Thursday, March 8, 2012

On my day, in my mind

(For English, scroll down please)

Bazen mesele sadece detaylar mesela.
Icimde kurdugum uyumda olsun istiyorum hep. 
Mavi sapkami takayim ille de! Hem de mavi eldivenlerle. 
Sapkanin bisiklet kullanirken ucma ihtimali yuksek, ustelik sabah sogugunda kulaklarimin donmasina karsi hic de faydasi yok! 
Ama eldivenlerimin hakkini yemiyorum; delikli haline ragmen, koruyor beni;)
Yani sonucta ortalama iyilikte bir ciftler;)

Bros ve kupeler de uyumlu olsunlar, Paris'e bir adim daha yaklastirsinlar bizi;)

Ayakkabilarimi da cok sevdigimi fark ettiniz di mi? Son post'larda hep benimle:p
Usengec bi insanim ben; sabah o oradaysa onu giyiyorum. Yoksa kim gidip, kutudan baskasini sececek.

Ustelik ayakkabi envanterim konusunda tatminsizlik yasadigim zamanlardayim. 
Buyuk bir patlama olacakmis gibi bir his var icimde!

Elbiseye ayip olmasin, biraz da ondan konusayim.
Kendisi hizli alisveris turlarinin birinde sepetimde kalmis, kasadan gecmis, eve gelmis, bi bakilmis ki mini mini kusurlari var.
Yakasi, benim simetri problemlerimi tetikleyecek bir bicimdeydi. Hemen sokulup, duzgun hale getirildi.
Nasil oldugunu bilmedigim mini lekeler olmus etek kisminda. Iyi ki leke cikaricilar var!
Cok cabuk burusuyor yahu! Buna yapacak pek bir seyim yok:/
Her seye ragmen onu sevdigimi soylememe gerek var mi?


8 Mart'ta, bizim gunumuzde, bir kadinin icinden gecenleri okudunuz, tanidik geldi mi?:)









I am obsessed with the details which I process in my mind previously. So, it has to be exactly as it is processed.
Blue hat w/ blue gloves. It does not matter, even if the hat does not cover my ears against cold, it goes well with the gloves.
Other accessories also have to fit to each other. If the theme is Paris, all have to be related:p
I love those black boots, I wear day after day. Not only because I am lazy to change it every morning,  I am also not very satisfied with my shoe inventory. This will result in a serious shopping madness:p
And lastly, let's have a little chat about the dress:
It was bought in a quick shopping moment. However it was defected in small amount. 
It is now defect free and I love it anyway!


This was an inside talk of a WOMAN on march, 8th:)




19 comments:

  1. kuzumm elbisene bayıldım ben çok şirin inci bileziklerle ayrı güzel durmuş. ayakkabılarına laf yok süper

    ReplyDelete
  2. aaaa yok her detaya bayıldım ben

    ReplyDelete
  3. sanırım koşarak gidip bu şapkayı alabilirim artık :)
    ne güzelsin içimi açtın sevgi insanı! fotograflar ekstra şahane, elbisen ve broşun da hemen arkadan takip ediyo onları :)
    senin de kutlu olsun bebek, çok bayramlar göresin, gel öpiyim hadi ^,^

    ReplyDelete
  4. @Reyhan hanimcim niye oyle dedin ki:P

    @Cemre'ciim, kusurlarina ragmen ben de seviyorum onu;) Inci bilezikler ve ayakkabilar hep benimle bu aralar zaten;) Cok tesekkur ederim canim;*

    @Gulumse, tesekkurler tatlim;*

    ReplyDelete
  5. Ne kadarr tatlı her şeyy, hangisine ne desem bilemediim , ama şapkaa :)) o ayrı tatlı!

    Sevgilerr

    ReplyDelete
  6. Elbisenin siyahından da bende var bu rengi de sana çok yakışmış..

