Wednesday, March 7, 2012

Little lovely stuff

The best way to start a day is to wake up early, to go to gym, to come to work early, even to attend a lecture.
That's what I did today /happy face:)/


Those little lovely stuff are the others which made my day today!
Exchange of mugs and teapots w/ my hubby:)
A matching earring, even it matches with the teapot:P
A puffy sweater with accompanying spring brooches... 

Gunum cok guzel basladi.
Sporumu sabah yapabildim. 
Ise erken gelebildim.
Eski hocam, yeni patronumun dersine girebildim (ki ogrenci siralarina donme fikri kolay degil;))

Bunlara, beni cok mutlu eden sunlari da katmak istedim.

 Cupcake mug Italya'ya ilk geldigimden beri benimle.
Bu hafta ona iki tane daha kapakli katildi.
'Love to be loved by you' benden HAYAT'a, pembe bahar cicekli mini caydanlik-fincan seti HAYAT'tan bana.
Basucu sularimizin muhafazasi yerinde artik.
Ben de cay icerken daha da keyifliyim;)

Cay icerken takilabilsin diye alinan kupelerim...

Yumus, kokos bi kazak ve bahari kutlayan broslarim...


Cok guzel bir hafta ortasi diliyorum size!


21 comments:

  1. Seni de küçük, çiçekli, kalpli mutluluklarını severimm <33

    ReplyDelete
  2. Çaydanlık fincan seti ne cici birşey bayıldım canım,bol keyifler...

    ReplyDelete
  3. Ayy hepsi çok tatli ! ^^ Ciçekli çaydanlik ayri bir güzel canim ^^

    ReplyDelete
  4. resimleri görünce nasıl içim açıldı anlatamam, hepiciği çok güzel:)

    ReplyDelete
  5. Harika bir post:) Resimlere, detaylara bayıldım tatlım.

    ReplyDelete
  6. kupa sevmem normalde ama o cupcakeli ne kadaaaaar tatlı öyle ! =) diğer ikisini de çok sevdim hatta ben bu kupa konusunu tekrar düşünücem :D

    ReplyDelete
  7. senin ben o çaydanlıkla uyumlu küpelerini yerim tatlım kendin gibi iç açan bu post çalışırken içimi açtı:)))



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. yaa bunlar inanılmaz güzeller !! İnsan içtikçe keyiflenir içi açılır yahu :)

    Bloguma beklerim :)CURCUNAM

    ReplyDelete
  9. yerim ben ama o broşlarııııı

    ReplyDelete
  10. Napiyorsun canım ya özledik geldik;)o ne cici kupalar ne hoslar ya;)çivilerinden güle güle kullan opuyorum;)

    ReplyDelete
  11. ahh o demliğe bayıldım bayıldım:)

    ReplyDelete
  12. özellikle kupalara bayıldııııım^^...çok şirinleeer ihihi

    ReplyDelete
  13. Şimdi ben sana diyeceğim ki kızım o kupaya falan bayıldım sen de diyeceksin ki ooo Darla senden çok var...

    ReplyDelete
  14. ayyy ama çok güzeller hele o küpeleeeerrr

    ReplyDelete
  15. bunlar şirinlik abidesi böyle bayıldım hepsini özellikle o yaka iğnesi .
    tatlı tatlı gelsin baharr

    ReplyDelete
  16. hüfffff benim öküz neden böyle cicekli böcekli kalpli şeyler alıp beni mutlu etmiyo yaaa:(
    çok eylenceli takımlar bunlar sevgi kuzum, hoplamalı zıplamalı, korkunclu filimler izlemeli günlerde kullan demligini:) kazagının rengi de şahane olsaymış! <333

    ReplyDelete
  17. çay takımınla uyumlu küpelerin pek şeker =)

    ReplyDelete
  18. ayyy ne şeker onlar öyleee:) evcilik oynar gibi:) hemen sana gelip bacak üstüne atıp, dudaklarımı uzata uzata konuşarak, masuscuktan çay içermiş gibi yapıp evcilik oynamak isteği depreşti içimdee:)

    ReplyDelete
  19. Cupcake tadında ve baharın esintisini taşıyan bir post olmuş SvG'cim :)

    Kazağın dokusu taze çimler kadar fresh görünüyor, üstüne komnuş minik kelebek ve çiçek de rüya gibi güzel, gece gece içim açıldı ve mutlandım resmen :)))

    ReplyDelete
  20. @Funda’cim, ben de senin insanin icini sicacik yapan yorumlarini severim<3 Sarip sarmalar, seni de severim<3

    @AktuelModa, sana da cok yakisir boyle bisi canim, tam senlik bisi;)

    @UnPeuDeTenue, tesekkurler tatlim;*

    @Burcu’cum, oyleler di mi;)

    @Ebygale, sıkıcı bir gune aydinlik katanlar bunlar;)

    @Hilal’cim, post’u da ayri sevdigin icin cok tesekkur ederim;*

    @Alice’cim, aa niye kupa sevmiyorsun ki? Hic daha once kupa sevmeyen duymamistim! Hadi sen bi dusun kupa konusunu, belki sana cupcake kupa getirirsem fikrin degisir;)

    @Begum’cum, bu post’takilerin bana verdigi mutlulugun size de yayilmis olmasi, ikiye katladi benim mutlulugumu;)

    @Curcunam, etrafindan boyle guzel objeler olunca, sIkInti falan hic kalmiyor canim;)

    @Gulumse’cim, sevimliler di mi;)

    @Coco-Jelly guzelleri, hos geldiniz, ozlettiniz;) Kocaman opuyorum sizi, tesekkurlerle;*

    @PembeGonlumSende, ben de hediyemi acinca bayildim bayildim;)

    @Valki, evet Valki’cim, ayni senin gibi sirinler;)

    @DarLa, bilmem, sende cok mu var;)

    @Hamide’cim, hepsine bayila bayila bakiyorum, cok guzeller^_^

    @Elif’cim, biliyor musun yaka ignesi depoladim bu aralar, ama o kadar takacak yakam yokmus:P
    Amaan bahar gelsin de, buluruz ;)

    @MinikKus’um, ayip ama deme oyle;))
    Ayh zaten sakarim, korkunclu filmler falan izlerken dusurup kirmayayim cicekli kizimi:P
    Kazak daha da sahane, valla;))

    @Irem, hihi, oyle de uyumlu cay icerim Irem’cim;)

    @Hayat Guzel’im, cok tatlisin ya, hemen kafamda canlandi goruntun;) Opuyorum seni;*

    @BeTwinUs, canim post’un basligini sen koymaliymissin, bu ilk cumleyle!
    Ay ne guzel yorumluyorsun yahu, ben bile sahibi oldugum seylere bu kadar guzel bakip, methiyeler duzemiyorum;)
    Ama en azindan icini acmisim, ben daha bi mutlandim;))

    ReplyDelete

I♥Comments!