Sunday, April 22, 2012

Younger me- Cold- Breakfast spot

I keep taking photos but cannot find the time to post them...
I'll cheat now and post some available photos for my photo challenge.
As stated in the title, here they are...

Tam zamanli blogger'ligima donecegim, az kaldi. 
Ama vazifelerimi tamamlamaliyim.
Fotograflari telefonla ya da makine ile cektim ama post yapamadim:/
Tam sira olmasa da, mevcut fotolardan devam edeyim dedim.
Buyrun;)

Keyif kahvaltisi yerimizi...

A nice place to have breakfast, out favorite cafe in Pavia...

Gecen hafta devam eden yagmurlar, ise bisikletle gitmeyi zorlastirdi, parmaklarimi dondurdu:(

It is not easy biking while it is raining...It is cold! Frozen fingers, birrr!

Ve minik SvGLove, henuz 6.5-7 aylik sanirim;)

And here comes the younger SvGLove, not even a year old:)
Fotograf ustu parmak izleri mutlaka benim eserimdir!


5 comments:

  1. ne guzel fotograflar bunlar!
    Cupcake tadinda bir hafta diliyorum:)

    ReplyDelete
  2. ben o uf bırakın benı dıyen bakısını yerım :) acılı polyannam :)

    ReplyDelete
  3. @Laci, kih kih<3

    @Goncha, tesekkur ederim! En rengarenk cupcake’lerden olsun!;)

    @YerdenUzak, hehe, bilemiyorum, annecige sormak lazim;)

    @Grace’im, zaten 6.5 aylikken ayaklanmisim, hemen ardindan konusmaya da baslamisim. Kim tutar beni! Aslinda orada biraz aciliymisim cidden, cunku canim ablacim benim gibi bebe belikle foto cekilmek istememis o gun:D

    ReplyDelete

I♥Comments!