Sunday, April 15, 2012

Day-6 & Day-7 Lunch with Shadow

I guess, 6th day was an easy challenge topic!
I had a delicious Italian pizza with Italian flag colors;)

And the shadow as 7th day...was not easy since there has been no sun shine for three days!
Yet, here is a lovely photo of us taken by me;)

Hafta sonu bitmeden, hafta sonu fotograflari gelsin.
Temalarimiz baslikta: Oglen yemegi ve golge...

Yemegimiz Milano'da en sevilen pizzacida yenilen 85 numarali uc renkli, has be has Italyan pizzasidir:
Yesil ispanak, beyaz 4 peynir, kirmizi biber.


'Golge' temamiz ise 3 gundur gunes yuzu gormeyen Pavia'da golge olusumunun mumkun olmamasi nedeniyle sekteye ugramistir.
Ama benim cektigim, bu pek anlamli bu fotograf 'golge' temasinin altindan kalkar sanirim, di mi;)

Pek yakinda gorusuruz.
Ciao!



9 comments:

  1. o pizza bütün gün boyunca gözümün önünden gitmeyecek!:)

    ReplyDelete
  2. oh my goshhhhhhhhhhhhh acıktım ağzımın suyu aktı...



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Aaa tamamen bilmeden dün ben de gölge fotoğrafımızı çekmiştim instagramda :) Ama seninki daha sanatsal pek beğendim :)

    ReplyDelete
  4. Şimdiye kadar en çok beğendiğim resim belli oldu!! ;)

    ReplyDelete
  5. vay anasını yaa avrupayı karış karış(abartmıyorum ciddi ciddi yürüyerek gezdik gittiğimiz heryeri) gezdim de italyada pizza yemeden geldim domuz yağı ve katkıları korkusundan. keşke gitmeden senden tavsiye alsaydım hangi çeşitleri yemeliyim diye:) bir de gölge fotoğarafına bayıldım

    ReplyDelete
  6. hoppaaa o nasıl pizza öyle. ay ağzım sulandı buradan bakınca bile. bi' de tam italyan pizzası incecik bak numnumnum akşam pizza mı söylesem ne yazpsam :)

    bir de o gölgeli fotoğraf ne cici öyle, maşallah ve maşallah ^^

    ReplyDelete
  7. Cok guzel kalkmis altindan valla, ben golge fotograflamayi cok severim : ) O pizzayi da nasil canim cekti simdi, aksam yemegi vakti, allahtan annemin koftelerinden cikarmistim da o pizzanin yerine gecicek lezzetli bir yemegim var seyahat donusu : )

    ReplyDelete
  8. @CMOS, affet beni o zaman:P

    @Begum kuzum, benim de benim de!

    @Shopaholic, aa olmaz sizin golge fotograflarinizi da gorelim;) Cift olarak fotograflariniza sanat kattiginizi dusunuyorum zaten;)

    @JD, hangisi hangisi:P

    @Grace’im<3<3

    @Acemi terzi, ya aslinda pizzada kullanilirsa zeytinyagi kullaniliyor. Bir de etsiz secenek o kadar cok ki! Keske yiyebilseydin:/

    @Laci kiz, Roma tatilinden hatirlarsin boyle pizzalari;) Hem de tam senlik bu!
    Hihi tesekkur de ederiz;)

    @Aylin, hihi biz Turkler Turk yemegi gorunce hemen Italyan yemeklerini bi koseye gondeririz ;) Ama koftelerimiz lezztli, hele ki anne elinden cikmissa di mi;))

    ReplyDelete

I♥Comments!