Monday, April 16, 2012

Rain, only bearable w/ cuties

It has been raining for 3 days in Pavia. 
We're getting sick of it but it is still fine as long as I wear my favorite rain boots, have my cute umbrella...
And some new-in pieces like my gorgeous necklace from OASAP

Yagmur yagdi diye sevinenlerden oldum. 
Kirmizi, puantiyeli, kocaman semsiyemi kullanabildim.
Mis kokulu Melissa'larimi koklayabildim.
Hatta onlara uygun coraplarimi bile giyebildim;)
Daha doyamadiklarim varmis, yagmur o yuzden gitmiyormus Pavia'dan. Ama artik gidebilir bence;)


Gecen hafta ortasi sanal alisverislerimin ikisine birden ayni anda kavustum. Sirayla gorucuye cikacak.
Ilki Oasap'tan gelen  kolyem.
Nostaljik, zarif, gosterisli gorunmustu gozume, yanilmamisim;)





Guzel, gunesli bi haftamiz olsun!

Ciao ciao!




13 comments:

  1. hiiii melissa kardeşliğiiii ^,^
    yine çok cicisinki sen<3
    bak her işte hayır var diye boşa dememişler, o yagmur yağmasa bu sevimli şemsiyeyi nası görcektik biz çok pardon ama? :))

    ReplyDelete
  2. Kolye ne kadar güzel, şemsiye ne kadar şirin, üstündeki maviler ne kadar fresh! Ay çok beğendim! :)

    ReplyDelete
  3. sevgıcım bu glıtter kardeslıgı olmus ama cok da guzel olmus sankı pavıa ya senın gıbı pırıltı yetmıyormus gıbı destekter almıssın ama bır gunesı cıkaramamıssınız :) herhalde bu yagmur zamanı benım budapestede donarak mcdonaldsa saklandıgım gun olmustur:)kırmızı sana cok yakısıyr dıyecegım ama yalan olacak cunku her rengı kendıne yakıstrmayı basarıyorsun yanı senın rengın dunya renklerı be bacım ama kolyen de ayrı bır sık soyle gerdanını guneslı bır gunde acarsan onu bırdaha tak olurmu ayyyy dur yaaa sen kuafore mı gıttı sacının rengı amenınnnnnn zuppa olmus :)kor grace yenı farkeder :)hayata selamlar

    ReplyDelete
  4. çok cici olmuşsun ki, her zamanki gibi :) şemsiye de yağmuru istetecek kadar güzel :) hep böyle gül olur mu? :) sevgiler çok, ciao ciao (İtalyanca kelime kaptım, yuppi :P)

    ReplyDelete
  5. Çok güzel olmuşsun ^^
    Sana, kolyene, çoraplarına, eteğine, melissa'larına ayrı ayrı bi bayıldım :)) :*

    ReplyDelete
  6. Harikasın yine canımmm:) Pavia'da güneş gibi açmışsın!

    ReplyDelete
  7. yine çoook şirin görünüyorsunnn canımmm :)
    BAyılıyorum senin postlarının saçtığı enerjiye :)

    ReplyDelete
  8. o melissalarla çorapların uyumuna şemsiyenin kardeşliği muhteşemmmmm sen düntanın en sevimli insanı olduğun için gene yağmurdan çıkan güneşsin:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. yaa ben seni ısırırım yerim falan yaa o derece bir sevgi patlaması yaşıyorum fotolarına bakınca:)son pozun şekerliği nedir?öperim kocaman!!!

    ReplyDelete
  10. YAAAAAAA KIRMIZI ŞEMSİYEEE!
    insana hayat enerjisi veren fotoğraflar yine hihi! üstelik tül etek de var, daha ne olsun! içim açıldı :)

    ReplyDelete
  11. Bu yesil turkuaz rengini cok seviyorum, corap ve botundaki isilti uyumunu da cok sevdim : )

    ReplyDelete
  12. @MinikKus’um, hep bekliyorum senden bir mis kokulu Melissa post’u. Yagmur yagsin Ankara’ya:P
    Bebek, buraya gelecektin ya o zaman gorurdun, yagmur yagmasaydi;)
    Kalp kalp kalp sana<3<3<3

    @Shopaholic, ayh pek cok tesekkur ederim, her bir guzel tanimlaman icin;)

    @GracePrenses’im, gunes gitti gelmiyor yahu! Koca bir yagmur bulutu Avrupa uzerinde dolasiyor desene:/ Bi gunes acsa, ne renkler, ne kolyelerle arz-i endam edecegim burada!
    Saclar kuaforde degil, evde boyle oldu bebek;) Opuyorum seni:*

    @Maya cara, ciao! ;)
    Yagmurlar isin suyunu iyice cikarinca, bu cici semsiye bile yetmiyor biliyor musun:/ Ama gulecek daha cok sebep var;) Tesekkurlerimle, opuyorum seni;*

    @JD beybikus, Opuyorum seni cok cok;*:*:* <3<3<3

    @Hilal’cim, gunes olmayinca kontrolu ele alayim dedim:P

    @Aysun, ben de bu yorumlara, bana verdigi neseye bayiliyorum;) Cook tesekkurler tatlim;)

    @Begum’cum, niye beni mahcup, kizarmis bir kiz yapiyorsun;)) Cok tesekkur ederim kuzucum benim;*

    @Gizzy’im ya ne tatlisin sen, nasil coskulu, sevimli bi yorum bu! Mest oldum^_^ Kocaman opucukler, tesekkurler canim benim;*

    @Weps, tesekkur ederim;)

    @Laci’cim, sen de artik tul eteklerini gorucuye cikarsan mi acaba;) Merak ediyorum;)

    @Aylin’cim, ben de bu kazagima hem renginden, hem pofuduklugundan dolayi bayiliyorum;)

    ReplyDelete

I♥Comments!