Thursday, March 1, 2012

DIY Week: 3/7- Bracelets from belts

As you might remember, I have started a DIY week which I could not finish due to busy times with travelling and work. Actually, I have been working on them but I could not write my posts because either I could not finalize or I could not take pictures.
Here comes one of the last ones:
I intentionally bought those belts which are quite long. I thought that I could just cut and shorten them. However, I did not want to waste the cut ones, they were cute!
I added ribbons, elastic cords with pearls to tie them and here they are!
Cute, right?;)

Bir zamanlar bir DIY haftasi baslatmis fakat sadece 7'de 2 iki yapabilmistim. (Bkz. 1 ve 2) Araya geziler, isler girince haftanin sonunu bir turlu tamamlayamadim. 
DIY'lari yapmaya devam ettim ama ya sonlandiramadim, ya fotograflayamadim. 
Artik bu haftayi bitirip, yenisine gecmek istiyorum;)
Adi DIY bunlarin ama cok basit seyler goreceginiz gibi. Sabirsiz biri oldugumdan, hizli olsun, pratik olsun, kullanisli olsun istiyorum bunlari yaparken.

Aksesuarlardan en cok kupe ve corap sevdigimi biliyorsunuz. Kemeri de bunlara dahil etmek isterim. Her renk, her model kemerim var sanirim.
Gectigimiz gunlerde Ingiltere'ye gidip, Primark'i ilk kez ziyaret ettigimde, biraz kendimden gecmis olsamda, iki set kemer alip ciktim. (Aptal Ryanair ve bagaj kisitlamasi!)

Kemerleri alirken buyuk oldugunu bilerek aldim. 'Cok ciciler, kisaltirim ki ben bunlari' dedim. Ama kesince kalan parcalarini atmak istemedim, hemen bi kac kucuk eklemeyle bilegime tranfer oldular;)
Deri gorunumlu ya da deri bileklikler her yerde var ama hic soyle sirin bir seyler gormedim ama benim artik var:)

Daha devami gelecek bunun, coook sayida uzun kemerim varmis benim:P





16 comments:

  1. ah ah Primark candır ciğerdir ama Ryanair salaktır aptaldır:) Ben ölürüm primarkta italyada yok mu??? Dünyaları taşıdım türkiyeye belçkadan bu kemerlerden almadım çünkü hep l ler kalmıştı:( cennete gitmişin kuzum keşke gelebilseydim:)

    Bileklikler şahane olmuş keşke bende alsaymışım:)

    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Yahu ne cici olmuş bunlar incili falan iyi ki büyük almışsında iyi ki bileklik olmuşlar. Ah bu Primark'a bende de gitmek istiyoruuuuum!

    ReplyDelete
  3. Çok şeker olmuşlar. Havalar ısınsa da rengarenk olsak...Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  4. Canım ne güzel olmuş yaa çok beğendim valla iyi ki büyükmüş:)

    ReplyDelete
  5. çok cici, çok, güzel olmuşlar. iyi günlerde kullan. Sevgiler...

    ReplyDelete
  6. süper fikir canım =) harika olmuş bilekliklerin =)

    ReplyDelete
  7. kuzum bayıldım süper fikir çiçekliye baayıldım:))

    ReplyDelete
  8. al işte yetenek kumkuması sana! olum o bileklikler ne kadar muhteşem şirinlikte bi çalışma eseri olmuş öyleeeee <33 cicekli olanı gelirken bi zahmet getirirsen sevinirim:)
    o incili lastiği nasıl akıl ettin be evladım, bukadar yaratıcı olmak zorundağğ mısın??

