Tuesday, April 10, 2012

Day 2- Colour

Challenge Day-2: Colour...
I had a morning brainstorming for that theme. When it is called as 'colour', it first comes to my mind as red, blue, yellow etc.
Should I shoot my favorite colour? Or Is it supposed to be my favorite colour? One colour or rainbow?

Then, I wanted to have the photo of  Day-2 with a main colour, god of the colours (as for me;)): BLACK!

Hope you like my presentation for Day-2;)



2.gun fotografi: Renk...
Sabah 'renk' temasinda nasil bir fotograf koymaliyim diye dusundum. Hangi rengi en cok seviyorum? 
Ya da en cok sevdigim rengi mi koymaliyim? Tek renk mi, rengarenk mi?
Hep sari, pembe, kirmizi, mavi, yesil gibi 'renk'li renkler dusundum.
Hatta rengarenk fotograflar da cektim sabahin korunde;)

Ama simdi o renkler yerine, benim icin renklerin babasini temsil eden rengi koymak istedim; SIYAH!
(Renklerin anasi da beyaz benim gozumde:P)

Hafta sonu HAYAT'in cektigi, benim de pek begendigim bu fotograf olsun bugunun 'challenge' fotografi...

(Iki renk dedim ama sacim bildiginiz kizil:P)


15 comments:

  1. fıstıkkk bu ne güzel bluzz. sırtı şahaneee..
    benim içinde renk dedin mi önce siyah sonra beyaz.. gerisi yardımcı oyuncu :)

    ReplyDelete
  2. Çorapların çook şirin. Böyle üstten bakınca danteller falan über sexy :)
    Alta inince yaramaz bi çocuk edası ;)
    Kızıl saçlar ise arkadaki yüzü bir önce görme merakı uyandırıyor :)

    4 numarada hangi fotografı koyacağını biliyorum. Tabikiii beni :)

    Şaka şaka Herkes tahmi etmiştir gerçi bide ben söyleyim HAYAT'ını

    ReplyDelete
  3. bu meydan okumalara, hodri meydan demek isterdim :D
    ama zevkle bakınmakla geçineceğim :)

    çoraplar çoraplar!!!!

    ReplyDelete
  4. sevgi kelebeğim pek güzelsinnn:))) çok hoş bu poz bayıldım duruşa çoraplara dantele:)))




    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. çok güzel olmuş, peri kızı gibisin :)))

    ReplyDelete
  6. Just discovered your blog. Your style is amazing. I am your new follower. Rock on. x

    ReplyDelete
  7. O ne muhteşem bir çorap öyle :O

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. vuuuu!!!! nesini begenmedin sen şimdi bu fotografın sorarım sana sevgi insanı, hı?
    o çoraptan bende istiyorum ayrıca taam mı ^.^

    ReplyDelete
  9. siyahı severim ama diğer renkleri de severim ve ben bu fotoğrafa bakınca arka fonda gördüğüm pembe lila arası o soft renge bayıldım. çok hoş bi fotoğraf olmuş

    ReplyDelete
  10. çorapların, bluzun sırt kısmı, eteğin çok güzel diyecektim ama farkettim ki hepsini yazmışım :) o zaman herşeyin çok güzel diye yazayım bari :) çok güzel görünüyorsun :)

    ReplyDelete
  11. çok güzel sırt dekoltesi çorap ve etek uyumu çookşirinn bayıldımm

    ReplyDelete
  12. offf tatlım yaa senin şu fotoğrafına bakarken koca bardak çayı bilgisayarımın üstüne döktüm ve son yorumumu sana yazıyor olabilirim ama azmime bakar mısın ortalığı temizler temizlemez kaldığım yerden devam ediyorum...inanılmaz güzel bir kare bu!!!bayıldımmmm:)

    ReplyDelete
  13. Yiyebilir miyim seni acabaaaa? Bu ne tatlılık

    ReplyDelete
  14. @SWL’cim, taa eskilerden bi bluz bu, ergen kizliktan;) Cok tesekkur ederim;)
    Hihi cok guzel yorumlamissin renk skalani;))

    @Serpil’cim, ne tatli yorumlamissin ya<3 Canim benim , cok tesekkur ederim;)
    4 numara herkesi sasirtti sanirim:D

    @Syhn, yaa evet oyle demem lazimdi! ‘Challenge’ kelimesine meydan okuma demek yetmiyordu, ‘hodri meydan’ demek lazimdi!
    Ee sen de ‘Canom’la bir fotograf hodri meydani yapabilirsin bence;)
    Coraplar coraplaar, cici di mi;)

    @Cansu, ben de pek severim tatlim;)

    @Begum kuzu, cook tesekkur ederim(z);*
    Biraz bana, biraz HAYAT’a puan verelim o zaman:P

    @Maya’ciim, peri kizlari pembeye burunur, ben siyahim;) Cadi kizi miyim acaba:P

    @Connie, welcome!;)
    Thanks a lot! I’ll be visiting you soon;)

    @Trendsum, gozum gibi bakiyorum, kacmasin diye;) oyle muhtesem iste;)

    @MinikKus bebegim, megolaman bir sekilde begendim ki ben de bu fotografi:D Alalim sana da bu coraptan, olmaz mi;) Konusalim;)

    @Havzis, hos geldin bloguma;)
    Demek benim rengimin yaninda, senin rengin de olmus, ne guzel;)

    @Makeyourmake-up, sen de hos geldin bloguma;)
    Pek tatli bir yorumla hem de;) Cok tesekkur ediyorum;)

    @Gonca, cook tesekkur ederim;)

    @Gizzy’iim, cok uzgunum bebek ya, umuyorum bi sorun yoktur. Cok tatlisin ama yazmaya devam etmissin, yerim seni;*
    Cook kocaman tesekkurler, opucukler canim benim;*

    @BonBon’um, oluuur, hayir demem buna:D Cok tesekkurler guzel bebek;*

    ReplyDelete

I♥Comments!