Monday, March 12, 2012

Nostalgia


Two pieces are enough to remember the past: The flared jeans and the ankle strap high heels.
I remember them from my childhood, my mom used to wear those. The trick that she used to apply is my trick now. 
I guess I will overwrite the idea that the flared jeans are only for tall girls. Thank God we have high heels :)

Here is the look which I am not even very familiar:) However I love those jeans and I have many high heels, so I will be wearing them quite a lot!



Neden aldigimi bilemedigim parcalarin bir araya gelip anlam bulmasi guzel bir his.
Ispanyol paca pantolon giymek benim harcim degil derdim. Bacak boyu uzun hatunlara bakar, ic ceker, takdir ederdim;)
Velakin, sevgili Bershka'nin sayfasina her girdigimde, sepete attip durdugum bu pantolona dayanamadim. Alalim bakalim, kismet dedim;)
Sonra...
Peki, her yeri arnavut kaldirimli Pavia'da topuklu ayakkabi ile yurumek buyuk mesele iken, ne diye incecik topuklu ayakkabi alinir ki? Ama bunun da bir sebebi var:
Annecigimin buna cok cok benzer bi ayakkabisi oldugunu hatirliyorum. Minigimin oyle topuklu ayakkabilar giyiyor olmasini simdi tasvir edemesem de, eski fotolarla beynimdeki resmi her an canlandirabilirim.
Malum annecigimin gencligi ispanyol paca pantolon devrine tekabul ediyor. Demek ki annecigim benim bugun yaptigim hileyi, o zaman kesfetmis, layikiyla yerine getirmis. Ah keske o halli fotolarindan biri benimle olsaydi:/

Iste ben taa kucuk bir kiz cocuguyken o ayakkabilara vurgundum. Bilegimin donmesi riskine ragmen giymeye calisirdim. Aynen dolaptaki gelinligi giymek istemem gibi. Gelinligi giydigimde sadece ust kisminin tum boyumu kapladigini soyleyeyim de ne kadar kucuk oldugumu anlayabilin;)
Sonra o ayakkabilar, o ispanyol paca pantolonlar, pantolon uzeri mini elbiseler ya da midi-elbiseler yani canim annecigimin o guzelim kiyafetleri ne oldu bilmiyorum:/ Keske benimle olsalardi...

Duygusal havayi dagitarak, buyrun bakalim diyorum.
Benim de cok alişik olmadigim bu halime siz ne diyeceksiniz. 
Ben bir sure daha izninizle bu pantolonla gezmeyi planliyorum. Daha cok yuksek topuklu ayakkabim var:P









33 comments:

  1. Çok hoş bir kombin olmuş bu,renklere bayıldım ! ;) Çantayı da çooook beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim,morlu siyahlı aah tam benlikmiş :D

    ReplyDelete
  2. işte bu kombin, o kombin dimi? bence süper olmuş, pantolonla gezme iznini verdim gitti :P aslında kombinin tam modern bir hava alıcakken eşarp, çanta ve ayakkabının yardımıyla tutmuş onu nostaljik bir şey yapmışsıın.. ama çook da güzel olmuş! ;)

    ReplyDelete
  3. Çok iyi bir taktik cidden. Küçüklüğünü validesinin gardırobuna hayranlıkla geçirmiş bir kız çocuğu olarak seni çok iyi anlıyorum:) Bu arada çantan da çooook şık!

    ReplyDelete
  4. cok tatli olmus bende cok begendim :) blogunuz cok güzel bende yeniyim blog Dünyasinda :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ama ama nasıl olur ki sen oralarda açık ayakkabı giyerken biz Sivas'larda Sibirya'yı aratmayan tipiler yaşarız:( ühüüüü:( çantana bayıldımm ayakkabı ile uyumu da harikaa kuzucuk! yine şirince olmuşsun:)

    ReplyDelete
  6. bebeğim neir bu güzellik böyle:) abatıdan uzak, çok şık ve tatlı görünüyorsun:)

    ReplyDelete
  7. çok şıksın canım ama herşeyden önce yine çok tatlısın =) pantolonuna bayıldım, ayakkabı çanta uyumu çok hoş ;)

    ReplyDelete
  8. şşşşt abla kardeş: huhu sen kimsin sevcan sen misin yoksa ???

    ReplyDelete
  9. inanılmaz yakışmış,harika olmuş. bu pantolonla çok kombin görmek istiyoruz :)

    ReplyDelete
  10. cidden fotolarına bakmak bana keyf veriyo ve çok şık buldum yine o canta ayakkabı uyumn beni bnden aldı bebek öperim:*

    ReplyDelete
  11. vuuuuvvv sana bambaşka bir hava katmış bebişim hem ayakkabı hem de pantolon gerçekten çok yakışmış...

