Friday, March 2, 2012

Jade

TGIF!
I am so enthusiastic on Fridays. As it is the end of weekdays, I just want to work hard to finish, complete everything that I have! I guess I want my weekend just for me not for undone compulsory  jobs:/
Although it is not the case for every Friday due to long and tiring work hours, I try to do what I want as much as I can;)


Cumalari daha da cok calisasim geliyor! Bir an once tum islerimi bitirmek istiyorum; sunu da yapacagim, bunu da yapacagim, bu bitecek, suna baslanacak diye tekrarlayip duruyorum.

Yapilansa; 'hadi 4'te cikalim' dedigimiz ise 10 bucukta gelince, yuzsuzluk yapip cikamamak. 
Eve istenilen saatten 1-2 saat daha gec gidince, yapmak istediklerim de hayal oluyor. 
Bazen de olmuyor:) Bir duzine enerji icecegi icmis gibi, oradan oraya hoplaya ziplaya gidiyor, islerimi bitiriyorum:) Insanoglu iste!

Mesela bugun gardrobumuza minimal bir yaklasim getirecegiz; 1 yil boyunca giyilmeyenler, baskalari giyebilir diye yollara dusecek. 
Spor saloncugum (saloncuk derken ne kadar kucuk oldugu zihninizde canlansin istiyorum:P) beni ozlemis diye bir haber aldim. Neon dumble'larimla oraya gezmeye gidecegiz.
Baslanmis, bitirilmemis DIY'lar da bitsin mi bugun artik acaba? 

Pek ciddiyetsiz konustum sanki, bi asagidaki fotografa bakin dengeleyelim;)





I love my my jade skirt which goes very well with my DIY collar.

Gordugunuz etegi bir yil once terziye uzun etek olarak diktirmistim. Ama olmadi, giyemedim, icinde kaybolmaktan korktum:P 
Ankara'ya gittigimde kestirdim, simdi severek giyebilirim, korkmadan:)
DIY yakamla yakisiyorlar birbirine di mi;)



My plan for weekend is to enjoy the nice weather at Parco Sempione in Milano. It sounds good, isn't it?

Bu guzel haftasonunun Cumartesi'sini Milano'da Parco Sempione'de gecirmek gibi bir niyetimiz var; alerjilerimiz olmadan, sicaklar baslamadan, sivrisineklere kurban olmadan;)






19 comments:

  1. Kesinlikle cok guzel bı kombin hele o bisikletli fotoya bayıldım desem hic abartmış olmam cok yakışmış jade etek Cnm ;) sevgiler

    ReplyDelete
  2. başlamak bitirmenin yarısı derler :)
    o etek varya çok güzelll :)çok hoş kombinlemişsin!

    ReplyDelete
  3. o yakayı daaaa eteğini de çok sevdim =)

    ReplyDelete
  4. Renklerine bayıldım:) Ahh bi de o çanta yok mu o çanta. Harikasın tatlım.

    ReplyDelete
  5. of sevgi of.. resmen son 2 posttur özendiriyosun, kalkıp gelin diyosun üstü kapalı, iç geçirmeme ama aynı zamanda da içimin ısınmasına sebep oluyosun. o yüzden bişi demiyorum sana, sustum :) şimdi sözü bebe yakana bırakıyorum, biraz da o konuşsun biz dinleyelim :))

    ReplyDelete
  6. ne kadar güzel olmuş eteğin tatlım:) bayılıyorum sevgi devamlı bisiklete binmene çoook özeniyorum çocukluğumdan beri çoook severim ama izmirde günlük hayat içerisinde binmek neredeyse imkansız olduğu için yazlıkta öylesine bekliyo... çok tatlı olmuşsun gene güzelim ya:)))


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ayy bnm oraya gelesim geldi ne güzel tiril tiril giynmişsin bursa kış bitmek bilmedi, çok da tatlı olmuşsun canımcım

    ReplyDelete
  8. Hiiii ^^ Bayıldım bayıldım bayıldımmm :D Ama çok güzel olmuşsun,gözüm kaldı tü tü tü maşallah diyeyim ;)
    Çantana, eteğine, gömleğine, ayakkabına hepsine ayrı ayrı bi bayıldım, hele o çanta ne sevimli bişey öyle..Gelince bana da alalım :))

    ReplyDelete
  9. ayy cokkkk hoş bi kombin olmus cnmm bide özendimki tiril tiril cıkabilmişşin artık hava orda kaç dereceyse ah ah!

    ReplyDelete
  10. Sevgicim sen kesinlikle mini etek insanisin bence :) yaka da cok hos ve o bisikletli fotografa bayildimmmm ;)

    ReplyDelete
  11. canım sondan bir önceki fotoğraf ne kadar güzel öyle ya, dergilerde yer alacak kadar güzel...

