Wednesday, April 11, 2012

Day-3 Mail

Here comes the Day-3 for Challenge: Mail...
And my inspiration is the mail boxes all over Italy which makes super easy to send lovely post cards.
Hope you like it!

Mail denilince akla ilk gelen e-mail olabiliyor.
Ama o bizim Turkce'mize yerlesmis hali.
Mail posta aslinda...

Italya'daki sevdigim ayrintilardan.
Her daim yaninda pulun bulunacak, gittigin yerlerden kartpostallar gondereceksin sevdiklerini, cabucak. Degil mi?
Ustelik bu posta kutularindan bir hayli var her yerde, bizim caddemizde bile 2 tane var!
Posta temasinin bana verdigi ilham da boyleydi...

Umarim seviyorsunuzdur fotolarimi^_^

Iyi geceler;)

Buona Notte:)


7 comments:

  1. Burda da sokaklarda var bu posta kutularindan :) evet seviyoruz fotograflari tabi kiii ;)

    ReplyDelete
  2. Tr olsa o kutuları kırar. mektupları bağıra bağıra okurlardı :)

    ReplyDelete
  3. Buna bayıldım bayıldım <333
    Bunlardan bi tane bulup bizim evin girişine takmak istiyorum hatta:)
    Severim seni de fotoğraflarını da, aynen devam!

    ReplyDelete
  4. fotograf güzel, obje güzel, filtre hepsinden güzel sanki ^.^
    tam alınıp evin kapısına asılası bişey bu <3
    ellerine saglık, seviyoruz tabi seni de fotograflarını da :)

    ReplyDelete
  5. çok hoş ki :) İtalyanca Aşk Başkadır'ı okurken bana neler çağrıştırdı bu resim bilsen :) bir de Postcrossing'den postalanmayı bekleyen kartpostallarımı anımsattı, reminder oldu bana :) sevgiler çok :)

    ReplyDelete
  6. Çok hoş bir kutu, bir arkadaşım göndermişti bana o dediğin pullu kartlardan hem de İtalya'dan:) belki bu kutuya atmıştır:)

    ReplyDelete
  7. @NewYorkTurca, niye Turkiye’de yok diye hayiflaniyorum o zaman, di mi ama? Hihi tesekkur ederim canim benim<3

    @PembeFiyonk, oof cok guldurdun beni:D Yukaridaki hayiflanmanin uzerine cila oldu:D

    @Funda’cim, ben sokup getireyim birini:P Ben de seni seviyorum Funda bebek;*

    @MinikKus’um, Funda’yla yine telapatik bi durum icine girmissin; gardroblarinizdan sonra, istekleriniz, deyisleriniz bile ayni oldu. Yerim be sizi! Severim de! Bu posta kutularinin minyaturlerinden bulacagim size:D

    @Maya’cim, aa bak ben hatirlamiyorum bu detayi kitaptan;) Demek ki Italya’daki kisimlari unutmusum:P
    Hadi postala bakalim kartpostallarini, unutma!;)

    @Kitana’cim, bak kesin bunlardan birinden gondermistir! Ben turistik gittigim sehirlerden, hep gondermek istiyorum, daha basaramadim:/

    ReplyDelete

I♥Comments!