Thursday, April 12, 2012

Day-4 Someone who makes you happy

Everybody's guess for today's photo theme was 'my hubby', of course!
Surely, he is the first one making me happy, everyday!
However, as a challenger, I wanted to make a surprise for today's theme.
Here is our Portuguese friend who made both of us happy today by bringing a bottle of Porto wine and an awesome taste we had never tasted: 'Pipocas Doces', i.e. Sweet Popcorn!
I may never want salty popcorn again!

Thank you Ricardo, you made our day;)

4. gunun konusu 'sizi mutlu eden birisi' olunca akla ilk gelen tabiki HAYAT oldu. Tahminleriniz bu yondeydi sanirim:)
O, tabii ki her gunumun ilk mutlulugunu veren can es!

Ama bu 'challenge'in amaci yaraticilik ve gunluk fotograflar oldugundan, sizi sasirtmak istedim.

Bugunun fotograf modelligi, sadece beni degil, bizi mutlu eden Portekizli arkadasimiz Ricardo'dan!
Taa Portekiz'den bizim icin getirdigi Porto sarabi ve ilk kez tattigimiz tatli patlamis misirla pek sevindirdi bugun bizi:)
Tatli patlamis misirdan yedikten sonra bir daha tuzlusunu tercih etmeyebilirim:)



Mutlu olmak, mutlu olmak isteyen icin ne de kolay.
Pembe gozluklu Pollyanna degilim ama kucuk detaylarla mutlu olmayi seviyorum;)

Be happy with every little detail!


6 comments:

  1. Evet surpriz oldu, ben Hayat i dusunmustum cidden : ) Tatli misir hic yemedim, merak ettim simdi. Posta detayini ben de seviyorum burada : )

    ReplyDelete
  2. hehe süpriz oldu:) tatlı mısır uzun zaman oldu.TR'de yok galiba.ya da bilen canlar söylesin hangi markette olur:)

    ReplyDelete
  3. Tatlı mısırı bi ara bilkent cinebonusta yiyorduk ama halen var mı bilemiyorum..foto süpriz oldu süper oldu Sevgicim ;)

    ReplyDelete
  4. aahaaha hakkaten de şaşırdım arkadasını görünce, hayatın şebelek bi pozu var sanmıştım sizi şaşırtmak istedim diyince:)
    tatlı mısırı merak ettim, şeker koysak olur mu acaba, şimdi evde deniyim diycem ama mındar etmiyim güzelim patlamış mısırı :))

    ReplyDelete
  5. aman ricardo canım ricardo bu durumda yani böle noel baba gibi:) ama şaşkınlık büyük:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. @Aylin’cim, aslinda daha sasirtici olsun isterdim ama bu geldi elimden;) HAYAT daimi mutluluk vericim tabi;) Tatli misiri Portekiz’e gidersen deneyebilirsin ama belki Esselunga’da da vardir:P
    Cok seviyorum o posta kutularini; hem nostaljik, hem pratik, di mi;)

    @PembeFiyonk, canim ben de ayni arayis icerisindeyim buraki marketlerde. Cok guzel bisi degil mi bu tatli misir?

    @Pellora’cim, bak bunu hic bilmiyordum, bu da bana surpriz oldu;) Burada bulamadim, belki Turkiye’de bulurum;)

    @MinikKus’um ne demek sebelek poz ya:D Gerci HAYAT beni her haliyle mutlu eder ama^_^
    Bak ben de deneyecegim bu tatli misiri, yapip sana haber veririm;)

    @Begum kuzu, Ricardo’cugumuz bize Nisan’da Noel yasatti :P

    ReplyDelete

I♥Comments!