    ReplyDelete
  7. çok çok tatlı bir kombin! mavi delisi olduğumu düşünürsek şapkana ve eldivenlerine bayıldım :)

    ReplyDelete
  8. vavvvv şapka eldiven uyumuna ,renklerin verdiği enerjiye bayıldım onu bi kenara koyuyorumda ,elbisene ve yaka detayınada bittim resmen kuzucum:))

    ReplyDelete
  9. sewgiiiiiiiiiii annem sen çok minnaksın ama ne kadar tatlı olmuşsun böyle :) Çok prizyen çok sevimli çok sen olmuş:)))



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ben de istiyorum şapka!!! şöyle plaj şapkası gibi geniş olanındann..heheheee. elbisene bayıldım, benzer bir elbiseye ihtiyacım var, ah bi saçma dikişlerimi bıraaksam ,ihtiyaçlarımı diksem... öptm sevgicim

    ReplyDelete
  11. canım yine çok şirinsin böyle yanaklarını sıkası geliyor insanın :DD kadınlar günün kutlu olsun şekerim

    ReplyDelete
  12. Aman ne güzel bir post, nasıl şahane bir şapka-yaka-küpe-stil:)

    ReplyDelete
  13. ben bu kemere çook uzun zaman önce göz koymuştum ama unutmuşum bak hatırladım yine!İçim gitti:P Kıvırcık kuzu çok güzel olmuşsun:)

    ReplyDelete
  14. Her bir parça çok güzel eldiven ve şapkaya bayıldım! :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ama sen çok tatlı olmussun yaa..mavi eldivenini şapkanı sevsinler:)) bu tonuna bayılıorm mavinin..

    ReplyDelete
  16. Güzellik!!Çok güzel olmuşsun gene :)
    Kocaman kocaman kocaman öperim !! :*

    ReplyDelete
  17. Oh la laa!! demek istiyorum, tam bir le petite parisienne olmuşsun canım benim :) her kombinde ayrı bir güzellik ve stil sunuyorsun bizlere, bu outfit'in naif, nostaljik havası beni çoook eskilere götürdü :) elektrik mavisi ve leopların modern dokunuşu ile hareketlenen bu kombinde ben en çok broşu, küpeleri bir de altın kalbini simgeleyen gold bel kemerini sevdim tatlım :)))

    ReplyDelete
  18. @MinikKus’um, aldin mi, aldin mi sapkayi;))
    Nihihi mutlu oldum be MinikKus’um! Her bir yorumundan neselenmemek mumkun degil, uzattim yanagimi op hadi;))

    @ThriftStore, ayh cpk tesekkur ederiz efendim, sapkamiz ayrica tesekkur eder;)

    @SantiyeninGulu, aa siyahi da mi varmis. Kucuk beyaz elbisem oldu bu benim, ne yapalim;) Cok tesekkur ediyorum;)

    @What’sNext, Eda’cim tesekkur ederim;)

    @Bakteri, cook tesekkurler tatlim;) Yaka detayi olmadan gecmeyen gunlerdeyiz zaten di mi;)

    @Begum’cuum, cok tatlisin sen yahu! Yorumlarini sanki sesinle duyuyor gibiyim;)) Operim seni kocaman;*

    @Burcu’cum, sen belki sapka bile dikebilirsin!;) Ama once bu elbiseden dikmelisin, oyle kolay ki, senin icin cantada keklik;) Hadi bakalim, opuyorum seni;*

    @Hamide’cim, gelirim bi gun Istanbul’a sIkarsin yanaklarimi, ya da Eskisehir’de bulusuruz;)

    @Hilal’cim, cok tesekkur ederim;)

    @Canim ablacim benim, sen iste kuzum, senin olsun kemer, gitmesin icin;) Kivircik kuzun kocaman oper guzel yanaklarindan;*

    @Trendsum, cok tesekkur ederim;)

    @Pellora’cim, mavinin bu tonunu sevmeyenimiz yok sanirim;) Cok tesekkurler canim;*

    @JD, beybikusuum cok tesekkur ederim, operim seni kocaman;*

    @BeTwinUs, ben senin sahane yorumlarina yazacak kelime bulamiyorum ki! Her bir yorumun ayri bir mutluluk konusu;)) Kocaman sevgilerimi, opucuklerimi gonderiyorum sana, canim benim;*

    ReplyDelete

I♥Comments!