Wednesday, March 28, 2012

Lomo-ish

I love the new 'image processing' on Picasa which is, I think, the most convenient picture processor for the non-Photoshop people like me;p
I keep post-processing my photos.
Here are some of them presented with an outfit ;)


Picasa'yi guncelledim, yeni oyuncagim olmus gibi oldu. Fotograflarimi efektlere bogmak istiyorum.
Photoshop'u kullanamayan benim gibi acemilere birebir bu Picasa:P
Su anda uzerine calistigim efektse Lomo-ish, sirince bisi;)

'Ankara'da kar yagdigi gun, ben 5 derece kuzeyde, Pavia'da kolsuz bluz ve corapsiz etek giyebildim' diye tarihe kayit dusmek adina yapiyorum bu post'u, gecenin bu vaktinde!

Halbuki yayinda olmasi gereken post'um Grace Prenses'imle sahane bulusmamiz olmaliydi. 
Ama o post, bu post gibi aceleye gelmez. Onun gibi dolu dolu yazacagim. Tiklayin bakin O ne guzel yazmis;) 










29 comments:

  1. Guzelim, benim resimleride gondersem sana hiii - olmazmi??? :DDD :PPP
    Ben kombini cok begendim... Mor etek ve bebe yaka, kus desenli bluz bulusmasi; gozlerimize cok iyi geldi ;))) Coklu bilezik kullanimida harika ;))) Kocaman opuyorum xxx

    ReplyDelete
  2. üstündeki çok şirin bişey ! ben de çok beğenip bedenini bulamamıştım bi türlüü =( amaa sende gördüm mutlu oldum! =)

    ReplyDelete
  3. O bluzun güzelliği nedir peki öyle? Lomo 'nun sayesinde renkler de süper gözüküyor:)

    ReplyDelete
  4. bıcır bıcır güsellik ya :)

    ReplyDelete
  5. bluz harika ya bende aynı yerden vuruldum :) çok şıksın cicim :*

    ReplyDelete
  6. aaaaa işte bu gerçekten muhteşem olmuş

    ReplyDelete
  7. yine cok sekersin:) cok guzelsin, renkler harika :) seviyorum seni ya
    son fotografi ayri begendim <3

    ReplyDelete
  8. bluz sanki senin için tasarlanmışş :)
    Saçlarınla çoook uyumlu :)
    Harika görünüyorsun ve ben eteğin rengine bayıldım.
    İstanbul'dan,soğuk bir ilkbahar gününden sevgiler :)

    ReplyDelete
  9. ben senin bluzune, eteğinin rengine bayıldım bayıldım =)

    ReplyDelete
  10. bluzun eteğin ama en çokta saçlarını seviyorum canım:)

    ReplyDelete
  11. üstündeki her bir parçayı ayrı ayrı çoook sevdim =)

    ReplyDelete
  12. hihi negzelmiş bu efektli fotografları kuzumun. bluzun arkasında dügmeler şirinlikten ölüyo ^_^ renkler daha bi güzel, sen daha bi ışıl ışılsın sanki bu postta hı?
    ama yok yaaa benim sana aslında gıcık olmam ve küfretmem gerekiyodu biz burda lapa lapa kar içindeyken sen böyle pozlar verip nispet yaptıgın icin! allahtan çok sinirli kalamıyorum, affedildin :P

    ReplyDelete
  13. Biz Ankara'da donarken böyle giyinmeye için nası elverdi beybikuşş :D
    Ama çok güzel olmuşsun, o yüzden affedildin ^^

    ReplyDelete
  14. kuzum ozellıkle kupelerının canlılıgına bıttım bılıyorsun kı benım rengım manyak gıbı ılla takıcam o rengı ne gıyersem gıyıyım ,bluzun tıpkı senın gıbı cıvıl cıvıl bız senınle daha cok durus calısması yapacagız helekı gıydıgın etek ne guzel yakısmıs sana :)senı cok sevıyoruz :)

    ReplyDelete
  15. Bluz ve arkası süper süper!

    ReplyDelete
  16. Bluzun çok güzel ve bir çok kişinin yapacağı gibi siyah/bej/beyaz gibi renkler yerine morla kombinlemen çok çok güzel olmuş ♥

    ReplyDelete
  17. bluzunu çok beğendim canım çok güzelmiş... bu fotolar oynanmış fotolar mı eğer öyleyse hiç belli olmuyor çok doğal renkler falan

    ReplyDelete
  18. Güzelim saclarin dahada bir kivirkivir görünüyorlar, ne yapiyorsun bu aralar böyle güzellestiler? Bende yapayim ; D

    ReplyDelete
  19. Bluz çok güzel:) Bayıldımm!
    http://betulerturk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. heeey arm party! süper olmuş her şey bi'arada! bu arada kuşlu bluz süper yakışmış, sırtındaki düğmeler falan epey orijinal duruyor. ayakkabı-çanta-yaka uyumu da gözlerden kaçmıyor ve 10 puan Sevgi'ciğimize gidiyor! ^^

    ReplyDelete
  21. I really like your blog my dear!
    keep posting and go for it!!!

