Wednesday, April 11, 2012

Sun vs. Rain

Yes, the weather was great last week and today it is raining cats and dogs. So what?
We'll be saying 'go away rain, we love the sun'? 
Come on, they are both beneficial to the ecosystem!
I just become Pollyanna in these days and try to see the beauty in rainy days by enjoying it as much as possible.
Sound of the rain drops, hot cup of tea, dreaming fun times...
And remembering sunny days as the ones on those photos;)
Regards from Miss Pollyanna:P

Gecen hafta cocuklar gibi sen, cimler uzerinde eteklerimi savururken, bugun ayni cimler uzerinde dunden beri  durmadan yagan yagmurdan olusmus kucuk goletten hoplayip ziplayarak gectim;)

Tamam, cogumuz gunesi daha cok seviyor ama yagmur da gunes kadar faideli ekosisteme!
Ha tabi, keske yagmurlu gunlerde evimizde otursak, yumusacik battaniyemiz altinda, sicacik cayimiz elimizde ,bir sevdicegimiz yanimizda...
Arka fonda da burasi... Romantik bir filme bile gerek yok, film biz olduk zaten;)

Ise geldiysek de ne olmus yani! 
Pencereden yagmur sipirtilarini dinleyerek, biraz is, biraz eglence kivaminda gunu bitirebiliriz.
Hala sicacik cay secenegimiz ve fon muzigimiz gecerli!
Sevdiceginizi de bi 15 dk'da bi arayarak sevgi aktariminda bulundunuz mu, oldu iste! (Hihi, 15 dk'lik araligi artirmak isteyebilirsiniz;)
Battaniye eksik ama olsun o kadar, is yeri burasi:P

Bir de gunesli gun fotograflarina bakilir, ic gecirilir falan, o da yapilacak aktiviteler arasinda tabi;)





Ah bir de su sarkiyi dinleyiniz:
Bildigimiz 'Ne me quitte pas' degil;)


15 comments:

  1. Ay çok şekeeer olmuşsun !! :)
    www.nzlsyn.blogspot.com beklerim :)

    ReplyDelete
  2. aynen kuzucum yaaa,nede güzel aktarmışsın olayı açıklamalı:))
    insan her bulunduğu anın tadını çıkartmalı bencede,bir daha bunu yazarken bile geçirdiğim saniyeler geri gelmeyecek demi:))
    elektrik mavisiyle kombinlenen her renge bayılan bir bakteri olarak,bu halinede bayıldım cicim:)

    ReplyDelete
  3. yine çook şekersinn :)
    eteğe bayıldımm

    ReplyDelete
  4. dün seninle aynı şeyleri düşünüyordum:) işyerine battaniye stoklamayı düşünüyorum ki:) buarada çorapların pembesine ve siyahına sahibim haberin olsun:)))) şaçlarına bayıldığımı söylemişmiydim:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Etegine de bayıldım ,içime neşe dolduran şarkıya da ;)

    ReplyDelete
  6. Bir de pembe gözlük taksaydın söylediklerine ve konsepte çok uygun olurdu:))

    ReplyDelete
  7. kuzum pek şirinsin herzamanki gibi eteği sen mi diktinbakim bide ben seni rüyamda gördümmm:)

    ReplyDelete
  8. aahaha en çok da 15 dakkada bir sevdicegimizi arama kısmına koptum, erman kesin boşar beni:P
    gökkuşağı gibisin, horoz şekerlerine de benziyosun renkli renkli, her türlü yenirsin bence:)

    ReplyDelete
  9. o eteğin güzelliğine bayıldııım. 15 dakikada bir aramak mııı kabus olmalı bu:D:D neyse belki sevdiceğim olursa bu fikrim değişir
    sevgiler
    merve

    ReplyDelete
  10. eteğin çok tatlı canım ;) ahh ya artık yağmuru sevmeyi bırak bir damlasına tahammül edemez haldeyim, yaz istiyorum kemiklerim ısınsın istiyorum artık ;)

    ReplyDelete
  11. Love your skirt! And your tights too! :)
    If you have time, I'd love to know your opinion about my fashion blog. It's all about my style and preferences! :)
    xoxo
    Luzia M.

    ReplyDelete
  12. ben senin fırfır dönen mavi eteğine kurban olurum! yıne ne cok yaqkıstırmıssın şekercim!operım sevgi kelebeğim

    ReplyDelete
  13. really interesting look! love the colors!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    ReplyDelete
  14. Her koşulda bi insan güzel ve sevimli mi olur!! ;))

    ReplyDelete
  15. @Nasli, cook tesekkur ederim;)

    @Bakteri, sen de ne guzel ozetlemissin tatlim! Cok tesekkur ediyorum, hem ozet katkin, hem de cici yorumun icin;)

    @Aysun’cum , cok tesekkur ederim. Ben de oyle seviyorum ki bu etegi, blogda boy gosterdiginden daha cok giyiyorum;)

    @Begum kuzum, bi battaniye yetmez mi, o zaman yatakhane moduna girerim ben:P
    Ayh, bu corabin pembesi mi varmiiis? Olmaz goster, inanmam;P
    Hihi, opuyorum seni bebek;*

    @Pellora’cim, sarki cok tatli, neseli di mi;) Etegim de pek tatlidir, tesekkur ederiz;)

    @Reyhanem, lafini da hic esirgemezsin di mi;)) Bi de pembe gozluklu halde boyle bi post yapayim o zaman:D

    @Cemre’cim, nasil gordun nasil?;)
    Etegi ben dikmedim canim. Kumas parasindan ucuza bulunca aldim:D Zaten dikis makinem olmadan tul etek dikmek zor olur sanirim:/

    @MinikKus’um ya, artik herkes sevdicegine gore optimize etsin 15dk’yi;) Ben bile risk altindayim:P
    Hehe, Guney pek guldu, horoz sekeri benzetmene:D Bi sure malzeme yapar artik bunu:D

    @AcemiTerzi Merve’cim, etegi dikersin bence sen:D
    15dk’yi herkes kendine gore modifiye eder artik. Ben de denemedim henuz:P

    @Irem’cim, TR’den kis gitti, simdi bahar yagmurlari baslar. Burada basladi nitekim:/
    Ne yapalim, etek dondurerek falan keyifleniriz biz de, di mi;))

    @Luzia, thanks for visiting my blog and thanks for your lovely comment;)
    I will be on your blog, soon;)

    @Serap’ciim, cok tesekkur ederim, kocaman opuyorum, sevgi dolu opucuklerimle;*:*

    @Giuseppe, grazie;) I hope ‘interesting look’ is a good thing;)

    @JD, peki bi insan her yorumunda nese mi doldurur;)) Opuyorum seni beybikusum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!