Tuesday, April 3, 2012

....So live now...

I love the t-shirts w/ quotes, even just for the post title which is sometimes incredibly hard to assign!
This one was not bought only for its quote (it indeed gives a nice message) but also for its asymmetric design.
I think I'll use its pattern to make my own t-shirts-DIY idea;)


Mesaj veren tisortleri sadece post basligi bulmak daha kolay oluyor diye bile alabilirim!
Hatta bu tisortten iki baslik bile cikar;)

Gevezelik bi yana, asimetrik kesimi icin de dolabimda yerini aldi bu tisort ve daha baskalari da.
Hatta bunlardan kalip cikarip, DIY yapma planlarim da var:P
Hatta hatta, ben su pembe sali bile, etek yapmak icin almistim, es vetosu yedim:P




Sevgili Irem'den ilham alarak alelacele yaptigim bilekliklerim:)


SvGLove blogdasiniz bu aralar pek mesgulce. Is guc tabi, baska ne olacak! 
Bir de HAYAT'i Nisan ayinda ilk ders asistanligi deneyimini yasayacak, SvGLove neredeyse ondan heyecanli;)
Ee tabi hava da guzel, aktiviteler, organizasyonlar, gezi planlari ordan burdan cikiyor, mesguliyet artiyor.



Bu cicek fotografi da nereden cikti derseniz:
1.si benim calismam:P
2. Atesle barut yan yana durmazmis; papatyalar ile pembe ciceklerin askinin urunu bu iki renkli papatya ne de guzel olmus di mi;)




12 comments:

  1. mesaja bayıldım! sonra eteğine de :) ve patlayan pembe tonuna da :D şahane gözüküyorsuun ;)

    ReplyDelete
  2. Etegin de tshirtun de cok güzel sevgicim

    ReplyDelete
  3. pek minnak insan sevgi yerim annem seni ben :) o manalı tshirtun tatlılığı :) bileziklerin sevimliliği harikasın valla:)))) Umarın eşinin asistanlığı güzel geçer herşey gönlüne göre olur:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. SvG'm sen yazı getirmişsin, ohh ne güzel :)

    ReplyDelete
  5. oh mıs papatyalar da cıkmıss
    ben karar verdım gunes enerjısı ıle calısıyorum
    boyle postları da gordukce ıcım kıpır kıpır oluyo

    hep etek postu ıstıyorum senden artık :)

    borslarını severım ben senıniama senı postlarını kombınlerını daha cok

    ReplyDelete
  6. hayatımın sınavından ucun bırını alarak cıkmam ve postlara super bır onıs yaparak gecırıcegım su son bır saatımı ta kı romanyaya ucmadan bu araya mılan sıkıstramadım cok uzgunum cok ugrastım aslında....etegını yerler tabı ınsan zayıf olunca daha bır guzel oluyor bırde ben pılelılerı hep guler yuzlu ınsanlarla bagdasmıstım heheh buyuzden sadece velvet canlarla ruhumun derınlıklerındekı yaralarla basbasayım yazar burada 4 nısana tam degenecek ıken ayakkabılarını gorunce cıglık atar ve ıcınden der kı sevgıye o renklı loaferdan gondereegım he su 9852 tane olan kart borcum bırde sırkette kı her uc kısıden ıkısıne borclarımı kapatana kadar o an yazarın kafasına dank eder ıyısımı sen sımdıden bebek ıcın al der yanı o o o o zaman vardır :)çantanın mınıklıgı ıse cok tatlı ben elımde tutsam la versene bebenın cantasını dıye bagırırır hanım nınelerım o den lı yanı...zaten bu gozlugunu pek severım senın ...buarada yesıl yesıl baya yaz gelmıs oralara....uf ben yazarken yoruldum acaba su vırgul ıle nokta kendılerını kullanmıyorum dıye bana alınıyorlar mıdır?

    ReplyDelete
  7. O eteğin o papuçların güzelliği nedir öyle :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mesajlı t-shirtleri çok sever ve düzenli olarak ermana alırım:) gerçi o pek giymez ve pijama olarak kullanıp hem ziyan eder hem de beni çileden çıkarır :P
    sen bi kalıp çıkar bakalım, güzel şeyler yaparsan ben de gazı alırım senden ona göre ehhee :)
    bide o papatya resmen sütçüden yaa, ama başarılı bi çalışma olmuş takdir ettim! <3
    ha bide tabikisi seni sarmaladım kuzucuk *,*

    ReplyDelete
  9. eteğini çok begendim ama minnak çantan rengi duruşu harika :) ayrıca keske senin gibi kıvırcık olsam bende ne özeniyorum biliyomusun :)

    ReplyDelete
  10. Renkler şahane etek extra şahane Sevgi insanı <3

    ReplyDelete
  11. @Eda, ben de mesaja bayilarak aldim bunu zaten;) Cok tesekkurler her bir yorumun icin;)

    @Lulu’cum, pek cok tesekkurler canim;)

    @Begum kuzum, ne tatlisin sen! Once bi son dilegin icin cok cok cok tesekkur ederim;) Sonra da her seferinde beni costuran coskulu yorumun icin;) Kocaman opucukler sana;*

    @Maya’ciim, yaz gelmisti ama bu aralar yagmurlu baharlayiz;)

    @LeGarconAvecLesLunettes, thanks a lot;)

    @KovaKadini’m, biz kovalarin enerjisi gunesten gelir zaten kuzum;)
    Hep etek postu muu, arada bi pantolon? ;)
    Canim benim, kocaman tesekkur opucukleri gonderiyorum sana;*

    @Grace bebek, 3’te 1, 3’te 0’dan iyidir. Sen gittin geldin bu taraflara:/ Ben Haziran’I bekliyorum artik;)
    Hihi yafrukusum, pileli etek giyen kiz cocuklari gulec olur ya, ondan bagdastirdin sen sanirim;)
    Loafer’lari simdi bos ver, Haziran’da bi alisveris zamani ayir bana;)
    Minnak bi canta ama yedek iki cantam var:P
    Ya ben alistim artik ama sen yine de arada bi virgulu, noktayi da al yanina, olmaz mi;))
    Opuyore seni guzel bebek;*

    @Trendsum, iste oyle dolabim guzelleri onlar canim;)

    @MinikKus’um, bu kocalar oyle ya! Halbuki ne guzel mesaj veren tisortler aliyoruz biz onlara di mi?
    Kalibi cikarinca sana gonderirim:P
    Papatya sutcuden mutcuden, guzel ama di mi;) Opuyorum seni cikcik’im;*

    @Busra’cim, dogal kivircik degilsen de, simdi sonradan kivircik olmak kolay;) Ama derdi de cok, sen bi dusun yine de:)

    @Funda’ciim <3<3

    ReplyDelete

I♥Comments!