Tuesday, March 27, 2012

Yesil basli ordek


If we had a pet, it would be a duck!
It is my hubby's favorite animal:P He cannot stop taking photos when he sees them!
Why? 'Because they can walk, swim and fly, such a talent' he says. 
He's kinda right I think. They are even good-looking with a shiny green head;) 

Eh, as you see I am inspired by them, wearing green, so that my hubby also takes my photos:P


Can HAYAT'in en cok sevdigi hayvanlardan biri de ordektir. Ikimiz poz versek ayni anda, onu fotograflar, o derece!;)
Niye bu kadar cok seviyorsun ki dedigimde cevabi benim de ordeklere bakisimi degistirdi:P
'Hem yuruyen, hem yuzen, hem ucan kac canli var ki?'
Tamam bi kac tane daha var boyle ama yesil basli falan, yakişikli bu ordekler;)

Neyse iste, HAYAT aldi beni bi su birikintisine goturdu fotograf icin, meger maksat ordeklermis:D
Eh ben de ilham almisim onlardan, uyumlu giyinmisim; yeşilmişik, verdik pozlarimizi:)










Postta adi gecen herkes postta yeterince boy gostermis di mi;)
Kendime torpil yaparim ki:P



27 comments:

  1. Fotoğraflar karpostal havasında çook güzel:)
    Hem fotoğrafçıya, hem modellere hem de ortamınıza sağlık şekerim <3
    Bi de ayakkabılar için <33

    ReplyDelete
  2. ama o nasıl güzel bir yeşildir öyle, güneş vurduğunda ayrı bir güzel, tamam tamam sende güzelsin :))

    ReplyDelete
  3. Ay ebn ayakkabılarına bittim:) Benimde var böyle sarı ayakkabılarım ama kombin özürlü olduğumdan belki yılda 1-2 kez giyebiliyorum:))

    ReplyDelete
  4. Kelebekler konmuuuuş çok güsel ;)

    ReplyDelete
  5. cnm fotoğraflar ne kadar net ve pro olmaya başladı ;) yeşil yeşil ne tatlı olmuşsun sen ölee. bu arada yazının başlığı gördüğümde hemen ağzıma "yeşil başlı gövel ördek" takıldı :)
    "www.sevalvemoda.blogspot.com"

    ReplyDelete
  6. ya etek ve corap nekadar uyumlu olmus, nekadar yakismis sana canim masallah! : )

    ReplyDelete
  7. amanın posttaki her kes pek minnak ama en minnak bnenim sevgi kuzummmm hemen ortama uymus yeşillenmiş pek hoş oolmuş yerim ben onu :)
    Ayakkabıları da ben pek sevdim:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. hatun kısı kıskanclıktan catlar acaba ayın bırınde vıyanada gecırılecek 3 gunun bırını oraya ucsamı dıye dusunur ben oyle corap gıysem benım ronaldolar ısyana baglar ne guzel senın gıbı ınceceık olmak hele kı ojelerının rengı benı benden aldı benım dombık parmacıklarıma bu renk yakısmas ne dıyım hatun kısı guzel sevımlı en onemlısıde hayata baglı hıh bızzat gordum :)kemerıne ve ayakkabının evlere senlık olması ıse benı benden aldı...valla dusundumde tıpkı konustugum gıbı yazıyorum muah

    ReplyDelete
  9. benim rahmetli dedemin de varmış ördekleri,annem hep anlatır:) ay o ne güzel kemer ya,gözlerimi alamadım resmen

    ReplyDelete
  10. coook guzel sevgım coook! bayıldım yesılın tonuna ve grogren kurdelanın asaletıne! bayıldımm

    ReplyDelete
  11. bence yeşil sana ördeklerden daha çok yakışmış sevgicimm, onlar seni kıskansın, hıh ! ;)

    ReplyDelete
  12. aaa buarada Hayat'ını ne güzel çekmişşin inanmıyorum senden fotografcı olabılır :)

    ReplyDelete
  13. Sevgicim hem kombinine hem de yeşil başlı ördeklere bayıldım. Tam reklam ördeği gibiler (ne demekse.:) ), çok güzeller gerçekten..

