Saturday, April 28, 2012

Stairs-What I found-How I feel today-Sunset

It might seem like I have given up to my challenge, but no! 
I am just a poor busy girl:/
However, having a break, taking photos with full of inspiration is one of the good actions in these days;)
Here comes my photos, inspired by themes on the title!


Biliyorum cok ara verdim buraya. Nisan bitince, ben bitmezsem, donecegim blog dunyama!
Kimler, neler yapti merak ediyorum;)

Boylesine mesgul bir ayda challenge yapmak zor olsa da, eglenceli oldu.
Her gun, 'ah sunun fotografini cekmeliyim' dedim. 
Ya da bi ilham geldi fotolari arka arkaya cektim;)

Buyrun, baslikta gordugunuz konularin, bana verdigi ilhamlarla olusturdugum fotograflar...

Stairs in a kid's house:) Adorable!
Oyuncakcida gordugum cocuk evinin merdivenleri... 
Oyle sevdim ki evi, simdiden alip cocuguma saklayayim diyorum:P

I found 'LOVE' on 2005:)
'Buldugum bir sey' deyince aklima Rihanna'dan bu sarki geldi her seferinde...

How I felt on the past few days...
Both sky and me were with grey clouds but I know that sun will beat them soon!;)
Bu fotografi ise gercekten boyle hissettigim bir gunde cektim.
Pavia'nin havasi bu yogun gunlerimde bana cok yardimci oldu, hic gunesi gostermedi.
Ama biliyorum ki Nisan bittiginde, icimize bir gunes dogacak:)

And the sunset by Ticino river...
Ve bir aksam ustunde, Ticino'da gunes nasil da guzel batarmis konulu fotograf...



7 comments:

  1. kareler harika.güzel güneşli günler bekliyor bizi:)

    ReplyDelete
  2. mükemmel resimler :) ama o oyuncak eve bittim :D

    ReplyDelete
  3. son fotoğrafta kaldım ben.. orada olmalıydım ben de.. pff :(

    ReplyDelete
  4. Ah canım benim o bulutlardan fazlaca benim göğümde de olduğundan çok iyi anlıyorum seni :/ Mayıs baharın en güzel günleridir hep, dilerim güneş senin içinde de parlar. Roma'dan yeni dönmüş birisi olarak böyle güzel bir ülkede yaşadığın için bir kez daha imreniyorum sana SvG'cim tüm o gezi postlarını düşünüyorum da, böyle yerler görmek insana gerçekten çok şey katıyor. Bu tatilimiz çok kısaydı bir dahakine yine İtalya planımız var o zamana görüşmke dileğiyle canım :)))

    ReplyDelete
  5. @PembeFiyonk, tesekkurler canim. Ama gunesli gunleri hala bekliyoruz sanirim:/

    @Hamide’cim, bi cocuk yapip, o evi alacagim O’na. Beraber oynariz sonra;)

    @Selfet’im, bence gel sen buraya;)

    @Giz’cim, boyle bulutlar olmasa, gunesli guzel gunlerin kiymetini bilemeyiz belki (yine Pollyanna olmaya calisiyorum:P).
    Roma’ya kattigin guzellige hayran kaldim, orayi senden dinlemeye bayildim. Italya’nin her bir bucagini boyle gezsen de, hep dinlesem senden. Hatta bir kisminda da sana eslik etsem;)

    @Bilge, hihi guzeldir O <3

    @Buse, huzur veriyor di mi;)

    ReplyDelete

I♥Comments!