Sunday, April 29, 2012

Up-to-date

Busy days with exams, meetings, work and deadlines...
But they're all gonna be over by the end of April!

What I have done so far:
*Became a PhD candidate. Back to school mood on:P
*Scratched my eye while taking out my lenses and it happened on the first day that I got my health insurance. 
What a luck! I'll be wearing glasses for some days, real geek!
* Had the first online shopping experience with Forever21; that jacket. I love it. 
And I'm very satisfied with this online shopping. It was fast!

*Finally, I see neon, I love neon, I love putting a neon touch on me! 

Yavas yavas rutin hayatima donuyorum sanirim.
Gecen sinavlar, toplantilar, 'deadline'lari yaklasan makaleler, yetismesi gereken isler, erken gelip gec cikilan is saatleri...
30 Nisan'la beraber gidecekler, hafifleyecekler.
1 Mayis'imizi deli gibi calismayan isciler olarak kutlayacagiz;)

Haberler birikti tabi...

*Doktora ogrencisi adayi oldum;)
Hayatimin son yillardaki dongusu; calisma-okuma-calisip okuma-calisma-okuma seklinde. Egleniyorum ya!

*Sinav sonucumu ogrendigim aksam, lenslerimi cikardigimda gozumde toplu igne ucu kadar bi kan gordum, yayilmaya baslayan.
HAYAT'i telasa vermeden, internetten arastirmaya giristim ama endiselerim artinca O'na da gosterdim.
Italyan saglik sigortami yaptirdigim gunun aksami, kendimi acil serviste buldum. Siftah yaptim, devami gelmesin!
Tirnagimla goz beyazimi cizmisim, simdilerde gozlukluyum;)

*Online alisverisi cevremdeki erkeklere bulastirmaya basladim;) Kendim de nasiplendim.
Forever 21'den aldigim bu ceketi bayila bayila giyiyorum.

*Her yerde neon gormeye, sevmeye basladim, yalan yok!;)






Kupelerim Bilge'cigimden:)


Ama bi gulucuk atmadan olmaz;)

Guzel bir haftamiz olsun;)




22 comments:

  1. ahh ya benim de makale deadline'ım var 30 nisan'a ki yarın oluyor değil mi =(( ne güzel tatilden döndüm derken deli gibi bir tempoda buldum kendimi, ama ikimize de kolay gelsin çabucak 1 mayıs gelsin bayram yapalım =)

    ceketine de bayıldım =)

    ReplyDelete
  2. İcim acildi valla seni gorunce Sevgicim;) o ne guzel bi ceket oyle, neon kemer kullanarak da ennnn dogru secimi yapmissin tatlim opuyorum;) Sevgiler

    ReplyDelete
  3. wwwuuuuuwwwwww çook şıkk :)

    Eteğin rengi ve neon kemerinin eteğinle uyumu çok fena :)
    Bayıldımm bayıldımm :)

    ReplyDelete
  4. Canım öncelikle tebrikler...
    sonraaa o nasıl güzel bi cekettt.. Bayıldımm.. renkli renkli ne cici olmussun sen;) bende etrafımdakilere online shoppingi sevdirdim, şimdi ben onlara nazaran daha az alıorum :)))
    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    ReplyDelete
  5. canım çok geçmiş olsun dikkat et kendine ve gözlerine... gözlerimize çok üzülüyorum ya bir uyurken dinleniyorlar sonrasında en fazla çalışan organımız :(( ayrıca çok beğendim kombinini bayıldım cekete :D

    ReplyDelete
  6. aynen ben de 1 mayıs günü bir rahatlicam ki sorma! her şey nisan'ın son iki haftasına mı birikir? eteğin ve neon kemerin <3
    bir de gözlere dikkat tabi ama merak etme her şeye dayanıyorlar ya! :D ben de korneamı çizmiştim bir keresinde, sonra damla verdiler falan geçti.. neyse gülücüğünle yine neşe verdin hihihi :)

    ReplyDelete
  7. doktora için tebrikler gözün için de çok çok geçmiş olsun sevgicim ! nazar değmiş olabilir gülen gözleree dikkatli ol ;)

    ReplyDelete
  8. tatlım çok güzel olmuşsun gene....

