Monday, April 9, 2012

30-day Photo Challenge/Day 1- MyReflection

Like Barney Stinson, I say 'Challenge Accepted!':)
As of today, I am starting to 'photo a day' challenge by FatMUMSlim.
I love those challenges and I think it will be fun!


Ne zamandir bilgisayarimda/ Pinterest'imde topladigim bi dosya var: 'her gune bir fotograf' meydan okumalari. 
(Challenge icin en iyi karsilik bu mu Turkce'de, bilemedim:/)
Bu meydan okumalara bayiliyorum, Barney Stinson edasiyla 'Challenge accepted!' diyorum!

Daha once de 30for30 Challenge'im olmustu. Biraz acemice olsa da cok guzel bir ay gecirmistim.
Benim gibi challenge sever diger bir blogger'sa Laci, LacivertOjeliKiz'dan. Hatta onun da bir devam eden bir challenge'i var. 

Nisan basinda baslanmasi beklenen bir olaydi ama ben oyle zaman kisitlamalarina giremiyorum. 'Istedigim zaman baslarim ben' deyip, bugun basliyorum:)
(Aslinda cok mesgul oldugumdan gecen hafta baslayamadim, hihi:P)

Fikir anasi kim bilmem ama benim icin FatMUMSlim;)

Here comes the first photo, my reflection:

Ve iste ilk gun fotografi geliyor; aynada yansimam:
Azicik ebleh bir hal ama olsun, boyle de gorun beni (eblek saniyordum ben bu kelimeyi ama eblehmis. TDK'da ilk anlami 'akilsiz', son anlami 'alik'. Siz son anlami dikkate alin lutfen:)


10 comments:

  1. senin pozitif bakan ışıl ışıl gözlerin yeter canım

    ReplyDelete
  2. hiç de bile ben katılmıyorum o yoruma.. tam yanaklarını sıkmalık =)

    ReplyDelete
  3. Aaaa bu supermis Sevgi'cim,ama kacirmis olduk biz sanirim dimi? Kiza haber verip yapmak mi gerekiyor?

    Sen her halinle tatlisin,optum ^*^

    ReplyDelete
  4. Ebleh halinle bile çok güzelsin beybikuşum :))
    Büyük merakla bekliyorum tüm ayın fotolarını..Kocaman öperim :*

    ReplyDelete
  5. oleeeeyyy laciden sonra senin challangein yuppiiii :D

    ReplyDelete
  6. Sevgicim gülen gözlerinle çok güzel gülümsemişsin ve challenge'in ilk fotosu en güzel şekilde yerine gelmiş. Ben bu serüveni çok merak ediyorum.. her gün takipteyim;)

    ReplyDelete
  7. Eglenceli bir challenge bence de, 4. de kim yeralacak ACABAAAA : )))))) 30 . ise zor olabilir resmetmek icin... 19 u ben bolca ele aliyorum bu aralar : ) Guzel, detayli analizin, begenin ve comert yorumun icin cok tesekkur ederim : ) Zevkle izliycem challengini : )

    ReplyDelete
  8. @PembeFiyonk, ne tatlisin<3

    @Alice’cim, bi dahaki gelise isterim ama ;))

    @FerahFeza’m, ben kendimi hic oyle kisitlamalara getirmedim canim. Haber vermedim, birazdan geriden gidiyorum;)
    Hihi canim benim, seviyorum seni<3

    @JD, ebleh beybikus da diyebilirsin bundan sonra bana beybikusum;)) Opuyore;*

    @Hamide’cim, challenger blogger’lariz biz Laci’cimle;)

    @Pellora’cim, ne icten yorumlamissin, cok tesekkur ederim;)

    @Aylin’cim, surpriz isim olur belki;))
    30’a daha var diyorum ama yine de dusunuyorum;)
    Aa senin 19’undan benim de olsa keske!
    Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin;)

    ReplyDelete
  9. aaa ne güzel challenge varmış! ay ben sınavlar yüzünden elimdekini bitiremedim ki :( neyse ama derhal el atıyor ve akabinde sana katılıyorum :) hihi çok güzel bulmuşsun fıstık :)

    ReplyDelete
  10. Laci'cim, sen bana ilham oluyorsun, ben sana;) Ne guzel sey bloggerlik! Opucukler sana;*;*

    ReplyDelete

I♥Comments!