Friday, April 6, 2012

Feeling vintage

I cannot stop myself getting inspired by the past while wearing those jeans.
Even I want to make an outfit with a simple white top and those jeans, I still feel vintage!
I guess I did it again with polka dots and real vintage clutch. 
Hope I can change this after making all possible vintage combinations:P


Dimagim tutuluyor bazen hiic yazamiyorum. Iste o zaman keske icime bi MinikKus kacsa diyorum:P 
Gecenin bu saatinde post yapmak pek dogru bir sey degil belki de. Hem yorgunlugun hat safhasindayim, hem lenslerim kurumus, gozumu acitiyor. 

Alelacele bu post'u yazma sebebim biraz gunu gunune kayit tutmak istememden kaynaklaniyor sanirim. 
Cunku bazi durumlari bu tarihle iliskilendirmek isteyebilirim.
'Aa bak yari-ispanyol paca pantolonumla, puantiyeli gomlegimi giydigim gun olmustu o olay' gibisinden...
Gunun bitmesine surada 1 saat kalmis, henuz bir olay olmadi ama belki ertesi gunune tekabul eder o olay:P

Bu pantolonu hep ayni hislerle giyiyorum; eskilerden hislerle...
Sanirim, puantiye gomlek ve vintage canta ile eskilere yeterli gondermeyi yaptim:)





An old necklace from my hubby which makes a lot of noise while walking, even working!
But I love it!

Bu kolyem daha once bloguma konu olmustu; 'parcalayayim mi' demistim. 
Asil durumu ise sudur:
Turkiye'de HAYAT'la ayni sirkette calisiyorduk, odalarimiz koridorum birer ucundaydi. HAYAT bana bu kolyeyi almisti, sen gelirken anlayayim diye.
Bu kolye sanki sarki besteler gibi, her turlu sesi cikariyor;) Ama yine de pek seviyorum onu.


Our biking road, with the lovely pinky trees....

Bisiklet yolumuzun bir kismi bu pembe cicekli agaclarla kaplanmisti, hem de kokulusundan

Gunesi Turkiye'ye gondermistim, geldi sanirim di mi? Bizim buralarda degildi bir kac gunlugune...
Aksam ustu is cikisi soyle bi ugradi bize. Foto cekmemize izin verdigi icin tesekkur ediyor, tekrar bekliyoruz onu;)
Musmutlu, gunesli haftasonlari hepimize;)

Bon weekend!



17 comments:

  1. canım ya çok şık olmuşsun puantiyeli tüm parçaları severim ama hiç yoktur bende biliyormusun :) en kısa zamanda almalı... ispanyol paça pantolonu sevmem ama o da yakışmış anam sana :D bu arada kolye çok tatlıı arkadaşını kutluyorum ben bayıldım nerden almış ki acep kalmış mıdır ben de alsam...

    ReplyDelete
  2. Her zamanki gibi çok şıksıın ve bol enerji saçıyosun fotoğraflardaa! :) Vintage demişkenn saçlarını çok sevdiğimi söylemeden geçmiyeyim! :)

    ReplyDelete
  3. Puantiye askina cok sekersin gene :) agaclar ne guzel ciceklenmis bayiliyorum su goruntulere!

    ReplyDelete
  4. Tam bir bintte gunu almış, hayatın sana kolyeyi aldığı zamanki düşüncesi pek hoş, nazar değmesin size

    ReplyDelete
  5. yine çok cicisin fıstık.. senin aksesuar seçimini ve kullanımını çok beğeniyorum. birde kedi gözlük ne güzel gitmiş yüz şekline ;)

    ReplyDelete
  6. Böyle şıngırtılı sesleri seviyorum ben topuk tıkırtısını da severim mesela Sevgicim.. ondan kolyeni de çok sevdim..

    ReplyDelete
  7. ay senin içinde Mİnik Kuşlar sürüsü var kuzum :) Sen enerji fışkırıyorsun zaten:) çok vi,nt5age olan bu kombin pek pek tatlı hele kolyenin anlamı pek hoş:) çantaya aşık oldum demişmiydim???



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tatlumm ne güzel fotolar hele o çiçekli ağaçlara bayıldım beni de alın oralara bırakın sokağa yeter:) çantana bayıldım ispanyol paça konusunda hala önyargılarım var:) sana yakışmış sevdim :)

    ReplyDelete
  9. Bluzun cok sIk duruyor tatlim!! : )

    ReplyDelete
  10. ayyy ilham ustune ilham gelior sana baktikca :D cok cici olmusun yine! pantolon gomlek ikilisine bayildim, cantanda cok cok guzel :)
    Agaclar harika zaten, keske her yer oyle pembis pembis olsa demi:):)
    Optum seni kocaman!