    ReplyDelete
  12. Ayakkabina ba-yil-dim :-)Ayrica pantolonun pacasi da cok asiri ispanyol degil gayet guzel durmus,iyiki almissin:-)

    ReplyDelete
  13. Kesinlikle çok sevdim baştan aşağı seni!
    Sanki bu pantolonlar tam da senin içinmiş şekerim, bence çok uzun giyebilirsin, hatta bi tane de beyazından alabilirsin:)

    ReplyDelete
  14. Canim çok uzun zamandir pantolonla görmüyoduk seni ^^ Bol paçali pantolonlari çok begenirim, sanada çok yaki$mi$ ;)

    ReplyDelete
  15. çok sevdim bu halini sevgi kuzusu <3
    new lookta bu papileri aldıgın günü hatırlıyorum, iyiki almışsın ve o pantolonu da iyiki atmışsın sepete:)
    seni online alışverişin şanslı kesimine koyuyorum, bi aldıgın da üstüne olmasa, kıyısından kenarından pörtlese ya :P
    öptüm öptüm bidaha öptüm kuşum.

    ReplyDelete
  16. Mini kloş etekler, havuç pantolonlar kısa gösterirken bu pantolonlar aksine insanı daha uzun gösteriyor. Ben çok beğendim bir de kendi çapında ciddiyet yaratmışsın (ama bana sökmedi tabi:)) gülümsüyorum aptal aptal:)

    ReplyDelete
  17. Pantolon çok yakışmış, genel olarak bütün kıyafate de bayıldım! Gömlek ve fular zaten harika. Açıkçası bu çantayı ilk aldım dediğinde bana çok abartılı gelmişti ama bu kıyafetle muhteşem olmuş. Daha çok bol paça pantolon giymelisin ;)

    ReplyDelete
  18. çok şıksın sevgicim iyiki de almışsın pantolonu. ayakkabı ve çantana bayıldım. bu arada bu saç modeli sana ne kadar yakışıyor. :)

    ReplyDelete
  19. Waawwwww diyorummmm süper olmuş walla. Herşeyi süper uydurmuşsun. Pantolon tam ispanyol paça sayılmaz aslında. Eski ispanyol paçalar etek gibi oluyor :)

    ReplyDelete
  20. harika kombin muhteşem ayakkabılar iç ısıtan bi gülümseme :))) daha ne olsun ayakkabılar şahane ama :))))))



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ben çok yakıştırdım canımm =) bu çok da ispanyol paça sayılmaz zaten o kocamaaaan paçalardan sonraa ;)

    ReplyDelete
  22. Pantolonun senin üzerindeki duruşuna bayıldım! Çok stil bir kombin olmuş :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. yakışmışş. pantolon çok ispanyol da değil. Bence ispanyol uzun-kısa ayrımından ziyade şişmak-zayıf ayırıyor.

    ReplyDelete
  24. I can only understand the small english part of your post, but the picutres are really great ! <3

    I love the huge bow tie, very elegant !!


    xo

    http://bricetbroc.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Böyle güzel bi ayakkabı bulunursa, kaldırım falan dinlenmez alınır çünküü :D
    Alışveriş canavarı'm bu pantolon tam ispanyol değil bence, bir de kocaman paçalılardan alalım sana ^^
    Pavia'da hava ne kadar güzel görünüyor, Ankara buz gibi hala ve yarında kar geliyo diyorlar :'(
    Kocaman öperim, bize sıcak hava gönderr!! :)

    ReplyDelete
  26. Sevgi'cim bu kombine bayildim,harika olmussun,canta,fular,ayakkabilar super uyumlu,harikasin <3333 Optum cok ^*^

    ReplyDelete
  27. bu tarzı sana cok yakıstırıyorum. cok hos gorunuyosun..

    ReplyDelete
  28. Tatlım ben bu tarzı sana çok yakıştıdrım ayrıca çokte beğendim her bir parçayı:)

    ReplyDelete
  29. sen yazınca farkettim ki gerçekten çok benzer kombinler yapmışız çok yakışmış :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. @Junkhead, her mor senliktir;) Cok tesekkurler tatlim;)

    @Eda, evet ya! Ayni frekansta oldugumuz gunun kombini;) Aslinda bir de modern havada denemeliyim. Cok tesekkur ediyorum;)

    @Hilal’cim, hangimiz anne dolabinin hastasi degildik ki bir yasa kadar, degil mi? Annelerden her an, her yerde taktik alacagiz hep;)
    Cok tesekkurler tatlim;)

    @PrensesinMasali, hos geldin blog dunyasina;) Tesekkur ederim yorumun icin;)