    Ama bir şeye daha bayıldım ki nasıl kaçırmışım anlamadım. Bir önceki posttaki çikolatalar adeta birer sanat eseri ya!! :) Süper görünüyorlar.. Gerçekten sendroma ilaç niyetine bakılasıymış dün. Geç kaldım ama yine de iyi geldi. :)

    Ellerine sağlık..

    ReplyDelete
  14. mantığa hayran kaldım çok haklı valla :) torpil yapacaz tabi kendimize :D

    ReplyDelete
  15. mantigi ne guzelmis, ben de hic boyle dusunmemistim. Fotograflariniz da birbirinden guzel:)

    ReplyDelete
  16. enemmm, ne tatlı olmuşsuuun! allah'ım çok uzak kaldım yine çok! bahar gelmiş oraya da belli! ne güzel yakışmış yeşiller, pek şıksınız çift olarak :)o kelebekli broşları da yerler haberin olsun ;)

    öpüyorum çok, en uygun fırsatta eksik kaldığım bütün postları yorum bombardmanına tutacağım <3

    sevgiler!

    ReplyDelete
  17. Sevgi her daim renklisin ama hiç bu kadar doğa ile uyumlu görmemiştim seni:)Ayakkabı-oje uyumu da ayrı güzel!

    ReplyDelete
  18. Thank you so much for such a lovely comment :)
    Wow what a lovely post,you both look gorgeous and fashionable.Love your bright yellow nails and those sweet butterfly brooches.

    Hope your having a lovely day x

    ReplyDelete
  19. Fotograflar cok guzel, hakkaten o ordeklerin basindaki yesilin tonu ne muhtesem! Ben senin o kelebeklerini yerim diyesim geldi Sevgicim gorur gormez hatta dedim bile cok tatlilarrr :)

    ReplyDelete
  20. ya ama sen nasıı tatlı olmuşsun öyle!!!kemerine, oje ve ayakkabı uyumuna bayıldımmmm!!!yeşil başlı ördekleri ben de çok severim yaa bi de üstlerine güneş vurunca nası parlıyorlar onlar öyle dimi ama:)

    ReplyDelete
  21. ikinize benden kocaman bi kalp öncelikle <3333
    bu kazagını ve broşlarını aldıgın o gün de demiştim şahane diye. etegin ve papilerinle ayrı bi güzel olmuşlar hep birlikte ^_^
    bide ben de çok severim ördekleri, enişteeeee yannız diilsin :) iyiki de şu kızı o parka götürmüşsün de gözlerimiz şenlenmiş bizim de. sevimlilik abidesi çift sizi! :)

    ReplyDelete
  22. kelebeklere bayıldım, çimenlere konmuş gibiler :)

    ReplyDelete
  23. Baharı kıyafetimize nasıl yansıtırız temalı bir kompozisyon gibi olmuşsun. Çok bahar, çok tatlı görünüyorsun :)
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  24. @Funda guzeli, gol, ordek, bi de oyle giyinmis bi model olunca kacinilmaz olmus karpostallik:D Fotografcimiz, modelimiz, ordeklerimiz tesekkurlerini iletiyor;))

    @Bilge’cim, simli bi yesil o, sevilesi;) Yani benden daha guzel olabilir:D

    @Damla, aslinda sari ayakkabi bu sezonda giyilmese olmaz, hadi sen de cok bekletme seninkileri;))

    @Pellora’cim, ayh bi de kelebeklerimiz var evet:D

    @SWL, tatlim DSLR olunca, foto kalitesi otomatik olarak artiyor, tabi ben cekerken degil, es cekerken:D Cok tesekkurler tatlim;)
    Hehe boyle bi basliktan, dile takilan cok olur;)

    @Viva’cim, etek ve corap ayni renkte olur mu diye supheye dusmustum ama oldu sanirim;) Cok tesekkurler tatlim;*

    @Begum kuzum, bayiliyorum senin neseli yorumlarina, mest oluyorum:D
    Minnakin cook tesekkur edip, guzel yanaciklarindan opuyor;*

