Friday, April 13, 2012

Day-5 Tiny

Here is my 'tiny' Fontana di Trevi as the photo of Day-5!
I bought this tiny charm from a little shop during one of my Rome trips. 
I love it a lot and I wear it every time I go to Rome. 
I feel like it brings luck;)
Today's photo theme was so inspiring, I hope you liked my photo^_^

Gittikce eglenmeye basladim ben bu 'challenge'da!
Bazi gunlerin konulari oyle ilham verici ki, yaraticiligima pek guzel eslik ediyorlar;)

Iste bugunun 'minik' konulu fotografi...

Minigimiz, bizim 'Ask Cesmesi' olarak bildigimiz Roma'daki unlu 'Fontana di Trevi'.
Roma'yi 2. ziyaretimizde, minik objelerle dolu bir gumuscuden almistim bu kolye ucunu. 
Her Roma'ya gittigimde mutlaka takarim 'Ask Cesme'mi;) Sansli yapar beni!
Bir sonraki gidisimde yine ugrayacagim o dukkana ve Roma'yi bana getiren baska hatiralar alacagim.

Umarim bu fotograf benim oldugu kadar, sizin de hosunuza gitmistir;)




10 comments:

  1. kesinlikle sevdim okadar minnak okadar güzelki kolye ucun hep sana şans getirsin emi:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Çok güzel birşeymiş aşk çeşmesinin hayranı hatta bir roma hayranı olarak (bknz : Elidanın aşk çeşmesi http://aelidaa.blogspot.com/ ) çok beğendim güzel günlerde kullanınız :)

    ReplyDelete
  3. bu kadar minik olup bu kadar çok ayrıntıyı içinde gizleyen muhteşem cicilikte bi kolye ucuymuşki bu ^.^
    bunu da beyendi ben <3

    ReplyDelete
  4. Çok güzel bir kolye ucu...Güzel günlerde kullan...:)

    http://jasmineofsmyrna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cok hos bir resim yaratmissin cidden, arkadaki kartpostalmi, yoksa google map mi? : )

    ReplyDelete
  6. @Begum’cum, minnak tam bu kolye ucluk bi kelime:D Pek tatli di mi;)

    @Elidaa, Roma asiklarina hep lazim boyle bir ask cesmesi, hep yanimizda tasiyalim diye;) Cok tesekkur ederim.

    @MinikKus’um, cok dikkatli bakarsan, mini adamlari bile gorebilirsin:D Seviyoruz ask cesmemizi;)

    @Alice’cim, cok cici ablasi:P

    @Jasmine of Smyrna, hos geldin bloguma;) Cok tesekkur ederim;)

    @Hamide, tesekkurler tatliiim;)

    @Aylin’cim, o Roma gezi kitabimizdaki fotograf. Cok mutlu oldum begenmene, cok tesekkur ederim;)

    @JD, hihi evet oyle beybikus;)

    ReplyDelete
  7. bayıldımm pazar günü italyaya gidiyorum bu tarz bişey bulursam mutlaka alıcam :)

    ReplyDelete

I♥Comments!