Sunday, March 4, 2012

Just new in

Two 'new in's from the last days of sales. It feels great to be able to find something that you like during the 'saldi ultimi giorni':)
Both the bag and the boots will be with me for the upcoming days;)


Indirimlerin son gunlerinde istedigin gibi bir seyler bulmak gibisi var mi?

Bu cantayi bundan sonraki gunlerde sıklıkla bana eslik ederken goreceksiniz. 

Yanimdaki beylerin begendigi tek dolgu topuk modeli ayakkabilar.
Yapisi itibariyle, ilk/son baharda benimle olacaklar.




21 comments:

  1. gule gule kullan canim, ayakkabilar tam senlik valla!
    Kombinleri merakla bekliyorumm
    Sevgiler <3

    ReplyDelete
  2. güzel günlerde kullan tatlım:)çok hoş bir çanta..

    ReplyDelete
  3. ah cok sukur acıldı ya
    ne kdr bekledım başında bılıyomusun tabıkı bılmıyosu :)

    aldo aldo aldo
    ah daha ne olsun
    bir de sevdiğin cantayı son indirim zamanı en ucuza almıs
    gozden cıkadıgın paraya bir de ayakkabı ilave etmişsen

    cantayı cok begendım
    tam 12den atış ve vuruş diyorum
    o lalala

    ReplyDelete
  4. Güle güle kullan cnm 2 si de çok güzel..özellikle çantan beni benden aldı:) keske Ankarada Aldo kapanmasaydı :S

    ReplyDelete
  5. Çanta çook güzelmişş,aklıma düşürdün :)
    sevgiler.

    ReplyDelete
  6. çanta süper, ayakkabı ise orjinal:) ikisi de tam senlik:) güle güle giy tatlım:)

    ReplyDelete
  7. çantaya bayıldım, benim de son zamanlarda aradığım modele benziyoo ! =) güle güle kullan canımm ankaradaki aldo kapanmasa koşarak gidicektim ben dee =))

    ReplyDelete
  8. Güle güle kullan canim, çantan çok ho$ !

    ReplyDelete
  9. Aldo Ankara'da neden yok diye ağlamak istiyorum! :/

    ReplyDelete
  10. Güle güle kullan canım çok güzeller;)

    ReplyDelete
  11. canım benim güle güle kullan, çok beğendim zira :) ayrıca header da çok çok şirin olmuş :)

    ReplyDelete
  12. çanta süper cnmcım güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  13. :) Tabi fikiri calabilirsin ;)

    Yenilerinde harika! Bende cok seviniyorum su son indirimlerden birseyler "kapinca" ;)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Canta da bot da süper güle gulekullan canim

    ReplyDelete
  15. Gule Gule kullan canim.Kombinlerini bekliyorum:)

    ReplyDelete
  16. güle güle kullan her ikisini de, ama ben botlarını pek bi sevdim :) mutlu haftalar canım benim :)))))

    ReplyDelete
  17. @Kiymet’cim, cok tesekkur ederim, hihi sevdim ben de o senligi;)
    Opuyorum tatlim;*

    @Ozge’cim, tesekkurler tatlim;)

    @KovaKadini’m, ben de senin yorumlarini bekledim ama;)
    Ya konu alisveris olunca cok basarili olabiliyorum:P %70 indiriminde hala istedigini bulabilen biriyim;)
    Ayakkabi bonus oldu zaten;) Tesekkurler canim Kova’m;*

    @Pellora’cim, ya zaten Aldo’nun Ankara’da acilmasiyla kapanmasi bir oldu sanirim, oyle hatirliyorum. Istanbullular birini bize verebilirler;) Cok tesekkur ediyorum;))

    @ ThriftStore, aklima dustuyse, dolabina da duser umarim;))

    @HayatGuzel, kuzum cantayi sevmissin ama sanki ayakkabiya azicik mesafelisin sanki:D Cok rahat be kuzum, dolgu topuk oldugundan. Dolgu topuklulardan farki, gizli olmasi;)) Cok tesekkurler canim benim;*

    @Alice’cim, umarim sen de bulursun istedigini canim;) Ben de sans eseri Aldo’yu gorup, girip, aliverdim;) Cok tesekkur ediyorum;*

    @UnPeuDeTenue, tesekkurler tatlim;)

    @BonBon’cum, Ankara’da olsam ben de katilirdim sana:/

    @Hilal’cim cok tesekkurler;)

    @Hamide’cim, her ikisi icinde ayri ayri opucuklerimle tesekkur ederim;))

    @Cecilia’cim,tesekkurler;)

    @Bouquet de Fleurs, hihi caldim o zaman;)
    Ah o haz cok sahane di mi;)
    Duble tesekkurler!

    @Lulu’cum, tesekkur ederim canim;*

    @NoOneYouKnow, cok tesekkur ederim;) Uzun sure benimle olacaklar zaten;)

    @Maya'ciim, ahoy!
    Canim benim tesekkur ediyor, sevgilerimi, opucuklerimi, guzel hafta dileklerimi gonderiyorum;*

    ReplyDelete
  18. Ayakkabıları sevdim tam baharlıkmış:) Çanta da ayrı güzel. Yaşasınnn indirim sezonu:)

    ReplyDelete
  19. çok zevklisim bayıldım çantaya da ayakkabılara da güle güle kullan.

    ReplyDelete
  20. @Mocha, aynen oyle, yagmursuz bahar gunleri icin ideal bi ayakkabi. Cok tesekkurler Mocha'cim;)

    @SJ, tatlim cok tesekkur ederim;)

    ReplyDelete
  21. yok yoookk ayakkabıyla mesafeli değilim, o da çok cici ama çantanın gölgesinde kaldı en azından benim gözümde:)

    ReplyDelete

I♥Comments!