    @Grace’im, prensesim, ben de senin sesinden dinler gibiyim yorumlarini artik;)) Uc, gel sen buraya, daha yapacak cok seyimiz var! Hehe, yine Ronaldo diye bagladi ya! Baglama yahu, ozellikle benim yanimda, kizariiim:P
    Gel sana sari oje surecegim;*

    @Kiymet’cim, <3<3 Kalpler sana;*

    @Gulumse, hii demek erkeklerde ordek sevgisi diye bisi var:P
    Ben satin aldim kemeri ama yapilabilir bi kemer o tatlim;)

    @Serap’cim bak bi yorumla bana bisi ogrettin. Ilk kez duydum grogren’i;) Coook tesekkur ederim canim;*

    @Alice’cim, bence de ya! Ama HAYAT onlarin yesilini hep seviyo:D
    Bi de mucuk sana;*

    @Grace’im, aferin bana di mi? Bi daha diyorum: Gel, seni de cekecegim;))

    @Imge’cim, acep bi ordek nasil bi reklam filminde oynar, dusunecegim bunu:D
    Cok tesekkur ederim pek guzel yorumunla icimi sicacik yaptigin icin;) Sevgiler benden sana<3

    @Hamide kuzum, mantik kumkumasidir benim kocam;) Cekirdek aile torpillisi hep hanimdir:D

    @Lulu’cum, hiiic aklima gelmez benim de:D Hihi, tesekkurler tatlim;*

    @Laci’ciim, pek uzak kalmisiz, arada mevsim degismis! Cift olarak mutlu mesut tesekkurlerimizi sunuyoruz sana;)
    Kelebekli broslarin da sevgileri var sana;)
    Sevgi’den sevgilerle opucukler;*

    @Kitana’cim, dogadan ilham almaktan dogali var mi, di mi;) Hihi ayakkabiyi ancak ojeyle butunlestirebildim:P Tesekkur ediyor, sevgilerimi gonderiyorum;)

    @Kayleigh, thanks a lot honey for your lovely, sincere comment. I meant everything on my comment to you;)
    Have a nice day!

    @NY Turca’cim, takilarimda ne cok kelebek oldugunu fark ettim ben de bu postla. Onlari oyleyken seviyorum;)) Ordek basi yesili ise henuz bulunamamis bi yesil bence;))


    @Gizzy’im cook tesekkur ederim tatliim;) Fotojenik hayvanlar bu ordekler di mi ya;)

    @MinikKus’um, bizden de sana kalpcikler<3<3<3
    Ya biliyo musun, bu kazak aslinda kalinca bile ama sirf sana gosterebilmek icin giydim;) Sevdin ya, daha bi mutlu oldum^_^
    O zaman Ankara’da bi ordek ciiftligi kurun siz, bi de boyle golet yapariz, hehe:D

    @KibeleKeyfi, ayh ne guzel tarif! Kendim yaptim ama dusunmemisim;))

    @Shopaholic, ya bilmeden bu bahar kompozisyonunu olusturmusum, yorumlarla daha bi mutlu oldum;)
    Cok tesekkur ediyorum canim, sevgiler bahar kizindan;)

    ReplyDelete
  25. Ördeklere hiç bu şekilde bakmamıştım sanırım benim de bakış açımı değiştirdi Hayat :) SvG'cim fiyonk ve kelebeklerin o naif ve cici havasına ojeler ve ayakkabılarınla çok hoş bir yorum getirmişsin. Ördek yeşili bluzun üzerindeki kelebekler doğada çimlerin üzerinde uçuşan gerçek bahar kelebekleri tadında :) çok elegant tam SvG style tatlım! :)

    ReplyDelete
  26. BeTwinUs, hihi iste benim HAYAT'im da oyle biri canim;)
    Bu post'larima oyle yorumlar yapiyorsun ki, ben bile oyle dusunmemis oluyorum, 'aa hakkaten oyle' diyorum. Cimen-kelebek benzetmen gibi! Harika bi insansin sen ya! Cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    ReplyDelete

I♥Comments!