    ReplyDelete
  12. orda havalar guzel mi en burda fırtınalar koparken hem de :D
    cok fena özendim
    ben gelince de gezelım tozalım böyle nispet yapalım

    sıfon gomlek ve yaka
    suankı benım de ruh halım bu aralar böyle :)
    severim senin zevkını
    kova kadınım
    neşen eksık olmasın
    öpüldün

    ReplyDelete
  13. Çok sevimli olmuşsun! Eteğe, yakaya ve sende duruşlarına bayıldım! Sevgiler..

    ReplyDelete
  14. beyaz çoraplar çok şık durmuş ;)

    ReplyDelete
  15. @Serap’cim, canim cok tesekkur ederim;* Bisikletli fotograflara ben de bayiliyorum, bisiklet binmeye bayildigim gibi;) Opuyorum seni;*

    @PembeFiyonk, oyle gercekten, basladiklarimi bitirebildim o gun;)
    Cok tesekkur ederim;) Sanirim etegim sadece benim favorim degil artik;)

    @Rococosh fistik, tesekkur ederim;*

    @Hilal’cim, bu renge bayilip, taa Ankara’lardan tasimisim iyi ki;) Bu canta da oyle kullanisli ki, iyi ki almisim diyorum;) Cok tesekkur ederim tatlim;*

    @MinikKus’um ustu kapali mi diyoruum, yahu twitter’dan tt yapacagim neredeyse gelin diye:D
    Ama bak havaniz keyfine gelmeye basliyor, bizim burasi yagmurlu zaten, sakin simdi gelmeyin:P
    Bebe yaka sana opucuklerini gonderiyor;*

    @Begum’cum, TR’de sehir icinde bisiklete binmek, intihardir bilirim. Buradan gidince bisikletsizlik zor olacak:/
    Cok tesekkur ederim pek guzel yorumlarin icin canim, opuyorum;*

    @Tubitos’cum saskinlikla karsiliyorum zaten, havanin bu durumunu:/
    Burada da bahar yagmurlari basladi zaten, tiril tiril disarida durmak mumkun degil!
    Cok tesekkurler tatlim;*

    @JD, beybikusum cok tesekkur ederim, hihi mest oldum;))
    Sen gelince daha iyisini alacagiz bebek;*

    @Ayshenur’cum, hava 20 derecelere cikmisti o zaman. Yakin zamanda sen de cikasin oyle insallah;) Cok tesekkur ediyorum!

    @NewYorkTurca, hihi oyleyim canim, gercekten;) Yakami ilk kez kullandim ama daha da kullanirim;) Cok tesekkurler canim;*

    @Hamide’cim, ben de cok tesekkur ediyorum, HAYAT da;) Fotografcim takdir edilmeyi seviyor;))

    @KovaKadini’m, burada da yagmur var bir kac gun, pek mutlu degilim haliyle:/
    Ama siz geldiginizde pek guzel olacak havamiz;)
    Ayni frekanslardayiz bu aralar demek ki, hihi^_^
    Canim benim, opuyorum seni, cok tesekkurler;*

    @Shopaholic, cok tesekkur ederim tatlim, sevgilerimle;)

    @Dilek, tesekkurler!

    ReplyDelete
  16. İşte bu yüzden sana dönme sakın diyorum bisiklete etekle binmek ve yine çok şıksın kolye de sade şık öperim cici

    ReplyDelete
  17. Eda'cim donersek eger, en cok ozleyecegim sey bisiklet olacak:/
    Cok tesekkur ederim tatli Stil Direktoru'm;*

    ReplyDelete
  18. Eteğin ışıltılı rengi ve dokusu bebe yakanın işlemeleri ile müthiş uyumlu SvG'cim :)) bisiklete bindiğin kare filmden alıntı gibi, her bir detayı ile özenli çok zarif ve cici bir kombin daha gözümü gönlümü açtı canım :) kocaman öpüyor iyi haftalar diliyorum sana :)

    ReplyDelete
  19. Sabahtan beri blogunda geziyorum bir İtalyanistik daha Aylin'den sonra :)
    Enerji doldum burda, Pavia'dasın sanıyorum. Ben de İstanbul'da vaktinin %90'ı İtalyanlarla gecen biriyim:)
    Bayıldım bayıldım bayıldım, renkli kişiliğine ve dısa vuran kombinlerine:)
    p.s: O bisikletli poz beni cocukluguma goturdu nası istedim binmeyi suan, acilen Ada seferi yapmam lazım:)

    ReplyDelete

I♥Comments!