Monday, April 2, 2012

Grace&SvGLove

Evet, iste Grace Prenses'le yollari asarak gerceklestirdigimiz Pavia bulusmasi! 
Tabi yollari asan Prenses oldu burada^_^
Hem de her turlu zahmete katlanarak geldi yanima<3
Ve neredeyse bir hafta once pek tatli bi sekilde anlatti bulusmamizi, iste burada:)
Cogunuz okudu bulusmamizi ama bir de benden dinleyin bu nevi sahsina munhasir guzeli ve bulusmamizi;)

Simdi efendim, oncelikle kavusmamiz oyle kolay olmadi. Telefonla gorusmelerimiz cesitli sekillerde sekteye ugradi, bi sonuca baglayamadik.
Sonra, Italya'nin kablosuz internet ve turevlerinin berbat olmasindan oturu oradan da iletisim kuramadik.
Sonuc olarak iletisim yollarimiz kisitli ama gonuller bir olunca tum engeller asiliyor. Sms'ler de buna yardim ediyor;)

Bir gece oncesinde Prenses'in Monaco macerasina sms'lerle an be an tanik olarak gorusmelerimiz basladi.
Ertesi gun, ise heyecanla gidildi, ogleden sonra heyecanla isten kacildi:)
Vee ilk karsilasma, heyecan ve cosku dalgasi arasinda gerceklesti.

Olduk boyle bi sevgi yumagi:)

Zaferini kutlayan Grace!

HAYAT'i bulduk, her turlu halde animizi olumsuzlestiriyoruz.

Heyecan dalgasindan yorgun dusunce, meshur Cesare Gelataria'miza goturuyoruz Prenses'i;)
Aslinda hem sicak cikolata, hem dondurma, hem affogato yesin istiyoruz ama mide fesadi da gecirmesin istiyoruz. 
Sonuc olarak sonuncuda anlasiyoruz;)

Aa bi kahve icmeden gonderir miyiz seni deyip, acik hava kafesine de oturtuyoruz.
Ben katiliyorum gulmekten (ne sebeptendir bilinmez:P), Grace bebek saskinlikla bana bakiyor:D

Ben cikayim kareden Prenses tum zerafetiyle pozunu versin.
Hem arkada serenat yapani bile var;)
(Orjinal fotoda ben de varim ama komposizyon bensiz daha iyi, inanin;))

Turkuaz kupelerimiz, pembe rujlarimiz, siyah ceketlerimiz, gulen yuzlerimizle cok mutluyuz biz^_^

Basta da dedigim gibi bu hatun kisisi nevi sahsina munhasir; yani cok ozgun, cok dogal, cok zarif, cok guzel.
Bunlarin laf olsun diye soylemiyorum, gercekten her bir sifati hakkiyla dolduruyor canim Grace'cim;*


Buradaki fotograflarin bir 10kati kadar fotografimiz var herhalde, bakmaya doyamadik;)

Bizim bulusmamizi en guzel halleriyle fotograflayan, Gorilla Pod'unun keyfini cikaran HAYAT'a opucukler;*;*

Biz Grace kizi cok sevdik!
Hazir boyle sahane bir kiz bulmusken evlat edinmeyi dusunuyoruz, nasil guzel mi yeni ailemiz;))

Umarim birbirimizi tanimaktan ote gelen mutlulugumuz ekranlarinizdan size gecmistir;)
Blogumdan bir dost daha edindigim icin cok cok mutluyum ben.
Bir baska Grace&SvGLove macerasinda gorusmek uzere^_^



11 comments:

  1. ayy daha nerelere yazsam bilemedim, kıskandım kıskandım :D
    ama fotoğraflar çok güzel siz çok güzelsiniz, enerjiniz buraya kadar geliyo, seviyorum siziii =)

    ReplyDelete
  2. bir iki ses kontrol suan ne tez hocamı aforoz etmıs olmak,ne karmaya gonulden baglanmak ne de buaralar ask hayatımın top'larda olmasının otesınde cok memnunum Polyannam:)

    1)ne güzel anlatmıssın kıskandım...

