Wednesday, April 18, 2012

God help the girl!

Thanks to OASAP, I have a new lover!
Those shoes are just perfect in every way.
I've been wearing them for four days, with jeans, pants, skirts.


It is a fact that patent leather shoes are kind of problematic and if they are high heels, it is even worse.
That's what I always observe(d).


However, these shoes changed my mind. They are in good quality, good-looking and very comfortable.
I love them!


Ilk fotografi fluluguna ragmen sevdim. Gomlegimin asimetrik olusunu gosteren tek fotograf cunku o.
Ama zaten siz o gomlegi burada gormustunuz.

Heyecanli, yogun gunler geciriyorum.
Masa ustumdeki sanal post-it'lerin sayisi gitgide artiyor.
Yazilmayi bekleyen makaleler var.
Yarin kelli felli kimselerle (kerli ferli'ymis bu da, TDK'dan sevgiler:P) bir toplanti var, beni fena strese sokan.

Bir de gecmis bir stresim var ki sormayin! (anlatacagim zaten:P)
Pazartesi ogleden sonra ogrendim ki, sali gunu sabah 9'da doktora sozlu sinavina girecekmisim!
El mahkum, dun gittik, sinavimizi verdik.
Juri baskanindan 'ilginc bir calisma konusu' olduguma dair bir yorum aldim.
Yorumun iyi mi, kotu mu oldugunu sonuclar aciklandiginda ogrenecegiz:)


Biraz icimi doktukten sonra, 4 gundur ayagimdan cikarmadigim ayakkabilarimi arz edeyim size...
OASAP'tan gelen ikinci urunum.
Denemek amaciyla alip, uzakdogu mali ayakkabi giymiyor muyuz zaten dedigim ayakkabilar, on yargilarimi bi guzel yikti!
Rugan olup, yuksek topuk olup, rahat olan ayakkabi istatistiklerine bakarsak, pek ic acici olmaz. 
Ama bu ayakkabi bildiginiz 'outlier'!
Kaliteli, rahat, yakisikli (ayakkabilarimi karsi cins olarak degerlendiriyorum evet:))...
'Ayaga bakan dusman' verilerinde kuvvetli bir artis gozluyorum, son 4 gundur;)

Benim de enerjim dusebiliyor, gozlerimin feri gidebiliyor...



Mesgul olmayi tuhaf bir sekilde seven SvGLove'dan sevgiler....

Bir de son gunlerde bana guc veren, nese veren, sevimlilik otesinde bi sarkim var, post basliginin isim annesi:
Lutfen dinleyin, lutfen, lutfen:)




20 comments:

  1. Ayakkabilara tek kelimeyle bayildimmm! gomlekte cok hos sadece ayaklara bakmadigimi belirteyim dedim :)

    ReplyDelete
  2. oasap'ta çook güzel ayakkabılar var aslında ama en fazla 39 - 40 çalışıyorlar ki ben de genelde 41 giydiğim için cesaret edip de almadım.. kalıpları nasıl? ben de aslında oasap'tan pek bir yüksek kalite beklemiyordum ama çantası da beklediğimden daha kaliteli çıktı! bundan sonra oradan alışverişe devam :) senin ayakkabılarını da çook çok beğendim, güle güle kullan.. :)

    ps. şarkıyı da çok sevmiş bulunuyorum, hadi yeni baştan dinliyim o zaman :D

    ReplyDelete
  3. Ayakkabılara pantolonu katlayış biçimine bayıldım canım hepsinin üstesinden en güzel şekilde geleceğinden eminim enerjim hiç düşmesin çok öpüyorum!

    ReplyDelete
  4. Canim umarim sinavini ba$armi$ olursun ! ;)

    Kombinini beyendim :) Ayakkabilarina bayildim, bayildim, tekrar bayildim ^^ çok ho$lar güle güle kullan :)

    Öpüldün ! <3

    ReplyDelete
  5. Basarilar tatlim umarim supper gecer;)

    O ayakkabilar nasi sahaneler oyle asimetrik gomlegin de oyle rengine bittimmm ;)

    ReplyDelete
  6. valla canım allah kolaylıklar versin hem doktora tezinde hem de işinde... meşguliyeti seven nadir insanlardansın :D bu arada hem gömlek hem de ayakkabı çok sugarlar :D

    ReplyDelete
  7. Bu ayakkabilari alsam ben de cikarmam :) bu renk kombinasyonlu bir ayakkabi var blogger ayakkabisi:) o renklerde bant gecirerek cok guzel yapmislar hemen siteyi inceliyorum:)

    ReplyDelete
  8. ama hakkaten yakışıklıymış:D kolay gelsin kuzumaaa gerçekten yorgun gözüküyorsun ama bi kere ayakkabılar muhteşem ve gömlek über asimetrik!!! sen çok cicik görünüyosun... Bu ne demek:D her şekilde güzel gözüküyosun:) kolay gelsin tatlım:D

    ReplyDelete
  9. kuzum benım senın gozunun ferı gıtmez ayagına bakan dusmanları severek operem :) ayakkabılar mukemmel ya bız senınle hazıran 29 da su 29 euro cuya bır ugrayalım :)buarada araba kıralayacagız sızde haftasonunuzu bosa cıkarsanız cok zupper olmaz mı senın blog yazını mahvetmeyı nasıl bılıyorum asımetrık gomlekler zaten cok sık arkası kalcamı ortuyorya oyuzdendır sevgım :) bız senınle maclarenlı phd unvanlı anneler oalrak 3 seneye pavia yollarını eskıtecegız

