Saturday, March 10, 2012

Saturday Mood

Although I mostly love 'lady like' look, sometimes I miss my teenage days, rock chic looks:)
Even then, there would be some cute stuff on me, I never was a whole rocker!
To honor the sunny, cozy Saturday, I wanted to be in a casual look, spicing it with neon pink and studs.
I'll continue the rest of the day spending time with close friends, enjoying sun and food.
Fun Weekend!

Simdilerde citipiti giyinsem de, her genc gibi ben de zamaninda siyahlara burundum. Ama o zamanlar bile o halin cok hakkini verdigim soylenemez. Sirin dokunuslar hep icimdeydi. Aksesuarlarla, kucuk detaylarla bunu yansitirdim hep.
Keske o zamanlarda blog yazsaydim, degisimimi gulerek, eglenerek izlerdim:))

Bu gunu siyah, deri, zimba, neon esliginde gecirmeyi planliyorum. 
Yakin arkadaslar, gunes, yemek, eglence ise bugunun ana planlari. Daha ne olsun!

En eglencelisinden bir hafta sonu dilerim;*










18 comments:

  1. sevgi kuzum ben seni siyahlar içinde hayal edemedim ya :) bugün ne kadar sevimlisin böyle :))))) Güzel cumartesiler:)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. pembişleri de kondurmuşuz ay zamanında bende giyerdim kuru kafalı iskeletli simsiyah kıyafetler:)) nasıl uzak geliyor şimdi

    ReplyDelete
  3. kombinleri cok cok seviyorum, yine cok degisik bir tarzla ciktin karsimiza:)
    pembeler cok yakismis <3
    mutlu neseli bir haftasonu olsun mu... olsun insallah:D
    sevgiler!

    ReplyDelete
  4. Cok degisik bir sevgi var karsimizda :) degisik ve cok hos kolyeler yelekle ne hos durmus.
    Evet ya neden bi zamanlar hep siyah giyerdik :))

    ReplyDelete
  5. çorap çok tatlıymış :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. canım giysilerinden çok saçlarına takılıyorum ben,bu model ne kadar çok yakışıyor sana,güzel bir haftasonu diliyorum canım:)

    ReplyDelete
  7. heyy çılgınn yerim senin pabuçlarını .
    Bu fotoğraflarda birşeyy eksikk ???
    hmmm ????
    buldum
    şeker pembe bir vespa :)

    ReplyDelete
  8. wwuhuuuu
    cılgın sevgi
    ne guzel olmus sun sen oyle
    cok begendım bu tarz farklılıgını
    siyah gıyınme için dogru dıyosun
    o genclerden biri benim
    senın o corabını severım ben
    hemen coraba baktım tabi
    cok seksüüüüü

    neon hem de pembe hemen alınmıs cokda iyi olmus
    deri yelek süper
    o gozlukle olan pozların ayrı güzel olmus baby

    ReplyDelete
  9. pembe ve siyah çok güzel yakışmış:)

    ReplyDelete
  10. pembenin rengine bayıldımmmm amaaaa en çoo en çoookkk ayakkabılarını sevdim ;)

    ReplyDelete
  11. bu çılgın tarz benim tarzım beybii çok güzel olmuşsun ya 18lik çıtır mübarek...

    ReplyDelete
  12. woww çok çılgın! Ayakkabıları çok beğendim ben de:)

    ReplyDelete
  13. You rock baby!!:) demek istiyorum SvG'cim, doğal kıvırcık saçların ve deri yeleğinle 80'lerin esintisini taşıyan asi, cool ve aykırı bir tarza imza atmışsın :) neon pembenin çanta ve kolyede kullanımındaki uyum, studded bilekliklerin tarzı bütünleyişi ve çizgili çoraplarını çook sevdim tatlım :) içinde taşıdığın renkler adeta dışarı yansımış bu kombinle! :))


    Michael Kors Cross Body Bag çekilişimize katılmak için;

    Michael Kors Cross Body Bag Giveaway

    ReplyDelete
  14. ay guzelim bayildim!pozlara da bayildim bu arada. eldivenlerin cok guzelmisss
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete
  15. Wow,harika harika,bu kombine bayildim cok,rahat dimi?
    Tam trendy olmussun canim,bu kombini kesinlikle bahsettigim yarismaya eklemelisin,super cunku ;)
    Optum ^*^

    ReplyDelete
  16. bı dakıka bır dakıka suan sevgı ıle taaa uzaklarda tanısmanın sevıncı ıle tam onbes sayfalık mukemmel gezı yazımızı yazabılrdm hatta su harıka kombını ne cok uzun yorum yazardım ama soz su super sonıc ıtalya baglantısından sımdılık bukadar o guzel yanaklarından oper zıplarken fok balıgına donusen grace sultandan selamlar ask bocugum se ya ahahaha gullen yuz bıle yapamadım durum fena

    ReplyDelete
  17. süper eğlenceli bir kombin! ama bayıldım ben buna :) bu stil de sana çok yakışıyor, böyle devam etmeyi de bir düşünmelisin ;)

    ReplyDelete
  18. @Begum’cum, cok siyah hayal etmezsem, canlanabilirim kafanda;)) Hihi tesekkurler bebek, opuyorum seni;*

    @Cemre’cim, oo sen daha ilerideymissin, ben siyah giyinirdim sadece;)) Hatta boyle pembeler bile olurdu uzerimde;))

    @KucukSeyler, tatlim aslinda belli bir tarzim var sanirim ama yine de bazen moduma gore degisebiliyor;)
    Gupguzel bi hafta ve mutlu neseli gelecek bir haftasonu olsun canim. Opuyorum seni;*

    @NewYorkTurca, bazen baska versiyonlarim ortada dolasabiliyor canim;P Aslinda o kolye tek halde, benim de coklu gorunumu cok hosuma gitmisti;)

    @Fashionisable, tesekkur ederim;)

    @Ozge’cim, cok tesekkur ederim canim, cok mutlu oldum ki;) Guzel gunler guzelcim;)

    @Elif’cim, uzun zamandir istedigim seyi soyledin: Vespa! O aricik da olsaydi ne cilgin olurdum, di mi;)

    @KovaKadini’m, yine coskulu bir yorumla senlendirdin beni;) Arada cici Sevgi konseptinden cikmak istiyorum, boyle keskin donuslerle, iyi yapmisim demek ki;)
    Operim seni kuzum;*

    @Didem, tesekkur ederim cokca;)

    @Zeynep’cim, cok coook tesekkur ederim o zaman;)

    @Hamide’cim, hehe askolsun tabi ki 18’im, suphen yok di mi:P

    @Kitana, hehe, cilgin bi Cumartesi oldu benim icin;) Ayakkabilarimin benim gibi seveni cokmus;))

    @BeTwinUs, ah be tatlim dogal kivircik dedin de, aslinda bu ‘rock baby’ havasina, kivircik sac hic gitmiyor bence:/ O yuzden butunlugu diger ogelerle tamamlamaya calismistim:P
    Yine beni mest eden yorumun icin tesekkurler canim;*

    @Pelin’cim, kombinin moduna girmis, pozlarimi vermisim di mi;)) Tesekkurler canimcim;*

    @FerahFeza’m sen begenirsin de ben eklemem mi;)
    Seviyorum seni, yorumlari, opuyorum seni kocaman;*

    @Grace'im tatli saskinim;* Sevdim seni cok cok <3 Gel, gel, yine gel;))

    @Eda'cim boyle devam eder miyim bilmem ama arada bi modum geldikce denerim;)
    Cok tesekkur ederim;*

    ReplyDelete

I♥Comments!