    XX

    ReplyDelete
  22. Sevgi'cim nasıl boncuk nasıl güzelsin bu karelerde :)) senin eflatununu, mint yeşilini, o senin kadar çıtı pıtı kuşların yer aldığı bluzunu, incili, kaplanlı, zımbalı bilekliklerini ve bebe yakanı severim beeen :) grace'cim ile buluşma postunuzu da heyecanla bekliyorum tatlım, burada havalar yine dengesiz soğudu ama sen bahar tadındasın canım benim :))

    ReplyDelete
  23. @Syhn, aman tesekkur ederiz efendim;)

    @Emilie, tatlim iki fotografin lafi mi olur, gonder tabi;)) Gozlerine iyi geldigimi bilmek sevindirdi;) Cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Alice’cim, ben bunu TR’deki limitli zamanimda bulup almistim, beni bekliyormus kanimca;) Zarif Alice’cigimizde de pek guzel dururdu ama;)

    @Siu’cum, cok tesekkur ediyorum. Ya evet, lomo renklerimi ‘boost’ladi;)

    @Selfet’im<3<3

    @Cecilia, bu bluza bayilmayan ciksin ortaya:D Hihi, tesekkurler tatlim;)

    @Gulumse, heyooo o zaman:D

    @Kiymet’cim, sirinecim, ben de seni ve beni costuran yorumlarini cok seviyorum, sevgiler, opucukler goneriyorum sana;*

    @Aysun, tatlim benim icin mi tasarlanmisti bilmiyorum ama onca zaman bir cok kadinin elinden kurtulup bana kalmis:)

    @Irem’cim, tesekkurler, bayildiklarimiz ortak:P

    @Bilge’ciim, tesekkur ederiiim cokca!

    @Serpil, canim benim, her yorumuna mutlu oluyorum, cok tesekkurler;*

    @PembeFiyonk, hihi en cok saclarimin sevilmesini seviyorum ben de;) Tesekkurler canim;)

    @Rococosh, tesekkur ederim tatlim, her biri icin ayri ayri;)

    @Esra, pek cok tesekkurler yahu, bu iki kelimeyi de pek severim;))

    @MinikKus’um, dugmeler sirinlikten oluyor, beni de sandalyeye yaslaninca olduruyor:P
    Fotolari efektlemek cok eglenceli be, sen de yap bak;) Hani arkaya kar falan koyabilsem, bana kizma diye koyardim ama onu bilmiyorum iste:P
    Tesekkurler esliginde opuyore seni;*

    @JD, iste icim elvermedi beybikus! Gunesi size gonderdim, biz donuyoruz burada:D Her sey sirayla di mi;)

    @Grace Prenses’im, o kupeleri takarken geldin aklima zaten, kupelerinle beraber;) Hihi gel gel, daha cok calismamiz lazim duruslar icin;) Ben seni cok seviyorum ki musmutlu eden yorumlarin icin<3

    @Kitana, hihi evet evet oyle kendisi;)

    @Shopaholic, ayh ne guzel bir yorum olmus bu canim, cok sevindim ki! Cok tesekkur ederim<3

    @Hamide’cim, cok tesekkur ederim! Tatlim cok pro oynamalar olmadigindan, renkler ayni ama poh pohlanmis halde;))

    @Viva, canim hiic ozel bisi yapmiyorum. Yikiyorum, biraz havluyla beklettikten sonar, kopuk kullanip, kurutuyorum;)

    @Betul, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ederim;)

    @Laci’cim, kollarimin en dolu hali ve ben cok sevdim;) Hehey siyahlari boost edince, ne kadar uyumlu olduklari ortaya cikmis;) Cook tesekkur ediyorum sana guzel Laci’ciim;*

    @Adelina, honey indeed it is;)

    @Weepstyle, hos geldin bloguma;) Cok tesekkur ederim;)

    @Demi, thanks for visiting and comment honey;)

    @BeTwinUs, canim benim, ‘boncuk guzel’ nasil guzel bi betimleme olmus, musmutlu oldum burada;) Guzel yorumlarini hep bi cirpida, kalbim pirpir okuyorum. Cok tesekkur ediyor, kocaman opucuklerimi gonderiyorum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!