    @Canim abla’cim benim, yerim be senin yorumlarini;* Canim kuzum umarim bir an once tipiler gider, gunes gelir size de. Hala acik ayakkabi giyemezsiniz ama olsun, gunes olsun da;) Hihi cok mutlu oldum, ayakkabi canta uyumunu sevmene^_^ Opuyorum canim kuzucugumu;*

    @HayatGuzel, kuzum teveccuhun;) Tesekkur ederim, guzel yanaklarina opucukler gonderiririm;*

    @Irem’cim, tesekkur ederim hem de cok cok;) Mutlu oldum, ayakkabi ile cantanin yilan derisi gorunumunun uyumunu farketmene^_^

    @Burcu’cum, o abla olan kardes;) Sevcan kucuk kardes;)

    @Beijaa, tatlim cok tesekkur ederim. Ben de daha cok kombin yapmak istiyorum, bikmayin diye gostermiyorum:P

    @Ayshenur, ay ne guzel kuzum, fotolarimin sana keyif vermesi keyfimi ikiye katladi;) Cok tesekkur eder, operim seni;*

    @Hamide’cim coskulu blogger’im benim;) Cok tesekkur ederim, cok cok;*

    @Nymphea, ayh ben de bayiliyorum ayakkabilarima<3 Aslinda pek ispanyol paca degil ama benim bacaklar cop olunca, oyle oluyor biraz;) Cok tesekkur ederim;)

    @Funda’cim, nihihi mutlandim;)) Aslinda tam benlikler; bacagimi uzun gostermeye birebirler;) Beyazi da TR’de;)

    @UnPeuDeTenue, haklisin canim, pek pantoloncu sayilmam;) Ama yakisani da birakmam;) Cok tesekkurler tatlim;*

    ReplyDelete
  31. @MinikKus’um, ben de seni seviyorum ki<3 Opuyore cok cok;*
    Ya ne zorluklarla geldi bu ayakkabilar! Neyse geldiler, oldular ayagima;) Icimdeki alisveris canavarinin sansina aldiklarim genelde fasonsuz oluyor herhaldebe kuzum;)

    @Reyhaaan, neden neden ben ciddi, cool pozlar veremiyorum! Versem de, ben oyle saniyorum! Kader, napalim:P
    Klos miniler de benim alanimdir ama bak havuc pantolon giyemiyorum. Bana cok bicimsiz oluyor:/

    @Ceren, cok tesekkur ederim bu hos yorum icin;) Sanirim bundan sonra daha sıkça giyecegim bol pantolon;)

    @SJ, tatlim cok tesekkur ederim;) Gec kesfettigim sac modelimle ben de fazlaca mutluyum;)

    @Serpil’cim, iste ben o eski ispanyol pacalar icinde kaybolurum, hic bulasmayayim di mi;)
    Canim benim yorumlarinla hep cok mutlu oluyorum, bilesin;)

    @Begum kuzum cook tesekkurler;) Platonik askini ayakkabilarima ilettim:P

    @Alice’cim, hihi bu dar paca kalir onlarin yaninda di mi;) Cok bol pacalara da niyetlenmistim hatirlarsan;)
    Tesekkurler guzel bebek;*

    @Trendsum, cok tesekkurler tatlim;)

    @Deniz’cim, cok tesekkur ederim;) Her iki dediginde de haklisin canim! Ispanyol pacanin toplu bedenleri daha da toplu gosterme yetenegi var:)

    @BricEtBroc :D Yeah honey, I just write a short version of English. Anyway, I am happy that you enjoyed the photos;) Thanks a lot;*

    @JD, hehe, alinir beybikus alinir da, topuklar parcalaninca icim de parcalaniyor:/
    Hehe, az daha alacaktim o kocaman pacalilardan ama kaybolma ihtimalini goze alamadim:P
    Sicak hava gonderdim geldi mi bebek;))

    @FerahFeza’m, opucukler, tesekkurler cok cok;*

    @Aysun’cum, tesekkur ederim;)

    @Zeto’cum, bu yorumlarla bu tarza daha cok egilim gosterecek gibiyim:) Tesekkurler tatlim;*

    @Fashionisable, ayni frekanslardaymisiz;) Tesekkur ederim;)

    ReplyDelete
  32. her kadının dogru bır pantolon modelı vardır derler ya
    hah ıste sana uyan en ıyı model bu model :)
    ancak bu kdr uyar yakısır
    bence daha cok gıymelısın
    ayakkabını cok begendım
    ya bende bılegım donme rıskıne ragmen giyerdım

    cok begendım ya cok
    tarkanın sarkısındakı gibi
    bak bak doyamadım o derece

    ReplyDelete
  33. KovaKadini'cim, benim buna benzer bi beyaz pantolonum var, taa gecen yaz giymistim, sen onu da cok sevmistin;) O zaman cidden yakiyor bana;) Cok tesekkurler bebek;*

    ReplyDelete

I♥Comments!