    ReplyDelete
  9. Ayyy bayıldım süpeeer fotolar :))
    www.nzlsyn.blogspot.com

    görüşmek üzere cimcime :PP

    ReplyDelete
  10. O eteğin renginin güzelliği ve kemer <3
    http://madambfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. etegınden mı baslasam ayakkabılarından mı nasıl guzel blog gec buldum ama takıpteyım artık bende beklerım kombınıne bayıldım cıvıl cıvılsınn gercekten..

    ReplyDelete
  12. oooooh bütün yüklerden yavaş yavaş kurtuluyosun yani, aferim benim sevgi kelebegime ^_^ ama şimdi gözünü çıkarıyomuşsun nerdeyse, hiç senin gibi akıllı uslu bi ögrenci kızımıza bu yakışıyo mu? :) neyseki kökü sende:P şaka bi yana geçmiş olsun bebitom, dikkat et kendine, ögrenci olacam diye helak oldugun yetiyo zaten, bide kaşını gözünü heba etme durduk yerde:) sen bize lazımsın, tek parça ve çiziksiz gelmen lazım tekrar türkiyeye heeheh :))
    bide senin o ceketini yerim! evet yerim:) herşeyi yiyebiliyorum ben eğer sevdiysem :)

    ReplyDelete
  13. kuzummm geçmiş olsun . yazık gözlerine senin
    Renklerinede hasta oldum , gözüm gönlüm içim açıldı :D
    kocaman kocaman tebriklerr

    ReplyDelete
  14. 1 ceket 10 numara
    2 etek renk model tam sana gore daha once dedım galıba
    3 adalıgı hyırlıolsun ustesınden gelırsın sen

    4 gecmıs olsun dıkkat et kednıne bıze lazımsın sevgı kelebegımmm

    5 ama dıkkat bıraz dınlen mınlen "hayat"a bıak kendını :)

    6 iyiki varsın

    7 bloguna yorum yazma sayfası gec acılıyo ya da hıc acılmıyo o yuzden ılk yorum yazanlardan olamıyorum

    8 ozledım senı yaaa
    doyamadık tadına ne zaman gelcen tekrar

    9 cok konusuyorum değil mi elim de değil sevdıgım ınsanlara torpil yapmadan olmazzz

    10 bir kova sevdı mı tam sever :)

    ReplyDelete
  15. ah kuuzm buyuk gecmıs olsun ama bana hıc haber vermıyorsun butun gun konusmaktan sana sıra gelmedı :)neonlar senı gotursun ama capcanlı oldugu ıcın senı tasıyabılıyor bu renkler:)

    ReplyDelete
  16. Such a fun post love! You look simply stunning. I adore you and your style. That belt is the most perfect touch. I would really be so incredible, if you could check out my latest post!
    XOXO
    Morgan
    http://thesocialboutique.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. fıstıkçığım her zamanki gibi çok şıksın, çiçek açmışsın :) veee minik bir ödülün var bende, hadi koş :)

    ReplyDelete
  18. çok geçmiş olsun canım.
    her parçaya ayrı bayıldım ama ceket çok güzel.sen de yakıştırmayı biliosun :)

    ReplyDelete
  19. cıvıl cıvıl görünüyorsun, ohh valla imreniyorum böyle fotoğraflar çekilenlere :)

    ReplyDelete
  20. Bu eteğini çok beğeniyorum daha önce başka bir postunda da yazmıştım pek güzel rengi, pek yakışıyor sana ♥

    ReplyDelete
  21. Canim ne guzel civil civil olmussun :) ceketin gercekten guzelmis gule gule giy. Doktora adayliginda hayirli olsun. Azmine hayranim, ben su master tezini bitireyim daha okula ugramicam herhalde. Bu arada bugun Odtu'deydim. Bahar ne yakismis Odtu'ye :)

