Tuesday, April 24, 2012

Paris vs. New York


Paris vs. New York by Vahram Muratyan.
I guess it is enough just to explain it in his words: 
A friendly visual match between two cities told by a lover of Paris wandering through NewYork. Details, clichés, contradictions.


Internette, beni neselendiren, eglendiren kesifler yapmayi cok seviyorum!
Buraya yazdigimdan fazlasini kesfetsem de, aralarindan en cok sevdiklerimi size de iletmeyi ayri seviyorum;)

Asagida goreceginiz sahane calismalarin yaraticisi Vahram Muratyan deyimiyle:
New York'ta dolasan bir Paris asigindan, iki sehrin icten bir gorsel karsilastirmasi. Detaylar, kliseler, zitliklar...


Karsilastirmalara tek kelimeyle bayildim!
Ozellikle ilk gorseli sevdim, bir kacini birden barindirdigi icin ;)







Siz hangilerini sevdiniz bakalim?



12 comments:

  1. Sigarayla French Manicure karsilasmasi cok hos olmus ; )

    ReplyDelete
  2. en sevdiğim sitelerden biri!
    benim en sevdiklerim biri ilki, evet :) sonra jean paul - ralph'ı da seviyorum.. bu çizimlere da baktıkça anlıyorum ki benden daha iyi bir nyc kızı oluur ;D

    ReplyDelete
  3. ahahahaaa hepsini çok beğendiim :)

    ReplyDelete
  4. hepsi çok keyifli tatlım:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. love this post! super cute blog! xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  6. hepsını cok sevdım ben:)...blogunu yenı buldum bende bekelrım sevgıler

    ReplyDelete
  7. ben de blogunu yeni kesfedenlerdenim :) cok esprili karsilastirmalar olmus hepsini begendim ama american tobacco -french manicure karsilastirmasi ve expresso-americano karsilastirmalarini ayrica begendim :)) sevgiye sevgilerimle :D

    ReplyDelete
  8. bende bu tür paylaşımları hem paylaşmayı hemde okumayı daha çok seviyorum:)

    çok güzeller bayıldım:)

    ReplyDelete
  9. Sanki NY daha yakın gibi bana ;))

    ReplyDelete
  10. tam benlik olmuş =) new york'ta benim şehrim burası demiştim ama paris'i görünce fikrimi tamamen değiştirdim ;) hepsini sevdim bordeaux vs. cosmo favorim =)

    ReplyDelete
  11. Heheheh süpermiş nasıl da bire bir karşılaştırılacak şeyler bulmuşlar öyle! :) Ben en çok parisienne ve bordeaux' karşılaştırmasını sevdim canım :)))

    ReplyDelete
  12. @Viva, cuk oturmus, di mi canim;)

    @Eda’cim, demek sen de kesfettin bu blogu;) Sen NYC kizi olarak, ben Paris kizi olarak izliyoruz demek;))

    @Hamide, bunlarin hepsini ve dahasini da cok begendim ben

    @Begum, di mi;) Tablo olarak satin almak lazim bazilarini, keyif icin;)

    @AlinaAnghel, thanks hun;)

    @KokosKelebek, hepimizin sevdigi gorseller olmus demek ki;)

    @EsraCem, hos geldin bloguma;)
    Bunlarin cizeri zaten esprili bir bicimde nuanslari ortaya koymak istemis. Herkesi keyiflendiren bi calisma cikmis ortaya.
    Sevgi’den sevgiler;)

    @CMOS, senin artistik yaninin kacinilmazi o Cmos’cum;)

    @JD, biraz ondan, biraz ondan olsak beybikus;))

    @Irem’cim, Paris’in tozu hala ayaklarindayken, NYC demek olmazdi;) Ama karma olmak serbest;)

    @Giz’cim, dahasi da var, kaynak blogda. Pek eglenceliler her biri;)

    ReplyDelete

I♥Comments!