Thursday, April 5, 2012

Jump girl jump!

 I jump, hubby shoots!
Definitely fun but not easy!
I wish I look like her


Gecenlerde Reyhan'in bu post'unu gorup, 'ben de isterim ki' dedim!
Dedim demesine ama ziplama isi oyle kolay bir sey degilmis! 
Hem guzel zipla, hem cici gorun, abuk sabuk goruntuler olusturma...
Fotograf makinesi ile olan teknik detaylara hic girmiyorum bile! Az ışık, shutter speed, f number ve daha anlamadigim bi dolu sey...

Zaten Reyhan'cigim bunun duz karinli, fit, Brezilyali kizlar icin uygun oldugunu soylemisti:P

Ama ayva karinli, yari fit, Turk kizi sonucu ise soyle:



Bol hoplamali ziplamali gunleriniz olsun emi;))



21 comments:

  1. Sevgi ben sana ne diyeyim bilmem ki, bakıp bakıp gülüyorum fotoğrafa:)) Yalnız seni o yüksekliğe zıplatan motivasyondan ben de istiyorum:) Enerji patlaması mı desek love bubbles mı bilemedim:))

    ReplyDelete
  2. çok şeker görünüyosun bence sende de birazcık brezilya kanı olabilir ! :D

    ReplyDelete
  3. hayatım gayet zıplamısın daha ne olsunnn:) turuncu gibi enerjiksin:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. canim:D:D
    daha ne olsun
    harikasin yine !
    ziplama pozlari cok zordur bilirim:P
    200 tane cekilir, 1 tane dogru duzgun fotograf cikmaz arasindan:P:P

    hihi insallah bol enerjili bir gun olur hepimize <3

    ReplyDelete
  5. Yarı fit mi? Cık cık gayet fitsin canım ve harika görünüyorsun zıplamalı fotolar çok eğlenceli ^.^

    ReplyDelete
  6. Sevgi uçmussun sen, harika..valla çok iyi poz,çok dinamik gördüm seni;)

    ReplyDelete
  7. ben de boyle poz vermek ıstıyorum ya
    banane

    gayet ıyısın ben ce
    enerjıne kurban

    ReplyDelete
  8. Yo yo sende daha güzel durmuş bu poz!! Yarı fit değil fitsin sen!! :D
    Yerim yerimm :*

    ReplyDelete
  9. ay burayı ben bılıyorum burası sızın mutlu malıkanenız arkdakılerde jaguarlarınızdan bılemedın ferrarılerınızden bırı bu zıplayan da günsev :)

    ReplyDelete
  10. valla bence gayyeeeettt başarılı bir zıplayış bu bebeğimm :D

    ReplyDelete
  11. Hey allam ne alemsin hee güldürsün gece gece :))

    ReplyDelete
  12. Bu pozlar içi kaç kez zıpladın:)Çok hoşşş!!!!

    ReplyDelete
  13. ben de gelsem yanına el ele tutuşup zıplasak ya böyle havalara. ikimiz de saf saf sırıtsak kameraya ne güzel olardı ^_^
    şirin misin, tatlı mısın nesin sen ya bi de bakiyim bana? ayva göbüşünü severim şapşal şeeeeey <3

    ReplyDelete
  14. harika görünüyorsunn :)
    bayılıyorum her fotoğrafında neşe saçmanaa :D

    ReplyDelete
  15. Merhaba Sevgi, oncelikle yorumuna gec donus yapiyor olmam icime dert oldu, soyle rahatca girip, uzun uzun yazmak istedim ben de ama hem cok yogunum hem de internet surekli elimin altinda degil su gunlerde. Ne guzel ziplamissin, ben de isterim, ayrca ben ayva gobek de goremedim, arti ben severim ayva gobek olayini : ) Comert sicacik yorumun icin cooooook tesekkur ederim, senin hayat dolu ask dolu renkli hayatini takibe bundan sonra ben de yorumlar yazarak devam edecegim : ) Pavia ya Floransa dan sevgiler : )

    ReplyDelete
  16. bi an için kendimi facebookta sanıp, aşağılarda beğen butonu aradım, çok güzeller yaa :))

    ReplyDelete
  17. zipla zipla ziplamayan fenerli :)

    http://ferhatbayram.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ne güzel çıkmış fotoğraflar, zıplarken iyi fotoğraf vermek kolay değil ama bu fotoğraflar çok hoş olmuş:)

    ReplyDelete
  19. Çok cici bir görüntü olmuş:=) Bakarken gülümsüyorum. Olsun canım biz de Türk'üz ayva göbeğimiz var ne güzel!

    ReplyDelete
  20. @Reyhan’cim, Brezilyali kiskanan, ‘ben daha cok ziplarim ki’ diyen Turk kizi diyebilirsin bak:D
    Hep sen beni gulduruyorsun, bir kere de ben seni guldurmusum cok mu? Opuyorum seni;*

    @Alice’cim, sordum anneme, Brezilya kani nesillerimize hic karismamis canim:P
    Hihi, kocaman opuyorum seni;*

    @Begum, turuncu da ziplatmis olabilir beni di mi canim;D

    @Kiymet’cim, 200’e vurmadik ama cok denedim, bi guzel yakalayalim diye;) En iyisi buydu iste;) Begendiniz ya, yetti bana;)) Enerjili, eglenceli olsun gunlerimiz canim;)

    @BonBon’um, gayet fit ama yari fitim yine de:P Hihi, yine de tesekkur edip, opuyorum canimcim;*

    @Pellora’cim, bi pozluk dinamizm o iste :D

    @KovaKadini’m, bi daha geldigimde hep beraber verelim mi bu pozu;)
    Hihi tesekkurler bebek;*

    @JD, beybikusum sen beni sevdiginden, pozumu da sevdin. Ama o hatun! Neyse;)
    Opucuk opucuk sana;*:*

    @Grace’im, hemen de tanirmissin fotograf yerlerimizi:D Sokakta hoplasam, ziplasam, cok komik goruntuler olusabilirdi:P

    @Hamide kuzum, yaptik iste bisiler:D

    @Bilge’cim, aslinda atlamaya calisma fotolarimi koysam daha cok guldururdum seni:D

    @Kitana, silinenleri ve fotograflanmayanlari saymazsak 10 tane ziplamaya calisma fotosu var :D

    @MinikKus’um, yerim senin hayalini<3 Gerceklestiririz ki biz bu hayali:D
    Eger ki gobusumu seveceksen, daha gobuslu hallerimi de koyabilirim:P

    @Aysun, cok tatlisin ya! Daha bi neseleniyorum boyle guzel sozlerle. Kocaman sevgiler, opucukler;*

    @Rococosh, hihi;*

    @Aylin’cim, ne demek, gec olsun guc olmasin;) S boyle bir yorum almak, ne guzel;)Sahane sehir Floransa’dan gelen sevgiler de;)

    @InceBelliBardak, hos geldin bloguma;) Hem de pek cici bi yorumla;) Cok tesekkur ederim;)

    @FerhatBayram, zipladigima gore degilim:D

    @Modagrafya, iyi olmayanlari da var;) Pek kolay degilmis;) Ama begenmissin ya bunlari, tesekkur ederim;)

    @Necla, hihi, di mi, Turk kizi ayva gobegi ayrilmaz butundur:D Tesekkurler canim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!