    2)güldüğün konu benım sapıkca demeclerımdı :)utangaclıgından gülüverdin:)


    3)serenat yapan amcam vallahi de Hayat'ı kesiyor tut kızım bir daha o meydana cıkmayın zaten dessert menulerıde yoktu oranın tek oraya konuk gelen stylısh ıtalyanları kesmek ıcın ordayız

    4)Biraz besili bir evlatım ama olsun sevgı yumagımız Hayat Lavienrose kılıklı Polyanna ve pabucumun prensesı olarak sonsuza kadar mutlu olabılırz:)


    5)Haziranda İtalyada bir kasaba düğününe katılacağım o ara vallahıde kapınıza dayanacagım bılesın :)


    6)serenat yapan amcanın sesı guzeldı de ben nıye agzımı kapatmak ve etegımı ortmek ıcın cabalamısım bılemedım(bıroncekı koptugun benzerı foto)


    ben senınle ve hayatınla tanıstıgıma cok memnun oldum memnunıyetımız zaten kapanmayan agızlarımızdan sapsoloz hallerımızden bellı valla Hayat bıle benı sevdı ıse bu arkdaslık sonsuza kadar muhurlendı bılesınız Ist'a sizi zorakı mısafır eder bılmemne kacıncı balayınızı gerceklestırım(operasyon uzmanı olarak konusyorum )


    Belkı gunsev operasyonuna katkım olur :)



    sizi cok seven pabucumun prensesı Grace:)

    ReplyDelete
  3. Amazing outfits and photos! I love it :)

    ReplyDelete
  4. Hepinize ayrı ayrı maaaşallah, dostluğunuz sevginiz ve gülümsemeleriniz daim olsun e mi Sevgi'm :)

    ReplyDelete
  5. Kahve içerken güldüğün fotoda çok sevimli çıkmışsın :) Bu arada gayet eğelnceli bir buluşma olmuş :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Evet Grace'in blogunda görmüştüm, böyle tam bir şirinlik patlaması olmuş, şirine baloncukları çıkıyor fotolardan:))

    ReplyDelete
  7. ay canım ne kadar güzel oluyor böyle blogger buluşmaları, siz hele sınırları aşmış teee nerelerde buluşmuşsunuz ikiniz de çok mutlusunuzn yüzünüzden belli :D

    ReplyDelete
  8. ikinizide çok seviyorum kısslarrr, süper çıkmışsınız,gerçekten ne kadar eğlendiğiniz belli oluyor :)

    ReplyDelete
  9. Ne pozitif ne canlı fotoğraflar, Grace'de gördüğümde de imrenmiştim zaten...
    Mutlu ailenizin benzer karelerini görmek dileğiyle:)

    ReplyDelete
  10. O nasıl içten samimi bir gülümsemedir öyle yaa :) Maşallah ... Allah gülücükleri yüzünden eksik etmesin

    Not: Saçlarına bittim :)

    Bloğuma da gelirsin dimi ^^

    ReplyDelete
  11. @Alice’cim, oyle isterim ki hepinizi burada agirlamayi! Cok seviyorum siz sirineleri cunku<3

    @Grace bebek, bicir bicir yazdigini ben kafamda senin sesinle canlandirdim, mutlu oldum be<3 Seni seviyoruz biz, gel hadi bi daha;))

    @DisturbedStyle, thanks hun;)

    @Maya’cim, ah ne guzel dilekler dilemissin, cok tesekkur ederiz;)

    @Trendsum, tatlim tam gulmekten kopmus halim iste o benim:D

    @Reyhan’cim, efet ya, o sirine balonlar ustunde, havalardaydik biz mutluluktan:D

    @Hamide’cim, Grace’im sagolsun daglari taslari asti geldi yanima, nasil mutlu olmam;)

    @Ozge’cim, cook tesekkur ederim, opucukler, sevgiler sana;*

    @Kitana’cim, ailemiz bundan sonra daha sık bi araya gelecek diye umuyoruz;) Cok tesekkurler tatli dusuncelerin icim;)

    @Sule, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ederim icten yorumun icin. Iade-I ziyaret yapacagim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!