    ReplyDelete
  22. @Irem’cim, 1 Mayis’ta bile calistim ben:( Ne olacak bizim bu akademik hallerimiz;))

    @Pellora’cim, oh ne guzel ne guzel;) Neonu azicik azicik oraya buraya kondurmak pek iyi oluyor;)

    @Aysun, cook tesekkur ederim, pek mutlu oldum yorumunla<3

    @SWL, Seval’cim cok tesekkur ederim<3
    Ya evet, ben de ceketime bayilarak aldim, bayilarak giyiyorum ve kendisi online alisveris ganimeti oldugundan daha da cok seviyorum;)

    @Hamide’cim, butun gun bilgisayar basinda olan bizler icin gozlerimiz oyle onemli ve oyle hassas ki! Artik maksimum dikkat etmek gerek:/
    Cok tesekkur ederim canim<3

    @Eda’cim, demek ki 1 Mayis hepimize donum noktasiymis:D
    Hihi mutluluk veren yorumlarin icin bir kalp<3

    @Alice’cim, doktora icin de, gecmis olsun’un icin de tesekkur ederim. Ah ah sorma, nazar kaynagi kendi olan biriyim ben:)

    @Necla’cim, cok tesekkur ederim;)


    @Nasli, tesekkurler tatlim, ciao ciao;)

    @MadamB Fashion, hihi, tesekkurler!

    @KokosKelebek, oo bir geldin, pir geldin bloguma;) Yorumlarin icin pek cok tesekkurler;)

    @Minikkus’um, ogrenci olacagim diye helak ettigim bi gozum mu. Butun gun oturmaktan ileri gelen peltelesmis vucuda ne demeli? O halde de kabul edecek misin beni Turkiye’ye:P
    Hihi, beni de yiyeceksin biliyorum:D Ceketten baslayabilirsin tabi:D

    @Elif’cim, ozledim seni<3
    Cok tesekkur ederim canim benim;*

    @KovaKadini’m;
    1. Hihi, oyle ablasi;)
    2. Etegimi her giydigimde aklima senin yorumlarin geliyor, daha bi hevesle giyiyorum;)
    3. Hayirli olacak insallah, bakalim artik;)
    4. Ciziksiz lazimim di mi:D
    5. HAYAT olmasa, halim nice zaten!;)
    6. Ayh iyi ki SEN varsin, canim<3
    7. Uhu, hala mi acep?
    8. Ben de seni ozledim:/ Sonbaharda ODTU’de gorusur muyuz ne dersin;)
    9. Sikayetci olan yok bence, konus konusabildigin kadar bicir KovaKadini’m;)
    10. Cok pis sever:D

    @Grace’im, senin hallerin guzel bu aralar, bozmamak lazim<3
    Neonlar gotursun beni:D Hehe, evet evet anlasiyoruz biz onlarla;)

    @MorganBrooks, thanks a lot for the lovely comment! I’ll definitely check your blog;) Ciao ciao!

    @Laci’cim, bahara eslik edip, ciceklere burundum ama aramiza yagmur girdi:/ Ya biliyor musun, ben hala o mim post’unu tamamlayamadim. Insanin kendi hakkinda sayili sey bulmasi zormus:P
    Cok tesekkurler bebek;*

    @VintagePeony’cim, cok tesekkur ederim. Ah ne mutlu oldum, guzel yorumunla<3

    @Merve, cok tesekkurler! Ama sen de cektir, imrenmekle kalma;))

    @Shopaholic, hatirliyorum canim;) Cok tesekkur ediyorum, bir daha;)

    @MissSensible, tatlim ne cok oldu biz gorusmeyeli, hemen sana ugrayacagim, bakalim neler yapmissin;) ODTU’mle hasret giderme yerisin sen;)
    Her bir guzel yorumun, dilegin icin tesekkur ediyorum;)
    Azimli olacak miyim, gorecegiz. Simdilik, deli cesareti benimkisi;)

    ReplyDelete

I♥Comments!