    ReplyDelete
  10. Harika harika,bayildim Sevgi'cim ^*^

    ReplyDelete
  11. Ayakkabılara bayıldım ve bol şans canım;)

    ReplyDelete
  12. aYAKKABILAR ŞAHANE OLMUŞ. dEĞİŞİK ÇALIŞMA DEDİYSE KESİN BEĞENMİŞTİR :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. baştan aşağı tek tek inceledim çok beğendim. en önce de saçlarına tekrar hayran oldum:) seni gördükçe saçımı kestiresim geliyor.ayakkabılar da poz verdikten hemen sonra latin dansına başlayacakmışın hissi yarattı bende. çok beğendim. bir önceki posttaki kolyeyi de çok beğenmiştim. OASAP her an bir müşteri daha kazanabilir:)

    ReplyDelete
  14. Hey sweetie! You have a very beautiful blog with a lot of inspiring posts! I am your newest follower:) If you want, you can follow me back, I'd be very happy!

    ReplyDelete
  15. ayakkabıların şahane yine :) umarım o sözlü sınav da süpersonik geçmiştir yahu, belli ki çok çalışıyorsun en güzeli en iyi en şahanesi olsun!

    ReplyDelete
  16. Sarkiyi dinledim ve cidden cok sevdim, dinlerken de esim duydu, aaa sen benim CD mimi dinliyorsun dedi, megersem o coktan biliyormus, diger sarkilarini da dinletti bana : ) Outfitine gelirsek, mora takildi gozum ve de ayakkabilarina tabiki, cok yakismis hersey : ) Gorevlerinde, sinavlarinda basarilar, umarim sonuclar cok iyi olur : )

    ReplyDelete
  17. papilerim yakışıklı oldugu kadar rahat da diyosun :) çok cicilermiş kelebegim, güle güle agrısız zıplamalı eylenmeli günlerde giy emi ^_^
    bide benim de bu aralar gözlerimde fer, ayaklarımda derman, saçlarımda hacim yok:( napacaz bu meşguliyeti sevme hallerimizi hı?

    ReplyDelete
  18. opppsssssssssss ayakkabıalrına bayıldım bayıldım cok yahusuklu hakıkaten

    kolyen de gozumdenkaçmadı tabı beybım

    ReplyDelete
  19. @NYTurca, hehe:D Tesekkur ederim canim benim;)

    @Eda’cim, ne gec cevap verdim bu soruna:( Kusura bakma lutfen. Ben 38 giyiyorum canim, oyle aldim, cuk oturdu. Aynen dedigin gibi, ayakkabidan bu kadar performans beklemiyordum ama cok iyi! Daha alacaklarim var benim de;) Cok tesekkur ediyorum;)

    @BonBon’um cook tesekkur ederim! Enerjim sona dogru dusse de, yogun gunler bitti canim. Istedigim gibi gezecegim sizleri;) Opuyorum;*

    @Ceylan’cim, eveet basardim sinavi!;) Tatlim benim cok tesekkur ediyorum, opuyorum seni;*

    @Pellora’cim, icten dileklerinizle artik bi PhD adayiyim;) Ben de gomlegimin her yerine bayiliyorum canim. Cok tesekkurler;*

    @Hamide’cim, daha doktoraya yeni girdim, du daha tez falan yok ortada:D Cidden seviyorum mesguliyeti, her seyi yetistirebiliyorum oyle zamanlarda;) Cook tesekkurler seker;)

    @Lulu’cum, hala seve seve, bir sey olacak diye de korka korka giyiyorum! Ya evet o ayakkabiya da begeniyordum ama bud aha afili geldi bana;)

    @Hande’ciim nerlerdesin sen? Ozledim be bebek;* Konusur gibi sirine yorumlarinlarini da;)
    Cok tesekkur ediyor, opucukler gonderiyorum sana;* Yakinda yorgun gozukmeyerek burada olacagim;)

    @GracePrenses’im, senin gelmeni bekliyorum 30€’cu icin:D Gerisini de konusacagiz seninle;*<3

    @FerahFeza’m mutlu oldum begenmene<3

    @YerdenUzak, canim benim cok cok tesekkur ederim, sans dileklerin yerini buldu;)

    @Viva, tesekkur ederim tatlim;)

    @Trendsum, cok tesekkur ederim! Begenmis begenmis;)

    @AcemiTerzi, ay ne tatli yorumlarda bulunmussun;) Saclarimi cook uzun yillar uzun kullanmistim. Simdiki haline iyi ki gecmisim diyorum;) Benzer saclarimiz varsa, hic durma kestir;)

    @Laura, thanks a lot for stopping by my blog;) I’ll stop by yours too;)

    @Laci’cim, supersonik gecti canim;) PhD adayiyim artik;) Cok tesekkur eder, opucukler gonderirim;*

    @Aylin’cim cok cici sarkilari var di mi;) Cok tesekkurler canim, Italya’da en az 3 sene daha kalacagimiz kesinlesti;)

    @MinikKus’um, yakisikli pabuclarimin hiic bir eziyeti yok bana, seviyorum onlari<3 Aaa daha yeni gordum ben seni, her seyinle tastamamsin; sahane saclar, fir fir gozler;) Benden kocaman opucukler onlara;*;*

    @KovaKadini’m, cok yahusuklular ablasi;))Ayh kova kadinisin sen, kacar mi senden;)

    ReplyDelete

I♥Comments!