    ReplyDelete
  11. Kolyen cok guzel, sakin parcalama! Hem anlami hem durusu... cok sevimli :)
    unutmustum yazmayi :P hemen yazdim:D

    ReplyDelete
  12. bizim de havalar superdi simdi berbat gene:( uhuu:)
    bu kombin sana cokk cokk yakismis canim benim
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete
  13. puantıyeye bayıldıgım ıcın o guzel buluzune de bayıldım ama senın resımlerınde en cok sevdıgım sey sacların ve yaydıgın enerjı..kolyenı de parcalama bence :)

    ReplyDelete
  14. Şimdi bu kolyenin aynısında ben de var hatta İspanya'daki Stradivarius'tan almıştım!!Bluzle uyumunu çok sevdim ama!
    Bu arada konuyla alakasız belki ama bloguma bıraktığın son yorum benim için çok önemliydi.Düşüncelerini paylaştığın için tekrar teşekkür ederim sana. :)

    ReplyDelete
  15. Bu kolyeye tek kimeyle bayıldım keşke ben de bir yerde bulabilsem, ayrıca puantiyeli gömlek de çok güzel.

    ReplyDelete
  16. aahah seni yerim ben :)) valla içine kaçarsam patlarsın bence hehe:P
    bu pantolon sana çok yakışıyo, puantiye zaten en sevdigim, modeli rengi önemli diil. bide cateye gozluklerini sevdim, çıkar onu bebeyim:)
    sen fotograf cekince beni dürt, ben senin için yazarım bişeyler, zaten yazamadıkça patlıyorum burda :P
    öptüm seni şirinlik muskası arkadasım, güzel vede günesli bi haftanız olsun, bol bol fotograf çekin iyşallah.

    ReplyDelete
  17. @Hamide’cim, ama olur mu hic oyle, sevdigin seyden en az 3 tane olmali. Hadi bi alisverise git sen;)
    Kolye cok tatli amaa sanirim gozunden kacti, yoksa bilirim dikkatli bir okuyucu oldugunu;) HAYAT arkadas degil ki, es;) Bi de yillar once almisti, Stradivarius’tan:) Yani cok buyuk ihtimal kalmamistir;)

    @Kubi’cim, cook tesekkur ederim, boyle dusunmene p ek sevindim;) Himm, son cumleden saclarimin vintage oldugunu cikarim yapacagim sanirim;) Pek tesekkurler o zaman;)

    @NY Turca, tatlim cok tesekkur ederim yine;) Evet ya, hem guzel gorunuyorlar, hem guzel kokuyorlar;)

    @Lulu’cum, cok tatlisin ya;) Icten dilegin icin bin tesekkurler<3

    @Seval’cim, cok mutlu oldum begeninle;) Kedi gozluk bana da hep uyuyormus geliyor, yuzume en iyi giden sanirim. Depolayayim bari biraz;)

    @Pellora, canim hem topuklar, hem de bu kolye varken ayakli muzik sesi gibiyim zaten;))

    @Begum’cum, hihi;)) Ama bazen civildamayabiliyorlar iste;) Cantaya askini iletmemistin daha once, ben iletirim artik:P
    Cok tesekkurler kuzum benim;*

    @Cemre, tatlim gel, cok sokagimiz var boyle;)
    Ya aslinda benimki ispanyol paca sayilmaz bile. Bi dene boylesini, belki seversin;)

    @Viva’cim cok tesekkur ederim;)

    @Kiymetli Kiymet’cim, yine ne tatlisin sen! Ilham perim sana da ugruyorsa, ne mutlu bana;)
    Meral etme tatlim, parcalamam artik;) Cok tesekkur ediyor, kocaman opucukler gonderiyorum sana;*

    @Pelin’cim, o sizdeki hava bize geldi simdi:(
    Olsun, mutlu eden yorumlarim var benim;) Tesekkurler tatlim;*

    @Zeys, ayh ne guzel yorum! Benim icin giydiklerimden daha onemli olan noktalara degindigin icin cok tesekkur ederim;)

    @Melis’cim, bana kolyenin nereden alindigini hatirlattin;)
    Tatlim blogundaki yazi icin ve sonrasindaki beyin firtinasi icin ben tesekkur ederim;)

    @Modagrafya, kolye yillar once alindi canim, bulmak mumkun degildir sanirim:/

    @MinikKus’um, patlamam ya, az dozaj alirim;)
    Bu pantolonu iki kat sevdiren sizlersiniz yahu! Mest olarak giyiyorum;) Puantiye de her eve lazim zaten;)
    Aha aldim sozumu, bulasacagim sana haberin olsun;)
    Opuyorum seni caaanim cikcik kusum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!