonu diliyorum♥

    ReplyDelete
  10. cokkk guzelsınnnnnnnnn yıne saclar superrrrrrrrr papıler kombınnn havaa..yıne cok sevdım senı

    ReplyDelete
  11. aaaaaa zara kids e bende bakıcam bundan sonra ama olurmu bana bılmem tabı :) bu arada ayakkabılarına bayıldımmm desem abartmam...sacların da cok cıcı :)

    ReplyDelete
  12. vuuuvvv hatun ben senin kurdelalı kemerini yeriimm...

    ReplyDelete
  13. Wow amazing outfit, you look so beautiful :)


    xoxo
    Ina :*

    ReplyDelete
  14. yakinlarimda olmus olsan :O coktan yemistim seni (A):D

    Cok tatlisin yine cok, ayni ceketten kiz kardesiminde var :) benimde gozum kalmisti :D en iyisini sen yapmisin valla!

    Masallah sana :) hep boyle gul sen hemi :)

    Optum !

    ReplyDelete
  15. Wooow, cok fistiksin, neonlar, beyaz pantalon, tuvit ceket, ayakkabi, kemer hepsi cok guzel parcalar ve cok guzel uydurmussun : )

    ReplyDelete
  16. Tüvit ceketin zara kids olmasına inanamıyorum tatlım! :))) üzerine cuk oturmuş, çantan ve beyaz pantolonun da (stradivarius'un artık kullan at kalitesinde olmasına üzüldüm) ceketin pastel rengi ile şahane bir uyum icinde SvG'cim :) son olarak ucu siyah nude papilerinin nostaljik havası kurdelalı kemerinle tam bir SvG style olmuş :))
    not: ben de bazen üşürken ya da pozum yüzümde donmuşken Dehan ışık ayarı yapınca tam ayar oluyorum canım :pp

    ReplyDelete
  17. kız şanslı beyler, çekilin! :) Allah'ım ya zara kids'e her girişimde iç geçiririm, sen ne şanslısın onları kasadan da geçirebiliyorsun :) hatta geçen gün şey düşündüm, eğer ileride bir gün çocukların olursa bir örnek giyinmeniz çok kolay olacak inanılmaz şirin olabilir :) benim hayalimdir de o :) hihi.

    bu arada hiç de kids'ten alınmış gibi durmuyor, hatta bildiğin "i'm a woman" diye bağırıyor, süper olmuş canım kombinin :)

    ReplyDelete

I♥Comments!