Monday, April 23, 2012

Fresh

Yes, we all know 'mint' is on top of every trend in these days.
Some people are already sick of it, some still loves!
I still love it!
It is fresh as mint candy!

Biliyorum artik cogu kimse 'mint' basligi, rengi, yazisi falan gormek istemiyor. 
Ama ben daha bikmadim;)
Mint dedigimiz nane degil mi? Tamam renkleri farkli ama hisleri ayni.
Her ikisi de bi guzel ferahlik veriyor insana.
Bembeyazlara burunmus olmanin, corapsiz etek, elbise giymenin rahatliginin, dar deyip geri gonderilecekken  pek tatli blogger'larin tweet'leri sayesinde genisletilen yeni ayakkabilarin da etkisi var bu ferahlikta!






10 gun once cekilmis fotograflari bugun yayinliyorum ya, aferin beni ise duskun caliskan halime;)

Cocuklar gibi sen basladigimiz bu hafta, icimizdeki, cevremizdeki tum cocuklarin hep sen oldugu gunlerin belirtisi olsun! 23 Nisan'imiz kutlu olsun!


15 comments:

  1. :) Ben biraz bıktım mintten ama yine de görmek insanın içini ferahlatmıyor değil:))
    Çok güzel olmuş bu kombin pek ferah pek bahar gibi:)

    ReplyDelete
  2. nereden başlasam bilemedim! ceket-şapka-kemer uyumundan başlayayım en iyisi :) pek hoş olmuş, tonlar farklı olsa da birbirlerini çok iyi yakalamışlar :) bileklikler böyle köpüklü denizleri çağrıştırdı ayrıca
    mavilerin arasında inciler falan, çok cici :) bir de "love" temalı her bir şeye dünden hayranım, yüzüğün de gözden kaçmadı :) biliyor musun bu bloglar bizi epey geliştirdi bence, epeydir çok "tam" kombinler yayınlıyorsun epey tatlı ^^ bir de ayakkabılarını iyi ki geri yollamamışsın, şahane duruyorlar :) böyle mint'e kimsecikler doymamıştır bence, zevkine sağlık şekercim :)

    ReplyDelete
  3. ah canım çok cici olmuşsun çok beğendim kombinini :))

    ReplyDelete
  4. canım ne güzel olmuşsun çok tatlısın :)
    öpüyorum :)

    ReplyDelete
  5. ben hiç bıkmadım mint renginden, rahatlatıyor beni. Sana da pek yakışmış. Pek beğendim...

    ReplyDelete
  6. Bu kadar 'ferah' yazinca bende geliyim dedim :PPPP
    Harika olmussun Sevgi'cim,her zamanki gibi,canta ve hirka super olmus, ayakkabilar da oyle,bende mint'ten bikmadim,bende seviyorum ama benim renklerim canli renkler sanirim :)

    Optum ^*^

    ReplyDelete
  7. haklısın kuzummmmm ferah en doğru tanımlardan biri :) çok yerinde bi kullanım sen gene iç açıcısın :) operim :)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Beyaz elbise ne kadar çooook yakışmış öyle ve ben seni ne kadar özlediğimi farkettim şuan :(

    ReplyDelete
  9. ben seviyorum mint postlarını çünkü herkesin yorumlama şekli farklı :)
    çok sevdim kombini canım

    ReplyDelete
  10. Wow tatlim, harika görünüyorsun! Ayakkabilarina bittim! Bu kombini böylece bende giyerdim : D

    ReplyDelete
  11. renkeler ınsana huzur verıyor gercekten...blogunu yenı buldum bende bekleırm...ıcım acıldııı

    ReplyDelete
  12. Canım bayıldım ben senin bu kombinineeeeee. vallahi acık söyliyim bende mint den bıkmadım ve hala yeni sezondan mint rengi hiç birşey almadım :) bakalım ben ne zaman bu renge geçiş yapabilcem :))) şu ilerim biraz rahatlasaydı da alısverişe cıkabilseydim :S

    ReplyDelete
  13. Kesinlikle ben de bıkmadım! :))) hele bir de böyle özenli, güzel bir kombinde nasıl bıkabilir ki zaten insan? :) incilerle mint ve mavinin diğer tonları hem çok soft hem de zarif olmuş SvG'cim. Bir de o yakadaki leopar dokunuşuna, broşa ve şapkanın altından doğal bir şekilde dökülen buklelerine bayıldım ben :))

    ReplyDelete
  14. offff pofffffff cok ygunum ya
    ozledım senı sevgımmmmm
    sapkanı severım senın

    ReplyDelete
  15. @Mocha, her bi kombin farkli gorunuyor benim gozume. Benim asil biktigim ‘ bu senenin rengi mint’ diye sayisiz post gormek oldu sanirim;) Eh ben de seni ferahlattiysa bikmis olmana ragmen, ne mutlu bana;)

    @Laci kiz, ben bu mavi tonlarini ayni sanip giyiyorum, sonra bi bakiyorum fotograflarda bambaska:D
    Hiii, bilekliklere buldugun tanim ne de sahane olmus! Her taktigimda oyle hissederim ki artik;)
    Ya ben de gecenlerde ayni konuyu dusundum Laci’cim, bloglar gelistiriyor insani. Bir Atlantic-Pacific kadar yol katedememisiz ama yine de yukselis var;)
    Yorumlarinin her biri icin tesekkur edip, sevgilerimi yolluyorum bebek, klavyene saglik;))

    @Hamide’cim, pek cok tesekkurler;)

    @Ebru’cum tesekkur ediyor, opuyorum;*

    @Ebygale, bu rengi avataji ferahligi cagristirmasi olacak sanirim, hemen bikilmayacak;) Cok tesekkurler canim;)

    @Ferah’iim, hos geldin, ferah konulu post’uma<3
    Bak mint’te de yesil baz var, sen seversin;) Capcanli renklerle Turkiye’den bize seslenmeni bekliyor, koccaman opuyorum;*

    @Begum kuzum, ferahlatici, ic acici olmusum o zaman:D Saol bebek, opuyorum;*

    @BonBon’um, ben de senin her gun guncellemelerine baktikca ozledigimi hissediyorum ve bir sonraki Ankara gezimi iple cekiyorum;)

    @PembeFiyonk, degil mi? Ben de farkli yorumlamalar gormeyi seviyorum. Cok tesekkur ederim Pembe’cim;)

    @Viva’ciim, cok tesekkur ederim, gupguzel yorumun icin;*

    @KokosKelebek, hos geldin bloguma;) Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin, iade-I ziyaretimde gorusuruz;)

    @SWL, tatlim mint bir seyler alinca insan durduramiyor kendini. Bir de her yerde olunca, almak kacinilmaz. Senin almama dirayetini tebrik ediyorum:D Bir de tesekkur ediyorum cokca;)

    @Giz’cim, senin mint yorumunu gordukten sonra daha da bayildim ben bu renge!;) Yine ozenli bir yorumla mest ettin beni;) Kocaman sevgilerimi, tesekkurlerimi, opucuklerimi gonderiyorum<3

    @KovaKadini’m, ben de seni ozledim, ne az iletisimdeyim bu aralar, azicik durteyim ben seni;)
    Kocaman opucukler, simdilik buradan;))

    ReplyDelete

I♥Comments!