    ReplyDelete
  9. çiçekliler çok ho$ olmu$ canim ! ^^

    ReplyDelete
  10. yaaa bunlar muhteşem yaaa çok özendim ya :((

    ReplyDelete
  11. ellerine sağlık ya nsl güzel olmuslar. burdan türet artık diyosun zımbalı vs:))

    ReplyDelete
  12. Iyi de canim bunlar sahane olmuslar,fikri cok sevdim, simdi evdeki kemerler gozume baska gozukmeye basladi:) Nerede benim makasim:)

    ReplyDelete
  13. kuzum kalın kemerlerden de ben yapardım lisede onlardan da dene hatta saç bantıda yapmıştım .) mucx

    ReplyDelete
  14. bak ryanair le gelecegım moralmen zaten cokugum :) ama cok cıcıler bunlar

    ReplyDelete
  15. kemerli mi alıp kesıcem şimdi neredeyse :)
    hmden 10 liraya olmaya ne degerk var
    ucuza aldıgım kemerleri yapabılırım hatta
    mangoda su an satılan ınce bellı senın gıbı narın zayıf fit hanımlar için kemerler kalmıstı sadece
    3 liraya onları alıp değüşük değüşük bileklikler cıkartabılırım
    cok pisilham oldun bana var ya
    cok pis

    öperim seni
    severm ilhamını da senı de

    ReplyDelete
  16. @Begum’cum, maalesef Italyanlar boyle guzel markalarin buraya gelmesine bir sekilde engel oluyorlar:( Gelecegini hic sanmiyorum. Artik Primark’in tadini aldim, nerede varsa giderim ben:D
    Kuzum baska kemerlerle de yaparsin. Her ne kadar bunlarin 3’u 1£ìcuk olsa da;)

    @BonBon, cok tesekkur ederim tatlim;) Primark her ulkede olmali yahu!

    @Kitana, cok tesekkur ederim;) Rengarenk olmanin tadi gunesi havalarda bir baska di mi;)

    @Zeto’cum, tesekkur ederim;) Baktim kemerlerim cogu uzunmus zaten;)

    @Ebygale, tesekkur ederim canim, sevgilerimle;)

    @Irem’cim, teveccuhun;) Cok tesekkur ederim!

    @Cemre’cim cicekliler benim de favorim, cok tesekkurler canim;)

    @MinikKus’um, ne zaman ki sen bu ‘kumkuma’yi dilime doladin, o zamandir benim de herkese ‘su kumkumasi, bu kumkumasi’ demek istiyorum, once bunu bi soyleyeyim;)
    Yok oyle, ben gelmiyorum bu kez. Siz geliyorsunuz, gel al bakalim cicekliyi;)
    Hehe gorende beni bisi icat etmis sanacak (yani ben oyle zannettim bir an kendimi;)). Kuzum lastik olacakti, dugme yerine boncuk, daha da guzeli inci olsun dedim, cok fena yaratici oldum:D
    Opucukler sana;*

    @UnPeuDeTenue, ben de onlari pek sevdim tatlim;)

    @Hamide’cim, pek basitler, sen de yaparsin bence;)

    @Aysun, hihi aynen oyle diyorum tatlim! Kemerlerime kotu gozle bakmaya basladim:D

    @Lulu’cum, benim hala gozum kemerlerde, hepsine bileklik es cikarmazsam olmaz artik;) Hadi sen de yap, sahane olsunlar;)

    @Eda’cim, sen zaten gelecekten geldin buraya:D Her seye el atmissin biz harekete gecene kadar;) Kalin kemerleri de yaparim ki artik;P

    @Grace bebek, benden daha iyi biliyorsundur Ryanair cilesini:( Benim ilk binisimdi, iskence oldu!
    Gel bebek, sana da yapariz bu cicilerden;)

    @KovaKadini’m, beni cok eglendiriyorsun yorumlarinla. Simarmiyorum desem yalan olur hem^_^ Opuyorum seni kocaman, seviyorum da;*
    Di mi almak yerine, istedigini yapmak daha guzel. Ustelik var olanlar cogunlukla siyah kahverengiyken, kemerler her renk, her desen olabiliyor;)

    ReplyDelete

I♥Comments!